Onko kellään niin ihana mies kuin mulla?
Tekee ruoat aina. Ja hyvät ruoat tekeekin. Oon kiitollinen.
Kommentit (22)
Ihana mies on, mutta en päästä häntä keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
🙋♀️ Meillä myös!
Elämä on ihanaa! T Ap
Minulla on vielä ihanampi. Tekee ruoat ensin ja sitten yllättää minut, usein keittiön pöydällä tai olohuoneen matolla.
Minun mies on ihanampi. Hän tekee ruuat ja lisäksi siistii keittiön.
Ihana ketju, kehutaanpa miehiämme välillä täälläkin! On ihana mies mullakin, hänkin juuri keittiössä laittamassa fasaanipataa jota nautimme kohta viinin ja jälkkäreiden kera. Halaa, pussaa ja puhuu, karskin komea ja mahtava sängyssä 😍
Minullakin; kokkaa, siivoaa, hoitaa koiria ja muuta arkista siinä missä minäkin. Halaa, pussaa ja puhuu.
Ja kyllä: hyvä myös sängyssä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vielä ihanampi. Tekee ruoat ensin ja sitten yllättää minut, usein keittiön pöydällä tai olohuoneen matolla.
Melko kallista. Tulisi halvemmaksi yllättää kukkakimpulla tai suklaarasialla kuin pöydällä tai matolla.
Odottakaa muutama vuosi ja yhtäkkiä tämä ihana keittiö-hiiri ei enää tunnukaan miltään. Liian kiltti, mutta kun olisi jännempi ja miehisempi...
Ja naiset makaa av-palstalla. Reilua.
Saako täällä kehua myös mielikuvitusmiestä? Ai niin, saa näköjään.
Minä olen, mutta kiitostahan ei tule. Haukut, jos ruokaa en tee.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa muutama vuosi ja yhtäkkiä tämä ihana keittiö-hiiri ei enää tunnukaan miltään. Liian kiltti, mutta kun olisi jännempi ja miehisempi...
Voi olla, mutta näin 20 vuoden jälkeen kehitys on kulkenut ihan toiseen suuntaan. Arvostan päivä päivältä enemmän.
Hei siellä. Meillä kukkia ja suklaarasiaa ei enää lasketa yllätykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mutta kiitostahan ei tule. Haukut, jos ruokaa en tee.
Olet siis mies, joka tekee ruokaa, mutta ei saa kiitosta? Mitä jos sanoisit itse syötyäsi, että kiitos, olipa hyvää. Ehkä sitten toinenkin huomaisi?
Mieheni jäi eläkkeelle, itse olen vielä työelämässä. Hän mm. siivoaa koko talon perjantaisin ja kun tulen töistä siistiin kotiin, minua odottaa jääkaapissa kuohuviinipullo viikonlopun kunniaksi.
Hoitaa kaupassa käynnit, tekee ruuat, hoitaa kaiken pyykkäämiseen liittyvät, hoitaa tiskaamisen. Mun ei tarvitse tehdä kotona mitään, ei sisällä eikä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaa kaupassa käynnit, tekee ruuat, hoitaa kaiken pyykkäämiseen liittyvät, hoitaa tiskaamisen. Mun ei tarvitse tehdä kotona mitään, ei sisällä eikä ulkona.
Oho! Sulla on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta arvelet siihen vielä menevän?
T. Yhdessä 25 v.
🙋♀️ Meillä myös!