Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi tehdä töitä rakkauden eteen?

Vierailija
05.01.2020 |

Eikö rakkauden pitäisi olla ilmaista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kehittää elämääni, rasittaa. Haluaisin vaan onnellista ja kivaa.

Ap

Vierailija
2/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siksi minua ei kiinnostakaan parisuhde. Haluan olla onnellinen enkä millään työleirillä. Mutta tämä on tietysti sama kuin lastenkin kanssa, että riman alittajat tuntuu pärjäävän henkisesti ihan hyvin. Sellaiselle joka vaatii itseltään ja olettaa että muut pystyvät edes jotenkin tulemaan vastaan on rimanalittaja kumppani kamala pettymys. Ne ei anna mitään eikä ole mitään, mutta ovat kyllä ahnaasti ottamassa kaiken hyödyn.

Vierailija
4/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat ovat mielestäsi työtä rakkaudessa?

Vierailija
5/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu että et ole henkisesti vielä kypsä parisuhteeseen miksi jatkat. En ainakaan itse pakottaisi siihen itseäni.

Vierailija
6/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ei pitäisikään olla mikään pakkotyöleiri, totta. Olen itsekkin sitä mueltä että siinä pitäisi natsata suurinosa ilman sitä että joudut säätämään kaikkia asioita.

Parisuhde toimii silloin kun siinä tehdään toiselle enämmän hyvää kuin pahaa.

Vierailija
7/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun mitä töitä tarkoitat?

Vierailija
8/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, en siis jaksaisi kehittää elämääni jotenkin kuosiin. Olen sinkkunainen ja vähän hukassa. Aikaisemmin olin säntillinen mutta olen laiskistunut, aiemmat miehet joita olen tavannut, ovat olleet joko hyväksikäyttäjiä tai muuten vain rasittavia.

Ap

Vierailija
9/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Mitä tarkoitat elämän kehittämisellä? Mitä se on?

Vierailija
10/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska rölli, 0/5.

Vierailija
11/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elämää elämällä se elämän paraskin asia eli tietysti rakkaus varmaan löytyisi musta mistä löydän motivaatiota elää? Ennen kävin jumpalla ja kaikkea. Ja miehet jota silti tapasin, luin yhtä vanhaa fb-keskustelua ja tajusin miksi en oikein jaksanut, mikä siinä oli, no, tyyppihän jauhoi vain itsestään ja vielä joistain aivan triviaaleista jutuista, haki minun mielipidettä vaatteilleen, hänen vaate nyt maksoi tämän ja tämän verran jne. jne. Ja jos sanotte että olen tyly niin ihan varmasti en ole ollut, vaan aina reagoinut ja yrittänyt virittää mielenkiintoista juttua... turhaan.

Ap

Vierailija
12/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis elämää elämällä se elämän paraskin asia eli tietysti rakkaus varmaan löytyisi musta mistä löydän motivaatiota elää? Ennen kävin jumpalla ja kaikkea. Ja miehet jota silti tapasin, luin yhtä vanhaa fb-keskustelua ja tajusin miksi en oikein jaksanut, mikä siinä oli, no, tyyppihän jauhoi vain itsestään ja vielä joistain aivan triviaaleista jutuista, haki minun mielipidettä vaatteilleen, hänen vaate nyt maksoi tämän ja tämän verran jne. jne. Ja jos sanotte että olen tyly niin ihan varmasti en ole ollut, vaan aina reagoinut ja yrittänyt virittää mielenkiintoista juttua... turhaan.

Ap

Toisaalta sitten on nämä itsevarmat huomioivat mielenkiintoiset miehet jotka eivät rasita naista sillä että minun täytyy ensisijaisesti olla tsemppaaja heidän epävarmuudelle mutta he hakevat hyödyn vaan toista kautta, jännää ja kivaa on hetken mutta siihen se jää, sitoutua eivät halua tai vaimo kotona enkä tällaisen kanssa haluaisikaan. Puhun rakkaudesta. Saatte moittia ulkonäköänikin, arvaan että se otetaan käsittelyyn seuraavaksi kuten aina näissä keskusteluissa.. huaah.

Ap

Vierailija
13/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis elämäni ei ole vielä valmis muutenkaan. En ole sellainen jolla on kaikki miestä vailla checked. Jostain olisi vaan revittävä motivaatio.

Ap

Vierailija
16/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis elämäni ei ole vielä valmis muutenkaan. En ole sellainen jolla on kaikki miestä vailla checked. Jostain olisi vaan revittävä motivaatio.

Ap

Voisitko vielä antaa esimerkkejä, mitkä asiat pitää olla kondiksessa, jos miehen haluaa? Kuntosalin mainitsit, mutta mitkä muut?

Vierailija
17/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkaise kukkakimppua kaupassa.

Se ei maksa mitään. Sulje silmät ja kuvittele, että kohta on kesä. Tsemiä!!!

Vierailija
18/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisitko vielä antaa esimerkkejä, mitkä asiat pitää olla kondiksessa, jos miehen haluaa? Kuntosalin mainitsit, mutta mitkä muut?

No se yleinen tutkinto+vakityö, itse vasta olen vaihtamassa alaa, siis elämä sillä tavalla "kesken". Minulla on yleinen motivaation puute.

Ap

Vierailija
19/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksaisi tehdä töitä rakkauden eteen?

Eikö rakkauden pitäisi olla ilmaista?"

Olet käsittänyt väärin. Työ tarkoittaa sitä että teet jotain mistä saat palkkaa. Jos teet töitä parisuhteen eteen, saat palkaksi  hyvän ja toimivan parisuhteen. Ei työ tarkoita sitä että sinä maksat sen tekemisestä :D

Vierailija
20/23 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja eihän sen pitäisi olla noin. Ei se varmaan olekaan. Älä usko mitä sanon kun en ole minäkään miestä löytänyt tai hän minua. Salillekin olisi esimerkiksi motivoivaa lähteä sen rakkautensa kanssa, tai tietäen että kropasta on iloa myös hänelle jne.

Mutta kuvaamani kaltaiset tapaukset ei siihenkään motivoi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme