Häätö tulossa! Niin voiko se häätö tapahtua lauantaina tai sunnuntaina, että tulis viranomaiset asuntoon?
Kun mulle on sanottu, että saan asua asunnossa 30.6 asti.
Kommentit (80)
Ne tulee todennäköisesti maanantaina katsomaan oletko häipynyt.
Meinasitko vielä pitää ryyppyjuhlat viikonloppuna?
En tiedä, mutta veikkaisin ulosottomiehen olevan viikonloppuna vapailla. Poliisi kyllä avustaa häädössä vaikka juhannusyönä.
Meinaatko laittaa asunnon remppakuntoon?
Saat asua 30.6. asti eli huomenna, perjantaina, viranomaiset tulevat katsomaan, että lähdet menemään.
JOin vuokrarahat. Maksoin vuokrat jälkikäteen puolelta vuodelta, mutta ei auttanut. t.ap
Asunnon on oltava tyhjä ja avaimet palautettu 30.6
Olen lapseton 48v nainen ja tää on mun toinen häätö. Viimeksi vuonna 2009 sain häädön. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton 48v nainen ja tää on mun toinen häätö. Viimeksi vuonna 2009 sain häädön. t.ap
Ok. Eikä ole tullut mieleen laittaa elämäänsä kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sinun pitäisi tietää, miten asia etenee.
Vierailija kirjoitti:
Etkä mitään oppinut ekasta kerrasta. Tuskin jää tämäkään häätö viimeiseksi. Häätö on ollut sulla tiedossa kyllä hyvissä ajoin, että turha kitistä jos et ole tehnyt asian eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten oppinut yhdestä kerrasta?
Vierailija kirjoitti:
Jotain sentään olet osannut tehdä oikein.
Sitte ne tulee. Pääasia että loiset häädetään.