Säälitkö jotain ihmisryhmää?
Mua alkoi säälittää tuo ihminen, joka on intona ostettuaan vanhan, huonokuntoisen kyläkoulun. Näistä on niin monta surullista tarinaa.
Kommentit (11)
En usko, että se kirjoittaja oli oikeasti ko. koulun ostaja.
Mua säälittää ihmiset, jotka sanoo "mä haluun sun elämän". Tosiaan, joo. Haluatte vissiin, että olisitte jäänyt orvoksi 8-vuotiaana, tulla pahoinpidellyksi ja raiskatuksi.
Lähi-idän kristityt ja jesidit eivät ole ansainneet kohtaloaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänne aloituksia tekeviä.
👍😁
Ihmisryhmät jotka on oman kulttuurinsa/uskontonsa vankeja, eivätkä uskalla sitä hylätä tai edes kritisoida koska pelkäävät tulevansa yhteisön hylkäämäksi. Esimekiksi eri uskonnot, kristilliset ja muut herätysliikkeet/uskonlahkot. Perhe/suku keskeiset vähemmistöryhmät, jotka eroaa tavoiltaan merkittävästi valtaväestöstä.
Mustavalkoisesti ajattelevia ihmisiä, jotka eivät kykene näkemään toisen/toisten osapuolten näkökulmia ja pahimmassa tapauksessa katkeroituvat siellä omassa hyvä vs paha -ajatusmaailmassaan.
Säälin maajusseja, joilla on karjaa. Tekevät joka päivä työtä ilman vapaapäiviä. Kesällä yötä päivää. Ilman kunnon palkkaa. Eivät voi mennä lakkoon. Eivät voi edes lopettaa isojen lainojen takia. Monenlaisia elämänkohtaloita olen nähnyt, köyhyyttäkin.
Suomalaisia, jotka ovat näiden suvakko-femacco- mutkuMÄhaluun..kalkkunoiden uhreja.
Ihan jokainen meistä on syytön tähän.