Mikä kohottava kasvohoito yli 45 -vuotiaalle?
Mikä olisi hyvä, piristävä hoito yli 45 -vuotiaan kasvoille? Iho on veltostunut ja syviä ryppyjä otsalla sekä ylähuulessa. Mitä suosittelisitte?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10- voi, voi ystäväiseni. Hienoa, että sinä hyväksyt ikäsi ja kasvojen veltostumisen. Ei kai sinulta ole pois, jos joku toinen haluaa viivästyttää ikääntymisen merkkejä?
Ymmärrän jos 20-v kokee kärsivänsä ikääntymisen merkeistä (joillekin tulee ryppyjä ym. tosi aikaisin jos on sellaiset geenit). 45-vuotiaalla normaalilla ihmisellä on kuitenkin ollut jo jonkin aikaa ikääntymisen merkkejä joten niihin on ollut aikaa sopeutua. On eri asia yrittää näyttää hyvin hoidetulta ja itsestään huolehtivalta ihmiseltä kuin tyypiltä joka taistelee epätoivoisesti häviöön tuomittua taistelua.
Koska niitä ikääntymisen merkkejä on ok tulla? Koska on sopiva aika syville rypyille, ihon veltostumiselle ja kuivumiselle jne.? Vai ovatko ne "ennenaikaisia" vielä vanhainkodissa?
Tässä on se pointti, että sinun ei tarvitse ymmärtää sitä. 45v voi ottaa kohottavia kasvohoitoja tai olla ottamatta niitä niin halutessaan. Se on hänen oma valintansa, hän on riittävän vanha päättämään siitä ihan itse. eri
Olet oikeassa: aikuisen ihmisen vapaus on nimenomaan vapautta hölmöillä. Lapsia ja eläimiä kuuluu hoitaa hyvin, mutta kellään ei ole mitään sanomista siihen jos aikuinen ihminen haluaa heitellä omat rahansa takkatuleen, elää karkilla ja kulkea vähintään kaiken vapaa-aikansa sirkuspelleksi pukeutuneena. Aikuinen saa vaikka tap.paa itsensä jos välttämättä haluaa.
Se että erilaisista valinnoista, arvoista ja niiden järkevyydestä keskustellaan ei tarkoita että kenenkään vapautta oltaisiin viemässä. Vapaus tehdä mitä tahtoo ei tarkoita, että muut eivät saisi kommentoida, ihmetellä tai kritisoida näitä tekemisiä. Sen verran pitää vapaankin ihmisen kestää.
Ap:n aloitus koskee erilaisia kasvohoitoja. Tämän perusteella voisi olettaa, että hän kaipasi varmaankin keskustelua erilaisista kasvohoidoista.
Mutta aikuinen ihminen on vapaa tekemään kaikenlaista, esimerkiksi tyrkyttämään omaa ajatusmaailmaansa toistuvasti. Tällä keskustelupalstalla yllättävän yleistä, vaikka huomattavasti helpompaa on vain poistua kyseisestä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Mesolangat käy minkä ikäisille tahansa. Esim. Herttoniemessä on erittäin taitava tekijä. Lisäksi botoxia ja fillereitä, kunhan suunnittelen hoidot yhdessä tekijän kanssa. Kerrot mitä haluat saavuttaa ja tekijä kertoo mikä on mahdollista. Yhteispeliä.
Paljonko mesolankakohotus maksaa? Kauanko vaikutus kestää?
Sanoisin, että kasvojumppa, Avitcid (jälkimmäinen on reseptivoide, uudistaa ihoa), terveet elämäntavat, mm. kasvisruoka (kokeilepa esim. raakaraasteita jonkin aikaa, niin näet eron).
nopea lihominen poistaa rypyt naamasta
Mesolangat kiinnostavat minuakin. Olen 47-vuotias ja muuten hyvässä kuosissa, mutta kasvojen alaosa alkaa pikkuhiljaa valua ja tekee kasvot neliömäisiksi ja siten liian miehekkäiksi. Vaikutus kestää ilmeisesti jopa kaksi vuotta. Katsoin tuon herttoniemeläisen Estemedin hinnastoa, niin kasvojen alaosaan tarvitaan vähintään 10 lankaa ja hinta on 18 euroa / lanka. Fillerit yms. ei kiinnosta, kun varsinaisia ryppyjä ei ole vielä.
Kokeile fillereitä. Esim. Restylanella saa hyviä tuloksia, eikä maksa maltaita. Mene jollekin hyvälle klinikalle, jossa asiantuntevat ihmiset eivät sössi sinusta Ihmis-Kenin näköistä vaan osaavat laittaa sitä juuri sopivan määrän oikeisiin paikkoihin ja voila, näytät levänneeltä ja nuoremmalta.
Mesoterapia on aika hyvä. Ainakin itse näen ihossani virkistymistä sen jälkeen monta viikkoa. Ikäni 43v
Täyteaineet ovat hyviä esim. sibelius-ryppyyn.
Ei missään tapauksessa facegymia, pilasin sillä kasvoni 😞
No missä ok-seudulla hyvä Restylane hoitola?
Olen kokeillut kaikenlaista kasvoihini, olen mielestäni ikääntynyt kauniisti. Hifu, kasvojumppa, tretinoiniinivoide, mikroneulaus, botox ja biorevitalisaatio on mun ulkonäön salaisuus. Näytän paremmalle kuin muut ikäiseni mutten mielestäni kuitenkaan nuoremmalle.
Mesolankojakin olen joskus laitattanut. Tärkeintä siinä jos laitat täyteaineita ja botoxia (ja muutakin) älä juokse tarjousten perässä vaan valitse osaava plastiikkakirurgi/lääkäri joka on tehnyt ko. hoitoja lähemmäs 20 vuotta. Osaavalla tekijällä on myös taiteellista silmää, se merkitsee paljon varsinkin silloin jos haluaa maltillista ja luonnollista tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Mesolangat kiinnostavat minuakin. Olen 47-vuotias ja muuten hyvässä kuosissa, mutta kasvojen alaosa alkaa pikkuhiljaa valua ja tekee kasvot neliömäisiksi ja siten liian miehekkäiksi. Vaikutus kestää ilmeisesti jopa kaksi vuotta. Katsoin tuon herttoniemeläisen Estemedin hinnastoa, niin kasvojen alaosaan tarvitaan vähintään 10 lankaa ja hinta on 18 euroa / lanka. Fillerit yms. ei kiinnosta, kun varsinaisia ryppyjä ei ole vielä.
Fillereillä voi korostaa poskipäitä ja kohottaa siten myös alakasvoja. Kokeiltu on. Tyynyposkia ei tarvitse, 1ml riitti ainakin mulla.
Aivan turha enää pinnistellä epätoivoisena tuossa vaiheessa. Mennyt on mennyttä eikä miehet enää perään katso.
Profhilo-pistoshoito joka tehdään alakasvoihin. Toimii minulla, olen 49v.
Laserhoito kaulaan, minulla kiristyi kaulan iho ensimmäisen hoitokerran jälkeen ja toisella kerralla kiristyi leukakin.
Happohoito joka saa ihon pinnan tasaiseksi ja hehkuvaksi.
Näiden jälkeen minua luullaan 7-8 vuotta nuoremmaksi.
Ei mesolankoja, niillä voi tulla epäsymmetrinen lopputulos. Näin kerran naisen jolla selkeesti toisen puolen mesolangat olivat pettäneet!
Vierailija kirjoitti:
No missä ok-seudulla hyvä Restylane hoitola?
Espoon Panorama towerin esteettinen klinikka. Leppävaarassa, siellä kävin.
Espoossa kirjoitti:
Profhilo-pistoshoito joka tehdään alakasvoihin. Toimii minulla, olen 49v.
Laserhoito kaulaan, minulla kiristyi kaulan iho ensimmäisen hoitokerran jälkeen ja toisella kerralla kiristyi leukakin.
Happohoito joka saa ihon pinnan tasaiseksi ja hehkuvaksi.
Näiden jälkeen minua luullaan 7-8 vuotta nuoremmaksi.
Voin vannoa, että kukaan ei luule sinua 7-8 v nuoremmaksi.
Onko lisää ehdotuksia ja kokemuksia? Kokeilin viime kuussa timanttihiontaa, joka kyllä kirkasti ihoa.
En halua täytteitä, vaan ihoa kirkastavaa, puhdistavaa ja muutenkin piristävää hoitoa. T. 57v.
Olet oikeassa: aikuisen ihmisen vapaus on nimenomaan vapautta hölmöillä. Lapsia ja eläimiä kuuluu hoitaa hyvin, mutta kellään ei ole mitään sanomista siihen jos aikuinen ihminen haluaa heitellä omat rahansa takkatuleen, elää karkilla ja kulkea vähintään kaiken vapaa-aikansa sirkuspelleksi pukeutuneena. Aikuinen saa vaikka tap.paa itsensä jos välttämättä haluaa.
Se että erilaisista valinnoista, arvoista ja niiden järkevyydestä keskustellaan ei tarkoita että kenenkään vapautta oltaisiin viemässä. Vapaus tehdä mitä tahtoo ei tarkoita, että muut eivät saisi kommentoida, ihmetellä tai kritisoida näitä tekemisiä. Sen verran pitää vapaankin ihmisen kestää.