Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö vielä tunikaa?

Vierailija
05.01.2020 |

Käytyääkö kukaan aikaansa seuraava enää tunikaa? Näyttääkö se kenelläkään hyvältä? Olen yrittänyt opetella pois tunikan käytöstä ja myynyt ne melkein kaikki kirppiksellä. Välillä silti tulee sellainen olo, että voisi olla kiva käyttää niitä, mutta onko se ihan tätivaate? Mitä ajattelet tunikaa & leggingsejä käyttävistä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä. En ajattele muiden vaatteita, yleensä kun ihmiset ovat puhtaita, yllään siistit vaatteet.

Vierailija
2/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaate siinä missä muutkin. Käytä jos haluat, ei se mussa mitään ajatuksia juuri herätä. En harrasta leggingsejä mutta pitkiä paitoja/mekkoja käytän kyllä. Tunikoina niitä ei ole myyty koska eivät ole väljiä mutta kai niitä voisi joku ehkä sellaiseksi kutsua. Paheksukoon kuka haluaa, minä tykkään perseen peittävistä paidoista vaikka muoti olisi mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu käytän, ei oo varaa aina ostaa sen ajan trendivaatteita. Kyllä niitä tunikoita edelleen näkee muillakin, asiakaspalvelussa kun olen, näkee ihmisten pukeutumisen. Niin en kyllä ihan out ole omallakaan pukeutumisella.

Vierailija
4/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin. Hyvännäköisiä tunikoita on vain vaikea löytää.

Vierailija
5/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh... No eiks tunikoitaki oo ihan sairaasti erilaisia?? :D

En tiedä onko kaikki pitkät paidat ja mekot jotka yltää perseen alapuolelle, niin tunikoita? :D

mulle on sanonu naiset että tunikat sopii mulle,, mut miehet sanoo et ei sovi... ja mulla on levee lantio, iso peppu ja isot reidet ja pieni maha.... :DDDDD sen takia käytän usein pepun peittäviä paitoja, kun moni nainen suositellu. ja myös syy on se, et rakastan legginssejä enkä vois kuvitellakkaan käyttäväni ns oikeita housuja ja legginseistä näkyy usein läpi, enkä halua että mun housuista näkyy läpi. :D

Vierailija
6/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tunikat olisi muka out? Ne on ikitrendikkäät.

Vierailija
7/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansa seuraavat ihmiset tietävät, että pikamuodin aika on ohi. Nyt suositaan pientä, laadukasta vaatekaappia johon vaatteet ostetaan vuosiksi.

Tunikat ovat mukavia ja sopivat monenlaisille vartaloille, niiden asemaa rentona arkivaatteena ei uhkaa mikään. Itse en käytä tunikoita leggingsien kanssa vaan enemmän farkkujen kanssa, kun en ole leggingsihmisiä. En ole huomannut pukeutuvani mitenkään erikoisesti.

Vierailija
8/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oikeastaan melkein pelkkiä tunikoita. 95% ajasta kuljen (pitkässä) hameessa, niiden kanssa. En "seuraa aikaani".

Vierailija
9/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikaansa seuraava vielä 2020 miettii muiden pukeutumista tältä kantilta?

No, onhan niitä muitakin mielenterveysongelmia tietysti vielä kitkemättä, mutta muodin orjuus on vaarallisimmasta päästä, koska se osaltaan uhkaa koko lajin (ja monen muunkin lajin) selviytymistä tällä pallolla.

Vierailija
10/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh... No eiks tunikoitaki oo ihan sairaasti erilaisia?? :D

En tiedä onko kaikki pitkät paidat ja mekot jotka yltää perseen alapuolelle, niin tunikoita? :D

mulle on sanonu naiset että tunikat sopii mulle,, mut miehet sanoo et ei sovi... ja mulla on levee lantio, iso peppu ja isot reidet ja pieni maha.... :DDDDD sen takia käytän usein pepun peittäviä paitoja, kun moni nainen suositellu. ja myös syy on se, et rakastan legginssejä enkä vois kuvitellakkaan käyttäväni ns oikeita housuja ja legginseistä näkyy usein läpi, enkä halua että mun housuista näkyy läpi. :D

Minulle taas Sokoksen pukeutumisneuvoja suositteli lantion päälle yltäviä paitoja, liivejä ja neuleita. Itse tykkään tunikoista. Rento ja huoleton asuste.

Vierailija
11/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan niitä muitakin mielenterveysongelmia tietysti vielä kitkemättä, mutta muodin orjuus on vaarallisimmasta päästä, koska se osaltaan uhkaa koko lajin (ja monen muunkin lajin) selviytymistä tällä pallolla.

Ongelma on se, että vaatteet tehdään huonosti ja huonoista materiaaleista.

Vierailija
12/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas Sokoksen pukeutumisneuvoja suositteli lantion päälle yltäviä paitoja, liivejä ja neuleita. Itse tykkään tunikoista. Rento ja huoleton asuste.

-onko sulla mikä kroppatyyppi?? :D

siis joo kyllä osa miehistäki on kai ihan tykännyt, osa on sanonu että pitäis näkyä takapuolta enemmän. :DDD mut ne onki varmaan vähän kyseenalaisia neuvoja.... osa miehistä varmaa sanois et peppu on hyvä peittää.. :D kyllä mulle ihan sopii tunikat, kuhan on kireä vyötäröltä.. :D

Vierailija
13/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis joo kyllä osa miehistäki on kai ihan tykännyt, osa on sanonu että pitäis näkyä takapuolta enemmän. :DDD mut ne onki varmaan vähän kyseenalaisia neuvoja.... osa miehistä varmaa sanois et peppu on hyvä peittää.. :D kyllä mulle ihan sopii tunikat, kuhan on kireä vyötäröltä.. :D

Kropantyyppini on sopusuhtainen. Ehkä itse vain arkailin lyhyitä paitoja. Jos on työ, jossa joutui kumartumaan ja kyykistelemään paljon, tunika on tosi käytännöllinen. En haluaisi, että pikkuhousut näkyy asiakkaille 😂

Vierailija
14/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun vaatteita vaan. Niitä on vähän, mutta ne on kieltämättä kalliita. Jos suuntaisitte kuluttamistanne, saataisiin enemmän kotimaisia laatumerkkejä.

Vierailija
15/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kropantyyppini on sopusuhtainen. Ehkä itse vain arkailin lyhyitä paitoja. Jos on työ, jossa joutui kumartumaan ja kyykistelemään paljon, tunika on tosi käytännöllinen. En haluaisi, että pikkuhousut näkyy asiakkaille 😂

Ihan toiselta kirjoittajalta vielä semmoinen kommentti että minusta on aivan hirveää kyykkiä niin että selkä paljastuu paidan alta, tuntuu inhottavalta varsinkin kylmällä ilmalla. Tämä siis syy miksi käytän pitkiä paitoja, kykkimistä ja kumartelua kun on aika vaikea välttää normaalissa elämässä.

Vierailija
16/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan toiselta kirjoittajalta vielä semmoinen kommentti että minusta on aivan hirveää kyykkiä niin että selkä paljastuu paidan alta, tuntuu inhottavalta varsinkin kylmällä ilmalla. Tämä siis syy miksi käytän pitkiä paitoja, kykkimistä ja kumartelua kun on aika vaikea välttää normaalissa elämässä.

Olen lastentarhassa töissä. Joudun kyykkimään ja kumartelemaan työssäni. On koomista, jos ei ole tarpeeksi peittäviä vaatteita.

Vierailija
17/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-öööh...... toi sopusuhtainen ei kyllä kerro että mikä sun kroppatyyppi on, että onko se X, y vai A vai O. :D

Vierailija
18/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun vaatteita vaan. Niitä on vähän, mutta ne on kieltämättä kalliita. Jos suuntaisitte kuluttamistanne, saataisiin enemmän kotimaisia laatumerkkejä.

Ostan nyt ulkomaalaisia laatumerkkejä halvalla. Minulla on shoppailu karannut käsistä. Jos on vapaa-aikaa vietän sen selaillen tarjouksia nettikaupoista. Tavallaan hamstraan vaatteita.

Vierailija
19/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt vähän niin ja näin.

Laadukkaita vaatteita on kyllä myytävänä, mutta ihmiset kokevat niiden olevan törkeän kalliita. Halpamuoti on hämärtänyt käsitykset siitä mitä on hyvä laatu ja kuinka paljon vaatteiden kuuluu maksaa.

Kun ostajat  tuijottavat lähinnä hintaa, laatuvaatteet jäävät myymättä, ja pian tarjontakin huononee. Kierre valmis.

Ennen halpamuodin keksimistä ihmisillä oli vähemmän mutta laadukkaampia vaatteita. Ei joskus 1970-1980- luvuilla silti ryysyissä eikä alasti kuljettu. Halpamuodin tultua tavallisilla ihmisilläkin on ollut varaa suureen vaatemäärään ja pintamuotivirtausten seuraamiseen, mutta ei se johdu mistään tuotannon tehostumisesta vaan siitä että laatuvaatimuksia on laskettu roimasti ja vaatteita teetetään orjatyönä.

Toivottavasti kehitys todellakin muuttuu tällä vuosikymmenellä, kun halpamuodin huonot puolet ovat alkaneet paljastumaan.

Vierailija
20/33 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-öööh...... toi sopusuhtainen ei kyllä kerro että mikä sun kroppatyyppi on, että onko se X, y vai A vai O. :D

Oisko sitten X ja/tai vähän O-tyyppi? Minulle on sanottu, että minulla on bikinivartalo, mitä lie tarkoittavan. Selkeät muodot hartia-vyötärö-lantion seudulla nyt ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän