Silmäsit miehelle?
Onko olemassa mitään silmälasimallia, joka ei saisi miestä näyttämään huonommalta kuin ilman laseja? Kysyn miehenä ja syystä, että en ole itse vielä tuommoisia löytänyt!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit miehellä on mielestäni hot :)
Saisko esimerkkejä jossa laist parantaa miehen ulkonäköä?
/AP
Katso vaikka optikkomainoksia.
Tätä on nyt tehty useampi päivä eikä vielä ole löytynyt tuommoisia! Kehyksettömät on lähinnä sellaset, mutta miinuksista/kommentista päätellen te ette ole samaa mieltä. Nekin siksi, että ne näkyvät mahdollisimman vähän.
/ap
Ei kehyksettömiä, jos on lasit niin sitten on. Ei niitä missään nimessä pidä alkaa piilottelemaan, tyyliin kehyksettömät, pienet tms. Piilarit sitten asia erikseen.
Eikö se ole kiinni vaan ja ainoastaan siitä että kantaja tuntee olonsa mukavaksi? Kehyksettömät voi antaa kylmän kuvan, mutta sitten kerrankin niinpäin että sieltä löytyy lämmin ihminen.
Yks vaihtoehto on tietysti DDR/Neuvostoliitto 70-luvulla tyyliset paksut beiget muovikehykset, jotka peittää puolet naamasta. Näkeehän isolla lasilla enemmän, mutta AP haki huomaamattomia.
Vaaleat, ei mustat kehykset on suht huomaamattomat. Olisko AP:lle nyt aluksi kompromissi matta reunaiset pilotti lasit.
Naisten suhteen toimii se yksi ja sama silmälasimalli, mustat paksut sangat. Koska jokainen nainen on niin erilainen eikä suinkaan samoin ajatteleva lauma ja blaablaa. Silti jokainen nainen mainitsee seksikkäimmäksi malliksi tuon Clark Kent-tyylin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/AP
Katso vaikka optikkomainoksia.
Tätä on nyt tehty useampi päivä eikä vielä ole löytynyt tuommoisia! Kehyksettömät on lähinnä sellaset, mutta miinuksista/kommentista päätellen te ette ole samaa mieltä. Nekin siksi, että ne näkyvät mahdollisimman vähän.
/ap
No mun mielestäni silmälasit saa näkyä, ja maskuliiniset silmälasit nimenomaan pitääkin olla voimakkaat, esimerkiksi mustat.
Eli paksusankaset sellaset vai? Omasta mielestä noi on juurikin ne kaikkein rumimmat ja vähiten miehekkäät! Ilmeisesti mulla on aika paljon totuttelemista miesten lasimuotiin.
/ap
Kyllä, sulla on totuttelemista. Ei ole miehekästä olla hissukka, jonka silmälasitkin on mallia ”anteeksi, että olen olemassa”. Maskuliinista on kantaa silmälasinsa itsevarmasti siinä missä muukin olemus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtä mallia, joka sopii kaikille miehille.
Mene liikkeeseen kokeilemaan erilaisia kehyksiä, ei mitkään nettikatalogitkaan tässä asiassa auta.
Äläkä luota optikonkaan neuvoihin 100%:sti, luota omaan makuusi. Tai ota joku kaveri mukaan makutuomariksi.
Mä tajuan kyllä ettei yhdet lasit sovi kaikille, mutta kun oma maku sanoo niiden kaikkien olevan rumia eikä sopivan kellekään! Sen takia yritän saada konsultointia tässä.
>Silti jokainen nainen mainitsee seksikkäimmäksi malliksi tuon Clark Kent-tyylin.
>Pää kaljuksi ja Kekkoslasit.
Oma teoria supermiehestä on että kaikki haluaa lyödä sitä naamaan juurikin niiden rumien lasien takia! Tietävät kyllä häviävänsä, mutta lasit pakottaa lyömään. Kekkosesta mä en edes sano tässä mitään!!!
Mutta ilmeisesti pointti sitten on, että mahdollisimman isot ja näkyvät tyyliin pilottilasit kultasilla sangoilla. Mustasankaset ne kun ei tule olemaan.
/ap
Mitäpä sitten kyselet, kun vastaukset ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Piilareistakin on olemassa versioita joita voi pitää monta viikkoa putkeen, nukkuessakin...
On joo, mutta eivät tee silmille hyvää. Joitakin vuosia voi onnistua, mutta kun tulee raja vastaan, ei voi enää pitää piilareita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/AP
Riippuu kasvojen muodosta. Lataa kuva ja kokeile niitä silmälaseja netissä. Hahmottaa paremmin, mikä sopii itselle ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa "kehyksettömät silmälasit"
Eivät ole hyvän näköiset.
Komppaan. Olivat muotia yli 20 vuotta sitten
Vain nössöt seuraa muotia.
Hipsterit fönsterruuttoineen alkaa olla last season.
Esim Mihail Hodorkovski on tosi cool kehyksettömissä. En tiedä onko komea, mutta uskottava. Ei kaikkien tarvi näyttää pullanleipojilta.
Ei ole yhtä mallia, joka sopii kaikille miehille.
Mene liikkeeseen kokeilemaan erilaisia kehyksiä, ei mitkään nettikatalogitkaan tässä asiassa auta.
Äläkä luota optikonkaan neuvoihin 100%:sti, luota omaan makuusi. Tai ota joku kaveri mukaan makutuomariksi.