Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivien koko, mä en ymmärrä. Selittäkää mulle.

Vierailija
05.01.2020 |

Rintojen alta mitta on 104 cm ja rintojen päältä 118 cm. Tällä mitoituksella liivien koon pitäisi olla 105B.
Mutta miksi liivit 80E ovat minulle sopivat? Jos otan 85, se on jo liian löysä. Ei ole tullut mieleenkään kokeilla 105. Vai onko tässä nyt joku taika, että 80E ja 105B ympärysmitat ovat samat?

Ja ikää mulla on jo kohta 50, ja nyt vasta jostain luin että näillä mitoilla pitäisi olla tuo 105B. Jos nyt tilaan netistä nuo "oikean kokoiset" niin meneekö suohon?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kyllä varmaan mitannut ihan oikein jos noin pahasti heittää ja vielä tuohon suuntaan... Pitäisikö sun mennä mittauttamaan ympärys johonkin liikkeeseen ihan?

Mulla ympärys rintojen alta 75cm ja koko 75A yleensä sopiva, joskus jopa hieman puristaa joten laitan jatkopalan. En siedä puristusta yhtään ja rinnat on pienet eli ympäryksen ei tarvitsekaan olla kovin tiukalla.

Vierailija
22/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa siitä kohdasta, mihin se rintsikoiden alareuna parhaiten asettuu. Itsellani se mitta on 75, mutta jos mittaan 1-2 cm liivien alareunan alapuolelta, mitta onkin 82 cm. Mutta minulla onkin tuollainen omituinen ura tuossa rintojen alapuolella.

Ja lisäksi, mittanauhan kanssa otetut ympärysmitat ovat suuntaa antavia, koska ihmiset ovat eri mallisia. Lopullinen päätös pitää tehdä sen mukaan, mitkä liivit oikeasti istuvat parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitan tulisi liiveissä olla noin 5-10 cm mitattua ympärystä pienempi. Lumingerien sivuilla ihan hirveästi tietoa liivien sovituksesta. Huomaa että täälläkään ei naiset tiedä yhtään miten oikea kuppikoko määritellään. Ottakaa selvää ja opettakaa myös tyttärillenne, ni ei jatku sukupolvelta toiselle väärän kokoisissa liiveissä kärsiminen.

Vierailija
24/24 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

85E kuulostaa näin miehestä aika osuvalta.

Tule tähän viereen!