Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olet lähtenyt työstäsi?

Vierailija
05.01.2020 |

Oletko joskus lähtenyt työstä ja mikä oli syy siihen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteminen voi tarkoittaa irtisanoutumista, potkuja, työn vaihtoa jne. Mutta kiinnostaa mikä oli syynä tähän? Ap

Vierailija
2/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden joka päivä, kun työaika päättyy. Lähden koska lapset odottavat ruokaa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko esimiehenä.

Kosti myös lähtöni jäljestäpäin.

Vierailija
4/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin koska en voi tehdä sitä työtä työperäisen sairauden takia. Opiskelen toisen ammatin.

Vierailija
5/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuravintolassa olin tarjoilijana ja lähdin, koska työilmapiiri oli huono, taukoja ei voinut pitää koska vuoroissa oltiin aina yksin, mahdollinen kritiikki esitettiin huutamalla jne...

Vierailija
6/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonosti hoidetun järjestelmäuudistuksen aiheuttama (melkein) burn-out --> irtisanoutuminen yli 10v antoisan työsuhteen jälkeen. Harmitti.

Vierailija
7/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakon edestä, kroppa ei kestänyt.

Vierailija
8/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin koska en saanut 3 vuoden määräaikaisuuksien jälkeen vakipaikkaa, vaan taas tarjottiin vuoden määräaikaista... minun jälkeeni tulleille riitti silti virkoja

Vierailija
9/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden joka päivä, kun työaika päättyy. Lähden koska lapset odottavat ruokaa kotona.

Hehheh. Olipa nokkelaa. Ap

Vierailija
10/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin siksi, etten sopimut muottiin. En puhu henkilökohtaisia asioitani töissä ja sitten alettiin keksimään niitä. Hyi helvetti millaisia ihmispoloja.

Vierailija
11/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanvaihto

Huono palkka

Yksitoikkoisten työtehtävien lisäksi huono palkka

Vierailija
12/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaisuutta ketjutettiin. Olin törkeän alipalkattu. Johtoryhmä ei noteerannut palkankorotustoivettani - sitä ei siis käsitelty _millään_ tavalla. Esimies otti itselleen kunnian tekemistäni suurista uudistuksista.

Eipä ole tullut ikävä.

Vierailija
13/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen työsuhde päättyi.

Vierailija
14/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaaminen ja huono työilmapiiri ja lakien törkeä rikkominen. Jos en viihdy kohtuullisesti, en jää. Kenenkään ei pitäisi sietää kiusaamista yms.

Vierailija
15/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden, kun määräaikainen soppari loppuu enkä hakenut tarjolla olevaa vakipaikkaa. Syy, koska esimiestyö on onnetonta, kyttäävaa ja epätasa-arvoista. Epärealistiset tulostavoitteet ja epäkiinnostavia ja yksipuolisia työtehtäviä, ei etenemismahdollisuuksia, koska tutkinto eri alalta.

Vierailija
16/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa, koska vanhassa työpaikassa en oppinut enää mitään uutta. Viiden vuoden jälkeen homma alkoi tuntua liian helpolta ja sitä myötä tylsältä. Nyt sama alkaa olemaan edessä tässä nykyisessä työpaikassa.

Vierailija
17/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomot olivat kamalia, huusivat ja uhkailivat. En saanut kunnon perehdytystä, en tiennyt kaikkea niin minulle huudettiin jos tein jonkun virheen. Vaatimukset oli kohtuuttomia.

Sitten sain kutsun työhaastatteluun, sain paikan ja pääsin aloittamaan muutaman viikon päästä. Ennen tätä toivoin että olisin saanut pääsiäisen vapaaksi edellisessä työpaikassa, en saanut, joten ilmoitin että irtisanoudun.

Tämä onnistui kun olin vielä koeajalla. Olin n. viikon palkattomalla lomalla pääsiäinen mukaanlukien, kunnes uusi työ alkoi. Olen siellä edelleen töissä.

Vierailija
18/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäämiseen. Työaikaa seurattiin todella tarkasti, ei siis pelkkää tulo ja menoaikaa vaan ihan työvaiheita. Ei ole mitään järkeä että kirjekuoren tekemiseen menee minuutti ja sen merkitsemiseen kuluu kaksi.

Esimerkiksi wc käynnit olisi pitänyt merkitä järjestelmään. Jos ei muistanut tai halunnut merkitä oli kolmas maailmansota päällä.

Kyseessä oli ihan toimistotyö eikä mitään tuotantolinja.

Päätin itse lähteä työstä.

Vierailija
19/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen työ päättynyt. Joka kerta.

Vierailija
20/42 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutunu kolme kertaa. Ekalla kertaa lähdin opiskelemaan toista alaa. Toisella firman yleisen tilanteen takia. Kolmannella firman huonon johdon ja työntekijöihin suhtautumisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän