Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani tuntuu vain kaverilta. Miten käy tällaisessa parisuhteessa?

Vierailija
05.01.2020 |

Vuosia oltu yhdessä, lapsiakin on. Nyt viimeisen vuoden ajan tuntunut siltä, kuin mies olisi minulle vain kaveri tai kämppis. Mitään romanttisia tunteita tai himoa en tunne enää häntä kohtaan enkä halua seksiä hänen kanssaan. Arki sujuu ja meillä on ihan hyvä tunnelma yhdessä, mutta itse koen sen vain kaveripohjalta enää. Kuitenkaan en halua erotakaan, koska tuntuu että minulle riittää tällainen parisuhde nykyään, lastenkin takia. En siis itse kaipaa mitään muita miehiä vaan sujuva tavallinen arki riittää (nyt). Mies ei ole tilanteestamme koskaan minulle valittanut, tosin ei ehkä tiedä mitä ajattelen meistä, mutta mies ei ole koskaan sanonut, että hänen mielestä jotain puuttuisi tai olisi huonosti.

Mutta miten käy tällaisessa parisuhteessa? Kokemuksia kellään? Tämä ei voi olla kovin harvinainen tilanne...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/13 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Miksi jättäisin mieheni? Kirjoitin jo aloituksessa, että en tunne mitään tarvetta erota. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaavassa suhteessa minulle tuli kokousmatkalla tilanne, että menin vieraan kanssa sänkyyn. Pettäminen jatkui myöhemminkin. Eli vaikka et halua omaa miestäsi, saatat hyvinkin "herätä" kokemaan erotiikkaa ja muutakin ihastumista toiseen ihmiseen.

Meidän avioliitto päättyi eroon. Siitä on jo kauan aikaa ja nyt voin todeta, että oli ihan oikea päätös. En olisi koskaan ollut onnellinen exän kanssa. Mitään kemiaa ja vetoa en kokenut alkuvuosien jälkeen. Olen mieluummin vaikka sinkku.

Vierailija
4/13 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Haluan erota, mies ei.

Olen masentunut. Kaikki seksuaalinen halu miestä kohtaan on kuollut. Salaa himoitsen muita miehiä.

Vierailija
5/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta ajankohtainen tilanne itselläni. Nostan siksi.

Vierailija
6/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella on monia muotoja. Joskus se on sellainen kiehuva koski, joskus leveä ja leppoisa. Joskus seisahtunut lampi. Se on mitä se on ja se on selittämätön. Ihmismieli ei saa siitä otetta ja usein keksimme tarinoita selittämään sitä. Jos uskomme liikaa tarinoihin, alamme elää tarinoiden mukaan; vesi unohtuu.

Vierailija
7/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luonnollinen juttu, kun jälkeläiset saatu niin uros ei enää kiinnosta

Vierailija
8/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon päättyy. Jos et itse osaa erota, kai toinen jossain vaiheessa menee muualle, ellei ole jotenkin tossun alla hiiri. Ja kärsii hiljaa jo odottaa jotain. Olisi reilua sanoa, jos ei kiinnosta, että tuntuu että on kuin kämppiskaveri. Paitsi jos on väkivallan riski ei kannata sanoa vaan mennä erilleen. Voi asua lähekkäin lasten vuoksi, ei ole pakko asua samassa asunnossa. 

Vierailija
9/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika luonnollinen juttu, kun jälkeläiset saatu niin uros ei enää kiinnosta

No miksi sitten vieras uros kiinnostaakin?

Vierailija
10/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaihtoehtoa:

- Keskustelette ja toteatte, että olette tyytyväisiä suhteeseenne seksittömänä ja jatkatte vanhaan malliin

- Keskustelette ja toteatte, että ette pysty pitkällä aikavälillä elämään näin ja eroatte

- Keskustelette ja päätätte pyrkiä rakentamaan kipinää välillenne uudelleen ja alatte tehdä sen eteen töitä. Tämä joko toimii ja jatkatte suhteessa tai ei toimi ja joudutte päätymään takaisin eroharkintaan.

Jos vain odotat, etkä tee mitään, valitset käytännössä vaihtoehdon 2 ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
11/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään syytä erota. Ja kipinäkin voi syttyä myöhemmin taas.

Vierailija
12/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla se avioliitto roihuaa vuosia isolla liekillä. Jos teillä muuten menee hyvin, niin miksi erota?

Vierailija
13/13 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään lasten lennettyä pesästä ukko päätyy Tinderiin. Tinder meinaa tursuaa 50-75- vuotiaista ulos viskatuista "löydöistä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi