Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kateelinen olet ostettiin vanha kyläkoulu

Vierailija
05.01.2020 |

On juhlasalit ja kaikki, keitiökin on melkein vimpanpäälle.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on pihat täynnä pällistelemässä vanhoja pappoja ja mummoja ja kurkkimassa ikkunoista sisään. "Minä silloin aikoinaan kävin täällä koulua ja halusin nähdä miltä nyt näyttää kun on uudet asukkaat", tulee vastaus kun kysytään mitä tekevät. Joskus saattaa ilmestyä jopa bussilastillinen väkeä.

Vierailija
42/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa olla kateellinen, vanhasta pappilasta tai asemarakennuksesta voisin vaikka ollakin.

Meidän kylältä on myyty kaikki kyläkoulut pilkkahinnalla, olisin voinut ostaa halutessa. Mutta lämmityskulut voi olla mitä vain vuodessa, eräässä koulussa kuulemma 30 000 euroa vuodessa, purkuun meni kun kukaan ei ostanut edes eurolla. Tuttavat osti yhden koulun, lämmityskulut 17 000 vuodessa. Muutama ihana huone talossa ja keittiö on tasoa laitos, ruokapöytää sinne ei saa joten syövät muualla ja nauravaatkin sitä ettei saa lämpimänä enää ruokiaan syötyä kun matkaa on pöytään niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Eirassa Jugend-kerrostalossa, vajaat 200 neliötä. Omistan myös kaikki as oy:n osakkeet,joten yhtiökokoukset sujuvat kitkattomasti.

Vierailija
44/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh helvatta mikä läävä.

Vierailija
45/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade vaikka vanhoja taloja rakastankin. Noi vanhat koulut on usein makuuni liian isoja, ne on hankala ja kalliskin kalustaa, moni niiden sisustamisessa epäonnistuukin kun eivät osaa ostaa tarpeeksi isoja huonekaluja, sellaisia jotka sopii isojen huoneiden mittasuhteisiin. Sitten on liian pieniä mattoja ja sohvia ripoteltu sinne tänne ja mietitään miksi on vähän kolkkoa ja sekavan näköistä. Lämmityskulutkin ovat päätähuimaavia😱

Olen oikein tyytyväinen omaan suht pikkuiseen 1920 vuonna rakennettuun talooni.

Vierailija
46/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin siis tämän: https://huutokaupat.com/1637279

Tukehtukaa kateuteen köyhät!

Ap

Ei shaatana, katselin kanssa tuota, hyvä piha, jonnet varmaan päristelee kaiket yöt ja notkuu röökillä.

Vierailija
47/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka. Onneksi olkoon. Itsekkin haluaisin asua omakotitalossa, unelmani olisi kartanotyylinen talo. Ja en ole kateellinen, en ole kateellista tyyppiä. Kiva kun löysitte mukavan talon.

Vierailija
48/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank kirjoitti:

Itse asun Eirassa Jugend-kerrostalossa, vajaat 200 neliötä. Omistan myös kaikki as oy:n osakkeet,joten yhtiökokoukset sujuvat kitkattomasti.

No tuosta olen kateellinen, ja varsinkin hienosta Kaurismäki-viittauksesta!

Vierailija
49/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIlloin heräät laittamaan tulta niihin kahteentoista pönttöuuniin?

Vierailija
50/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin siis tämän: https://huutokaupat.com/1637279

Tukehtukaa kateuteen köyhät!

Ap

Lämmityskulut 7000 vuodessa.

Vierailija
51/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen vaikka mielelläni itsekin asuisin vanhassa kyläkoulussa.

Ovat vaan niin kalliita asuttavia, että ahdistaisi ne kulut aivan liikaa.

Vierailija
52/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsuudenaikainen kyläkouluni oli myynnissä kymmenisen vuotta sitten, ja minulla olisi ollut varaa ostaa se, hintapyyntö oli muistaakseni 160 000 € tienoilla. Remonttitaidottomana ja ajokortittomana en olisi kuitenkaan pärjännyt siellä päivääkään, kun lähimpään kauppaankin oli 15 - 20 km. En siis ole ollenkaan kateellinen ja elelen edelleen tyytyväisenä kerrostalokaksiossa 2 km isohkon kaupungin keskustasta.

Vierailija
53/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja. Ei riittäis itsellä voimat.

Vierailija
54/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Voi miten kauniin tosta saa!

Viedäänkö toi kaikki romu pois vai jääkö ne teidän kontolle? Aika paljon näköjään kaikkee pulpettii, tuolii ym romua, tulee itelle aika kalliiksi roudata.

Vierailija
55/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva asumismuoto, mutta en silti ole kateellinen. Remontit, lämmityskulut, todennäköisesti syrjäinen sijainti eli pitkät työ- ja koulumatkat, puhumattakaan siitä ettei paikasta koskaan tule pääsemään eroon vaikka joskus haluaisikin.

Vierailija
56/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.Voisin ostaa heti jos haluaisin,vaan en halua:)

Vierailija
57/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt joskus painajaista, että jouduin ottamaan tuollaisen vanhan ja suuren puumörskän vaivoikseni.

Vierailija
58/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole kadehtinut itseäni typerämpiä ihmisiä, enkä ajatellut aloittaa nyt.

Mulla on velaton kolmio puoli tuntia Helsingin keskustasta. Ei tarvitse kuin asua, huoltofirma hoitaa muun.

Vierailija
59/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen vähän kade niille joilla on hyvä arvoasunto Hgin keskustassa. Sellainen kelpaisi mutta rahat eivät riitä. Tyydyn kaksiooni lähiössä. Landelle en lähtisi.

Vierailija
60/120 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kateelinen vimpanpäälle", en tod. Osaan paitsi lukea ja kirjoittaa, myös laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme