Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäiseen tiistaihin ELOkuiset***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin viimeisenä työviikkona. Helpolla en tosiaankaan pääse, kaikki yrittävät saada vielä oman osansa työpanoksestani ennen ä-lomaa. Etukäteen kaavailin, että käyttäisin viimeisen viikkoni työpöydän siivoamiseen ja sähköpostin tyhjentämiseen, mutta ei se ihan noin ole mennyt. Täysillä puserretaan ja välillä tuntuu jopa siltä, ovatko nuo työkaverit edes tajunneet, että ihan kohta en siellä enää ole. En silti valita! On ollut ihanaa olla niin täysillä mukana loppuun asti. Ja kyllä on yhteistyökumppaneilta/lähimmiltä kolleegoilta/esimiehiltä tullut niin mahtavaa palautetta työskentelytavoistani, että tippa on meinannut monta kertaa tulla. Kaksi päivää olisi vielä jäljellä. Huomenna aion puskea niin pitkään kuin jaksan eli varmaan iltaan asti. Torstaina ajattelin käydä sanomassa heipat ja häivyn juhannuksen viettoon lounaan jälkeen.

JUHANNUKSESTA. Me olemme lähdössä mökkeilemään, kuten aikaisempinakin vuosina. Yleensä mökillämme on tähän aikaan vuodesta aivan hirveästi hyttysiä, mutta jos tänä vuonna helteet olisivat hillinneet niiden pirulaisten lisääntymistä. Mökillä olisi tarkoitus olla ensi viikon puoliväliin asti, sitten menemme Turkuun ja Naantaliin pariksi päiväksi. Eli oikein leppoisa loman aloitus meillä.

Kävin NEUVOLASSA eilen pitkästä aikaa ja kaikki näyttäisi etenevän hyvin. Vauva on ilmeisesti kasvanut oikein hyvin. Sf-mittaakin oli jo peräti 27! Painoa on tähän mennessä tullut 9, eli ihan samoilla mitoilla mennään kuin esikoisesta. Hemoglobiini on hieman noussut, on jo peräti 116, mutta oikea suunta kuitenkin. Seuraava neuvola mulla on vasta joskus heinäkuun puolivälin jälkeen ja terkkarin kanssa jo siitä juteltiinkin, että periaatteessa voisin ihan hyvin olla synnyttänytkin jo siinä vaiheessa. Ensi viikolla käyn vielä toisessa seurantaultrassa eli pääsen vielä kerran kurkkaamaan, mitä masuun oikein kuuluu :).

OMA OLONI on ihan hyvä, paitsi että aivan hirveät allergiaoireet vaivaavat iltaisin. Olen ollut varsin aktiivisella tuulella, hyörinyt takapihan parissa, pessyt ikkunoita, luutunnut terassin ja parvekkeen, laitellut vauvakamoja jne. Välillä saan ihmeellisiä energiapuuskia, toisinaan taas olen niin rätti, etten jaksa tehdä mitään. Helteet verottavat hieman, samoin huonosti nukutut yöt. Kyllä tämän silti kestää, kun matkaa h-hetkeen on kuitenkin enää vain muutama viikko.

En ole lukenut pinojamme viikkoon, joten en tiedä yhtään, mistä täällä on keskusteltu. Taitaa jäädä minun palstailuni muutenkin vähän vähemmälle seuraavan viikon aikana, mutta heinäkuussa sitten taas aktiivisemmin.

Aurinkoisia kesäpäiviä, iloista juhannusta ja leppoisia odotuspäiviä kaikille!!

toivottaa Pepper (33+5)

Vierailija
22/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIITOSKIVUISTA kysyisin..Onko kellään ollut jo??Tai ollut aiemmin..En muista sellaisia esikoisesta, mutta miltä ne tuntuu...??

En tiedä mitä nämä on mitä mulla tuntuu nyt, mutta ilkeitä ovat..Pistävän viiltävä kipu 1-2 cm häpyluun yläpuolella säteilee muutaman sentin ylöspäin kohtuun..Epäsäännöllisesti tulevat ja kesto on muutamasta sekunnista 10 sekuntiin..Ja tulevat vähän toispuoleisesti..Eilen tuntuivat enemmän vasemmalla ja nyt tänään sit oikealla..

SYNNYTYSTARINOISTA:Itse ajattelin tulla ilmoittelemaan vain tälle puolelle, kun on jakauduttu ja yksityiskohtaisempaa tarinaa kirjoittelen sittn tuonne synnytyspuolelle..Sillä edellytyksellä, että jotakuta se edes kiinnostaa.. :)

Nyt on pakko mennä grillailemaan iltapalaksi makkaraa..

pikku_ruu & möttiäinen rv33+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meitä muita vielä ole jakautunut kuin eria?? Oli muuten ihana ja koskettava tarina..Itku pääsi kun luin juttua ja suloisia kuvia..Tsemppiä sinne pikkumiehelle.. :)

Jostakin kirjoituksesta jäi vain sellainen kuva, että joku muukin kai olisi..Mutta eipä kai vielä..???

Vierailija
24/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPEMAMMA: Minäkin ihailen sinnikkyyttäsi ja lujaa tahdonvoimaasi pitää niitä hoitosukkia tällaisilla keleillä. Eiköhän ne pian voi heittää nurkkaan, kun pikkuinen on sylissä. Juu ja en minäkään viherpeukalo ole, mutta isukki väsäsi tuon kasvihuoneen ja kävin muutamia eri siemeniä sinne heittelemässä. vähän vettä päälle ja nyt siis alkaa olla jo aika kivasti saalistakin pikkuhiljaa ;)

PEEVELI: Tuo olikin aika hyvä juttu saada mieheltä vähän tuommoista mukavaa palvelusta ;) Itse kun jonkin aikaa heiluttelen varpaitani toisen sylissä niin mies kysyy, että haluatko jotakin kenties .... Alkaa tuo vihjailukin toimia meillä ;)

PUMPULI: Kiitos kaunis siitä kakkureseptistä. Minäkin voisin yrittää juhannukseksi vääntää. Mun vanhemmat ovat tulossa kylään ja iskä sanoi, että grillaillaan vaikka sataisikin. kivaa, kun vesi kielellä odotan viikonloppua. Itse ei tule grillattua mitään, kun mies ei oikein tuommoisista herkuista välitä. Juu ja kiva, että Muumimaailma-reissu meni noinkin hyvin. Toivotaan, että pojat löytää kummatkin mieluisan lelun ja se on eri kuin toisen...

VIPUKKA: Tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan. Aika hauska tosiaan, miten päädyit sitten rekisteröitymään.

EMAIL: Onnittelut tyttöuutisista. Ja hyvä, että kaikki oli ultran mukaan ihan kohdallaan.

OMAA NAPAA; Tänään onkin ollut aikas runsaasti noita vatsan kovettumissupistuksia ja välillä täytyy ihan huiliakin vaikka päivällä hiukka mahdotonta. Iskiaskipukin on hellittämään päin juuri kun sain eilen kaverilta tukivyön lainaan. Toivottavasti tämä tila olisi pysyvää ettei tarvitse pelätä jalan pettämistä. ja minä nautin helteestä täysin siemauksin. Keskipäivän pysyteltiin suosiplla sisällä, kun ei ollut tuulenvirettäkään, mutta muuten ollaan oltu kovasti ulkona. Varjossa kylläkin ja sopii mulle. mies jo ehti tänään toivomaan talvea senkin ryökäle...

Teinpäs taas raperperipiirakan ja täytyykin mennä popsimaan ennen kuin häviää omille teilleen.

Terkuin

Air 29+3 ja poju 12/04

Vierailija
25/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut pinouduttua pitkään aikaan, joten olen ulalla keskustelunaiheista vaihteeksi, mutta kirjoitanpa nyt jotain.

Esikoinenkin jäi kesälomalle hoidosta ja äipän päivät menee siis sangen lennokkaasti (lepo, mitä se on???). Mukavia päiviä tässä on silti vietetty, ei sillä, mutta illasta olen aikas naatti, kun päivän mittaan ei ehdi juuri ½-1h pitempään lepäämään.

Air: Auttaako sinulla tukivyö issiaskipuun? Minulla on ollut vyö käytössä jo monta kuukautta ja nyt on alkanut issias vaivaamaan ihan haitaksi asti. Väliin on hyviäkin päiviä eikä kipua tunnu, mutta sitten juimii senkin edestä niin, että silmissä salamoi. Saa kävellä todella varoen, kun ei voi olla varma, ottaako jalka päälle ollenkaan. Makuulta ylöspääsy on tosi tuskaa ja paras asento onkin maata kipeä lonkka alaspuolella. Eikä tuo tukivyökään varmaan ole tukisukkia vilpoisampi vaihtoehto... =P Pakko on vaan pitää, muuten tulee maha niin kipeäksi ettei voi olla. Mahanahka on muutenkin niin arkana ettei juuri kärsi painaa tms.

Synnytyskertomuksia alkaa varmaan pian tulla vaikka lasketut ajat elokuussa onkin meillä kaikilla. Eikö loogisin paikka niille ole tuo synnytyspuoli sittenkin? Epäilen kyllä omalta osaltani, onko paljon aikaa netissä surffailla kahden tenavan kanssa; miten te useamman lapsen äidit saatte ajan riittämään????

Neeuska ja masu huomenna tasan rv 33 (vähiin ne viikot käy ennenkuin loppuu)