Maanantaina tulee ilmoitus erään kuninkaallisen parin avioerosta
Jep, saitte tietää siitä jo nyt. Älkää ampuko viestintuojaa :)
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madeleine ja Chris?
Chris ei ole kuninkaallinen.
Muodollisilla titteleillä tai syntyperällä ei ole nyt merkitystä.
No kyllä on. Chris ei ole kuninkaallinen. Sitäpaitsi he eivät ole eroamassa (ainakaan tällä hetkellä).
Ei ole. Avioero on julkinen asia, ja kyllä siitä ilmoitetaan, vaikka toinen osapuoli ei olisi kuninkaallinen.
Chrisillä ei ole kuninkaallista titteliä, usko jo. Tottakai näistä eroista ilmoitetaan, vaikka kyse ei olisi edes avioliitosta. Kuninkaallisten parisuhdeasiat kiinnostavat yleisöä, joten älä nyt höpise itsestään selvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto Madde ja Chris. Chris ei ole käynyt Ruotsissa pidempään aikaan. Kuinkahan kauan Madde jaksaa asua kaukana Ruotsista ja edustaa yksin,kun muilla sisaruksilla puolisot rinnalla.
Eihän Madden tarvitse sitten enää edustaa ollenkaan, kun Victoria nousee valtaan. Siihen tuskin kovin kauan enää menee.
Vierailija kirjoitti:
Jos Madde eroaa, hän voi palata Ruotsiin.
Hän voi palata Ruotsiin jo nyt, jos niin haluaa. Madeleine on kuitenkin viettänyt suurimman osan aikuiselämästään muualla kuin Ruotsissa. Hän tuskin haluaa viettää loppuelämäänsä hyväntahtoisten mutta ahdistavien ruotsalaisten rojalistien stalkkaamana, vaikka kaipaisikin kotimaahansa.
Kyllähän kaikki nyt tietävät tiettyjen kuninkaallisten menneisyyden. Parilla on todennäköisesti päihdeongelma nykyäänkin, mutta näistä asioista ei puhuta julkisuudessa. En ymmärrä tätä aloitusta, höpö höpöä koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään että mitään ilmoitusta on tulossa.
Tottakai se on, Ap suurena meediona näki tämän kristallipallostaan.
Tanskan Joachim juopottelu ja kulki naisissa liitossa Alexandran kanssa. Jospa on palannut vanhoihin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tällainen aloitus, jossa ei ole päätä eikä häntää on voinut venähtää jo 5 sivua pitkäksi?! Onko teillä noin kova tarve spekuloida?
Joo tämä spekulointi on mukavaa, ja ei haittaa vaikka aloitus huomenna osoittautuu provoksi.
Pakko kyllä korjata, että Maryn ja Frederikin lapset ovat oikeasti Sveitsissä:
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/7b6d65b9-d942-44e0-b0b9-54a5b…
Vaikkei nyt tähän liity. Yllättävän monella kuninkaallisella on ongelmia alkoholin kanssa, myös sellaisilla, josta emme tiedä. Täällä Australiassa uutisoitiin paljon Williamin sivusuhteesta Rosen kanssa ja samalla siitä, että Kate on turvautunut alkoholiin kun ei voi miestään jättää. Mistä siis kenestäkään tietää, vaikka keksittyhän tämä ap:n ilmoitus on.
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan
Harry ja Meghan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan
Harry ja Meghan se on.
Ykköspaikkaa eroavina johtavat monissa veikkauksissa. Ehkei kuitenkaan näin nopeasti, mutta jossakin vaiheessa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tällainen aloitus, jossa ei ole päätä eikä häntää on voinut venähtää jo 5 sivua pitkäksi?! Onko teillä noin kova tarve spekuloida?
Joo tämä spekulointi on mukavaa, ja ei haittaa vaikka aloitus huomenna osoittautuu provoksi.
Liekö meillä kuninkaallista paria?
Anna ap lisää vinkkejä. En arvaa.
" Madde ja krapula on minun veikkaus[/quote]
Hah hah hah ! Madde ja "krapula"!
Googlasin hakusanoilla ”Royal divorce”. Algoritmi antoi kaksi ensimmäistä osumaa prinsessa Margaretista ja kolme seuraavaa Williamista ja Katesta.
Toki näihin vaikuttavat paljon aiemmat googlaukset. Itse olen lukenut paljon historiaa mm. The Crownin yhteydessä, ja toki seuraan nykypäivän kuninkaallisia.
Mutta Williamin ja Katen välirikosta tunnutaan huhuavan kiivaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskan Mary asuu jo lasten kanssa Sveitsissä.
Lapsia ei saa maasta viedä.
On jo vienyt. Lapset menevät Sveitsissä kouluun.
Miksi pitää kertoa tuollaisia valheita? Täyttä hölyn pölyä!
Lue uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan
Harry ja Meghan se on.
Tilannetaju puuttuu H:n ja M:n veikkaajilta. Eroa näillä ei tule vielä moneen vuoteen.
Ei luoja. William ja Kate ei todellakaan tule eroamaan. Tilannetajua ihmiset.
Ei Niemiset ole kuninkaallisia...
Vierailija kirjoitti:
Ei pyhäpäivänä mitään toimiteta. Loppianien.
Ei loppiainen ole kaikkialla pyhäpäivä.
Ai hitto jos Tanskan kruununprinsessan paikka aukeisi, kelpaa mulle! Oon itse asiassa sukua Tanskan ja Norjan kuningashuoneille muutaman sadan vuoden takaa 😁