Pisin aika jonka olet ollut putkeen sisällä yksin?
Itse olen ollut kohta lähes viikon. Olenko syrjäytynyt?
Kommentit (21)
Varmaan muutaman päivän, jos olen ollut todella kipeä. Yleensä on silti pakko käydä kaupassa enemmin tai myöhemmin, oli kipeä tai ei.
Nelisen päivää. Ei ollut tarvetta käydä kaupassa, eikä nähdä ihmisiä.
Sanoisin pari päivää. En ole asunut yksin lähes koskaan, joten harvoin pystyn edes vuorokautta olemaan yksin kotona.
13 päivää. Ylähengitystieinfektio, silmätulehdus ja korvatulehdus. Lääkäri käski pysymään kotona, etten saa keuhkokuumetta kaiken lisäksi ja silloinen jätkäkaveri ei päästänyt mua edes kauppaan. Seinät alkoi vähän kaatua päälle.
Muutaman päivän, ehkä 3-4. Nykyään kun samassa taloudessa asuvat myös mies ja kissa niin en ikinä vietä kokonaista päivää yksin.
Muutaman päivän varmaan joskus ysärillä. Monesti kyllä toivoisin, että voisin vetäytyä yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
13 päivää. Ylähengitystieinfektio, silmätulehdus ja korvatulehdus. Lääkäri käski pysymään kotona, etten saa keuhkokuumetta kaiken lisäksi ja silloinen jätkäkaveri ei päästänyt mua edes kauppaan. Seinät alkoi vähän kaatua päälle.
Oliko sillä poikaystävällä valvontakamera vai oliko ovella vartioimassa vai miten ei päästänyt vaikka olit kuitenkin kotona yksin?
Ehkä kuukauden. Viikkoja menee säännöllisesti.
m38
Vierailija kirjoitti:
m38
Mitä syöt, jos pärjäät noin pitkiä aikoja käymättä kaupassa?
Hmm...5-6päivää. Tuoksi aikaa ostan yleensä ruokaa kaappiin. Sitten on pakko lähteä kauppaan ja kohdata se myyjä. En paljoa käytä itsepalvelutiskejä, koska toivon, että kaupan kassalla on ihminen myös tulevaisuudessa.
On ystäviä ja kavereita, mutta olen hirveän huono ystävä loppujen lopuksi.
Olen ollut putken sisällä noin puoli tuntia. Viemäritöissä.
Pari viikkoa, sitten loppuu viimeinenkin ruoka. Vuonna 2019 poistuin kotoani kolmisenkymmentä kertaa.
Kun on kalasäilykkeitä, riisiä, vaikka heraproteiinia ja kaurajauhoa, niin ei käytännössä tarvitse välttämättä poistua viikkojenkaan aikana ainakaan ruuan takia. Kaikki nuo on hyviä valmisruokia, jos joku katastrofi iskee. Ihan hyvä asia, jos pärjää viikkoja kotivaralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Pakastin ja kuivakaappi täynnä. Ja se tila, joka johtaa viikkojen eristäytymiseen on sellainen, että ei siinä hirveä nälkä ole. Leipäpala päivässä saattaa riittää.
Viimeksi kävin ulkona heinäkuussa. Autolla olen käynyt lääkärissa ja apteekissa (siis istunut kyydissä kotiportailta sairaalan portaille) , mutta yhtään en ole ulkoillut heinäkuun jälkeen. Onneksi minulla on kaupassa ja kirjastossa kävijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Pakastin ja kuivakaappi täynnä. Ja se tila, joka johtaa viikkojen eristäytymiseen on sellainen, että ei siinä hirveä nälkä ole. Leipäpala päivässä saattaa riittää.
Tiedän tunteen. Itsellä oli jopa perunaa ja kananmunaa joita paistelin, sitten piti lähteä kauppaan.
Ap
Kolme viikkoa, kun linnoittauduin asuntooni juomaan baarikaappia tyhjäksi.
M 45