Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tunteet

Vierailija
04.01.2020 |

Mies jahkaili tunteitaan minua kohtaan vuosien ajan. Välillä piti ja halusi olla kanssani lopun elämää ja välillä olo taas sekaisin vaikka sanoi, että tunteita on. Meillä kaksi lasta ja mies puhui aina paljon perheemme tulevaisuudesta. Emme ikinä virallisesti seurustelleet (Tulee rikkinäisestä, alkoholisti-isä perheestä, isä hylkäsi, mies sarjaseurustelija ja täyttä tunnottomuutta välillä, ei siis tuntenut välillä mitään mitään/ketään kohtaan, pelkkää ahdistusta, nyt todettu masennus, johon saa apua). Syksyllä sanoi, että pitääkin vain kaverina ja halusi että jatkamme eri suuntiin. Itse rakastan miestä. Miehellä nyt uusi tyttöystävä eikä tapaa yhteisiä lapsiamme.

Voiko olla, että oli vain sekaisin ja minä ja lapset olimme vain liikaa ja mies ei kestänyt painetta (olemme vielä suht nuoria minä 25, mies 23) ja siksi halusi meistä ns. eroon? Voiko tunteita vielä olla?
Vai olinko miehellä vuosien ajan vain pelkkää seksiä ja roskakori, minne dumpata omaa pahaa oloa?

Niin typerä olo ollut itsestä ja omista toiveista, jotka vuosia kestivät, jos olen ollut niin tyhmä, että menin lankeamaan tyypilliseen pelaajamiehen taktiikkaan. Pelasi minua aika kunnolla sitten :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei edes halua tavata lapsiaan, iskit kätesi paskaan. Unohda jo koko mies.

Vierailija
2/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiseen suhteeseen on alunperinkään muksuja väännetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu hellittää ja sait kokemuksen... Jatkanee pelailuaan entistä kovemmin panoksin, ja voit lakata kiltteilemästä kenellekään.

Seuraavan kuuntelijantarvitsijan voit ohjata samantien ammattilaiselle.

🌺🌺🌺

Vierailija
4/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei edes halua tavata lapsiaan, iskit kätesi paskaan. Unohda jo koko mies.

Varmaan haluaisi, mutta ei näe. Tällä hetkellä, miehen mukaan, käy terapiassa ja yrittä selvittää vähän päätään ja ajatuksiaan, jotta osaisi olla parempi isä lapsilleen ja saisi selvitettyä itselleen miten olisi paras toimia minun kanssani, eli miten yrittää tulla minun kanssani toimeen huonoista väleistä huolimatta, koska meillä lapsia kuitenkin on, näin oletan. Ap

Vierailija
5/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaiseen suhteeseen on alunperinkään muksuja väännetty?

Ne oli kiitänparempia aikoja, jolloin mies oli täysillä mukana ja minä tunnuin olevan hänelle tärkeä. Taisin vain olla liian sokea. Ap

Vierailija
6/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda mies ja keskity omaan hyvinvointiisi. Miehen tunteilla ei tässä tilanteessa ole merkitystä. Et ole tyhmä, ja kuten joku aiemmin sanoi, kipu hellittää.

Vierailija
7/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipu hellittää ja sait kokemuksen... Jatkanee pelailuaan entistä kovemmin panoksin, ja voit lakata kiltteilemästä kenellekään.

Seuraavan kuuntelijantarvitsijan voit ohjata samantien ammattilaiselle.

🌺🌺🌺

Toivottavasti hellittää pian. Raskasta olla lasten kanssa, jotka ihan isänsä näköisiä, vaikka tiedän heidän olevan omia yksilöitään eivät isän jatkeita. Sattuu vain, kun kyselevät ja puhuvat isästä ja siitä kuinka me kaikki teemme yhdessä asioita.

Tiedän, etten ole ainoa, en ensimmäinen tai todellakaan viimeinen, joka tällaista joutuu kokemaan. Nyt vain tuntuu, että koko maailma haluaa minun kärsivän tyhmyyteni takia ja ollessani liian naiivi. Ap

Vierailija
8/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä muksut miehelle, siinäpähän hänelle paikka kasvaa aikuiseksi. Yhtälailla ovat hänenkin kuin sinun vastuullaan.

Vierailija
9/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä muksut miehelle, siinäpähän hänelle paikka kasvaa aikuiseksi. Yhtälailla ovat hänenkin kuin sinun vastuullaan.

Olisikin niin yksinkertaista

Vierailija
10/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset olette näin yksinkertaisia ja sitten itkette jälkikäteen omaa tyhmyyttänne. Siinähän kärsit sitten

Vierailija
11/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän täysi kakara, kokematon kokeilija, joka ei tiedä ollenkaan mitä elämältä haluaisi.

Unoha pois, se on parasta mitä voit tehdä elämällesi nyt.

Kun lapset kasvaa ja itsekin pääset eron ohi, olet niin nuori, että löydät vielä kunnollisen vain sinua rakastavan miehen.

Vierailija
12/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme ikinä virallisesti seurustelleet" - Öööh, what...? Ja kaksi lasta...

Vierailija
13/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Emme ikinä virallisesti seurustelleet" - Öööh, what...? Ja kaksi lasta...

Tiedän, kuulostaa pahalta. Hän on ensirakkauteni ja hänen elämänsä on ollut täynnä kaikkea pahaa, niin uskoin häntä aina, kun sanoi, että haluaa hoitaa päänsä kuntoon, ennen kuin voi sitoutua. Ulkopuolisen silmin vaikutimme siltä, että olisimme seurustelleet. Asuimme yhdessäkin yhdessä vaiheessa, mutta sitten mies muutti pois, mutta vietti aina paljon aikaa luonamme, hänellä oli täällä vaatteita yms. Jotenkin vain halusin niin kovastinuskoa miehen puheet yhteisestä tulevaisuudesta, jota itsekin sanoi kanssani haluavan. Ei sitten halunnutkaan. Rakastan lapsiani, mutta jos voisin.. palaisin menneeseen ja päättäisin toisin. Hekin olisivat ansainneet paremman elämän. Ja paremman isän. Toivon, että mies saa ajatuksensa nyt kuntoon ja kuitenkin haluaa olla isä lapsillemme eikä vain hylkää "nuoruuden virheitään" :( ap

Vierailija
14/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa minäkin joskus lapsia.

M44

Vierailija
15/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisipa minäkin joskus lapsia.

M44

Tarvitseeko oli omia? Ota ap ja anna rakkautta hänelle ja hänen lapsilleen. Siinä lapsia, jotka tarvitsisivat iskän

Vierailija
16/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeista lähtökohdista tullut ja henkisesti sekaisin oleva mies, tai paremminkin pojankloppi, on tullut isäksi aivan liian varhain. Ensin olisi pitänyt hoitaa nuppi kuntoon, elää omaa nuoruuttaan ja aikuistua. Hän on siis vasta 23? Kannattaa varautua siihen, ettei hän ole palaamassa sinun luoksesi, mutta on hän toki jo siinä määrin aikuinen, että luulisi hänen toivovan hyvää suhdetta omiin lapsiinsa. Tsemppiä, olet itsekin vielä tosi nuori, ja löydät varmasti itsellesi rakastavan ja välittävän kumppanin. Nyt kannattaa kuitenkin keskittyä itseesi ja lapsiin.

Vierailija
17/18 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tän miehen! Tää on sama mies kun tossa toisessa aloituksessa😂

Vierailija
18/18 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tän miehen! Tää on sama mies kun tossa toisessa aloituksessa😂

Missä aloituksessa?