Miten yhteenmuutto muuttaa suhdetta?
Olemme 53 ja 44v pari. Minulla kaksi lasta (lukiossa) vielä asuu kotona.
Kannattaako muuttaa yhteen miesystävän kanssa? Hän on täällä majaillut jo vuoden, pohdimme josko myisi omansa ja kantaisi tavaransa tänne ihan virallisesti... mutta! Muuttaako se oikeasti yhteistä kemiaa? Parempaan / huonompaan suuntaan?
Tuleeko ensin joku yhteenkuuluvuuden tunne & kiima, sitten alkaakin riitely...?
Kommentit (51)
Alamäki kohti kodinkoneen ja ruuantekoautomaatin virkoja alkaa. Mäki voi olla jyrkkä tai loiva, mutta lopputulos on sama.
mitä elämäänsä kyllästyneitä katkeria tanttoja ja setiä täällä pyörii, kun tuntuu että kaikki pitää yhteenmuuttoa huonona ideana :D tosi romanttista ja kannustavaa. jos siltä tuntuu, muuttakaa ihmeessä yhteen, kunhan keskustelette asiat kunnolla ennen sitä halki.
Vierailija kirjoitti:
mitä elämäänsä kyllästyneitä katkeria tanttoja ja setiä täällä pyörii, kun tuntuu että kaikki pitää yhteenmuuttoa huonona ideana :D tosi romanttista ja kannustavaa. jos siltä tuntuu, muuttakaa ihmeessä yhteen, kunhan keskustelette asiat kunnolla ennen sitä halki.
:D
Joo, tuolla vältetään kaikki parisuhteen ongelmat yhteen muuttaessa.
Uskotko muuten vielä pääsiäispupuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta hyvähän se on jutella asioista perinpohjin, niin ei ainakaan heti ekalla viikolla yhdessä asuessa tule suuria yllätyksiä. Pointti varmaan oli se, että turhaa on pelätä etukäteen kaikkea mikä voi mennä pieleen, jos niin tekee niin sama kun menisi jo hauta-arkkuun makoilemaan ja kuolemaansa odottamaan. Ei kuitenkaan mikään voi onnistua. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti siinä arki astuu sitten kuvioon...?
Muutaman kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama kun menisi jo hauta-arkkuun makoilemaan ja kuolemaansa odottamaan. Ei kuitenkaan mikään voi onnistua. :D :D
Suomalainen elämänfilosofia :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta hyvähän se on jutella asioista perinpohjin, niin ei ainakaan heti ekalla viikolla yhdessä asuessa tule suuria yllätyksiä. Pointti varmaan oli se, että turhaa on pelätä etukäteen kaikkea mikä voi mennä pieleen, jos niin tekee niin sama kun menisi jo hauta-arkkuun makoilemaan ja kuolemaansa odottamaan. Ei kuitenkaan mikään voi onnistua. :D :D
Eikö tuo nyt oo sun kuvitelma, että joko tai? joko pelkäät etukäteen tai makoilet hauta-arkussa?
Missään kohtaa oo sanonut, että älä tee mitään ettet epäonnistu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama kun menisi jo hauta-arkkuun makoilemaan ja kuolemaansa odottamaan. Ei kuitenkaan mikään voi onnistua. :D :D
Ei minun ainakaan. Olen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ainakaan. Olen suomalainen.
Rasismisyyte!
Kuinka nopeasti siinä arki astuu sitten kuvioon...?