Mies ei kehu juuri koskaan :(
Ehkä muutaman kerran livenä sanonut että näytän hyvältä :( viestitellessä kehuu kyllä useammin jos laitan kuvan.. kerran makoiltiin sohvalla ja katseltiin toisiamme silmiin ajattelin että nyt hän vrmaan kehuu, mutta alkoikin vitsailemaan ihokarvoistani 💩 eikö hän siis vain pidä mua viehättävänä :(
Kommentit (18)
Minun mieheni kehuu vain silloin, kun on pesää vailla. Muutenkin hellyydenosoitukset on hänellä sitä tasoa, että puristellan suoraan tisseistä. Tämä oikeasti sattuu minua, eikä kiihota pätkän vertaa. Ja nyt puhutaan aikuisesta miehestä, eikä mistään 18-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea kirja viidestä rakkauden kielestä.
Oikeasti.
Kai minä sitten kysyn häneltä suoraan 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti.
Hieno kakkahymiö... eikö sinua kehuttu lapsena riittävästi? Oletko epävarma itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti.
Kysy. Kannattaa kysyä kakkaemojin kera.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olet kehunut häntä?
Aika montakin ja kehuisin varmaan useamminkin, mutta tuntuu liian yksipuoliselta kun hän ei juuri koskaan kehu takaisin
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kehuu vain silloin, kun on pesää vailla. Muutenkin hellyydenosoitukset on hänellä sitä tasoa, että puristellan suoraan tisseistä. Tämä oikeasti sattuu minua, eikä kiihota pätkän vertaa. Ja nyt puhutaan aikuisesta miehestä, eikä mistään 18-vuotiaasta.
Onkohan sulla mun ex? Jätä se. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti.
Hieno kakkahymiö... eikö sinua kehuttu lapsena riittävästi? Oletko epävarma itsestäsi?
Kai jokainen nainen toivoisi että mies josta tykkää välillä kehuisi 😅 onko tämä muka liikaa pyydetty
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olet kehunut häntä?
Tämä ei toimi kaikilla. Kehuin exää aina vuolaasti kaikesta ja lopputulos oli se, että hänkin alkoi kehua itseään, muttei edelleenkään sanonut mitään kaunista tai kannustavaa koskaan minulle. Jollei kehuksi lasketa esim ”kyllä olet onnekas, kun näin hyvännäköisen miehen olet itsellesi saanut”?
Kaikki ei vaan osaa. Se sitten joko häiritsee tai ei häiritse. Itseäni ei ole koskaan häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla mun ex? Jätä se. Ansaitset parempaa.
Hui mietinkin että kehuikohan eksäänsäkään
Minusta olisi kamalaa olla suhteessa jossa en kokisi olevani haluttu ja arvostettu. Onko teillä kunnolla läheisyyttäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti.
Kai jokainen nainen toivoisi että mies josta tykkää välillä kehuisi 😅 onko tämä muka liikaa pyydetty
Riippuu mistä.
Itse en kaipaa kehuja ulkonäöstä, koska siinä ei ole mitään kehuttavaa. Olisi absurdia kehua mun ulkonäköä, siis täysi vitsi. Jos taas olen selkeästi panostanut laittautumiseen vaikkapa ulos lähtiessä, kuuluu ihan käytösetikettiin mainita siitä, että näytän hyvältä. Tämä on siis muidenkin kuin puolison todettava nähdessä, koska on nyt vaan peruskäytöstapoja. Vain totaalinen juntti ei sano.
Tekemiset sitten erikseen. Jos onnistun jossakin oikeasti hyvin, esimerkiksi leipomaan hyvän kakun tai saan vaikka ylennyksen töissä, kyllä kumppanin tulee siitä mainita hyvällä. Muutenhan sitä on ihan ilmaa toiselle.
Että niin. Mitä se kehuminen nyt sitten tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kamalaa olla suhteessa jossa en kokisi olevani haluttu ja arvostettu. Onko teillä kunnolla läheisyyttäkään?
Läheisyyttä on itseasiassa juuri sopivasti en itse tykkää jatkuvasti kiehnätä tai olla toisessa kiinni, mutta mies hakeutuu hyvin useinkin lähelle ei siis vain silloin kun on seksiä vailla.
Tuohan on ihan yleistä .Harva suomalainen mies kehuu naistaan ! Toisia naisia kyllä kehuvat, ei ole todellakaan fiksun herrasmiehen käytöstä jos mies kehuu naiselleen muita naisia. Tälläisiä tyyppejä minä tunnen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti.
Riippuu mistä.
Itse en kaipaa kehuja ulkonäöstä, koska siinä ei ole mitään kehuttavaa. Olisi absurdia kehua mun ulkonäköä, siis täysi vitsi. Jos taas olen selkeästi panostanut laittautumiseen vaikkapa ulos lähtiessä, kuuluu ihan käytösetikettiin mainita siitä, että näytän hyvältä. Tämä on siis muidenkin kuin puolison todettava nähdessä, koska on nyt vaan peruskäytöstapoja. Vain totaalinen juntti ei sano.
Tekemiset sitten erikseen. Jos onnistun jossakin oikeasti hyvin, esimerkiksi leipomaan hyvän kakun tai saan vaikka ylennyksen töissä, kyllä kumppanin tulee siitä mainita hyvällä. Muutenhan sitä on ihan ilmaa toiselle.
Että niin. Mitä se kehuminen nyt sitten tarkoittaa?
Kyllä hän on muuten hyvin kannustava ja positiivinen ihminen ja niihin ominaisuuksiin hänessä ihastuinkin, mutta haluaisin kyllä useammin kuulla häneltä että olen hänen silmissään kaunis :(
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan yleistä .Harva suomalainen mies kehuu naistaan ! Toisia naisia kyllä kehuvat, ei ole todellakaan fiksun herrasmiehen käytöstä jos mies kehuu naiselleen muita naisia. Tälläisiä tyyppejä minä tunnen :(
Hyi no tuollaista mä en kattelisi ei siis ole muita naisia kuitenkaan mulle kehunut ja jos kehuisi niin silloin viimestään lähtee vaihtoon
Up