Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna leikata pitkiä hiuksia lyhyiksi

Vierailija
04.01.2020 |

Minulla on pitkät ja paksuhkot hiukset ja nyt olen niin kyllästynyt niihin, että tekisi mieli leikata lyhyt niskasta kerrostettu polkkatukka ja laittaa vaaleita raitoja. Mutta mies sanoo, että ei kannata, että sitten joudut jatkuvasti ravata kampaajalla ja rahaa menee liikaa, eikä sovi lyhyet hiukset minulle. Olenko välittämättä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tarvitse miehen lupaa hiusten leikkauttamiseen! Sun pää Sun päätös!!

Vierailija
22/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kieltämistä, vaan mielipiteen ilmaisemista.

Kyllä minullekin mies on usein kertonut että hänen mielestään polkka sopisi minulle paremmin ja olisi seksikkäämpi, mutta en ole vielä leikannut koska rakastan pitkiä hiuksiani. Kyllä mies silti minusta saa kertoa mielipiteensä.

Minä taas miehenä pidän pitkistä hiuksista. IMHO ei ole hyvä ideä leikata pitkiä hiuksia polkaksi saati lyhyemmiksi.

Kyllä sinäkin saat itse päättää hiuksistasi, älä leikkaa vaikka vaimosi vaatisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se maailmanloppu ole, jos hiuksia lyhentää välillä vähän reilummin. Kyllä ne siitä taas kasvaa, jos haluat ne takaisin pitkiksi.

Vierailija
24/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kieltämistä, vaan mielipiteen ilmaisemista.

Kyllä minullekin mies on usein kertonut että hänen mielestään polkka sopisi minulle paremmin ja olisi seksikkäämpi, mutta en ole vielä leikannut koska rakastan pitkiä hiuksiani. Kyllä mies silti minusta saa kertoa mielipiteensä.

Minä taas miehenä pidän pitkistä hiuksista. IMHO ei ole hyvä ideä leikata pitkiä hiuksia polkaksi saati lyhyemmiksi.

Sinun mielipiteilläsi ei nyt hirveästi ole väliä muutenkaan. Naisten hiuksiahan et ole muutenkaan ikinä kosketellut. 

Vierailija
25/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii pitkät hiukset huomattavasti paremmin kuin lyhyet ja saman olen huomannut useimpien muidenkin naisten kohdalla. Todennäköisesti tulet katumaan, jos leikkaat hiuksesi, mutta omapahan on pääsi. Saattavat ne muutamassa vuodessa kasvaa takaisin tai sitten ei. Näin vanhemmalla iällä hiukset eivät enää kasva, kuten nuorempana.

Vierailija
26/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Kysyykö joku vielä oikeasti lupaa mieheltään hiusten leikkaamiseen? Terveisiä sinne nyrkin ja hellan väliin, että onpa ihana elää sinkkuna ja käydä kampaajalla ihan silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
27/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Kysyykö joku vielä oikeasti lupaa mieheltään hiusten leikkaamiseen? Terveisiä sinne nyrkin ja hellan väliin, että onpa ihana elää sinkkuna ja käydä kampaajalla ihan silloin kun siltä tuntuu.

T.fe.makkoliisa 20v, hiusmalli: siili

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi