Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna leikata pitkiä hiuksia lyhyiksi

Vierailija
04.01.2020 |

Minulla on pitkät ja paksuhkot hiukset ja nyt olen niin kyllästynyt niihin, että tekisi mieli leikata lyhyt niskasta kerrostettu polkkatukka ja laittaa vaaleita raitoja. Mutta mies sanoo, että ei kannata, että sitten joudut jatkuvasti ravata kampaajalla ja rahaa menee liikaa, eikä sovi lyhyet hiukset minulle. Olenko välittämättä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea virkaholhoojan vaihtoa! JSS

Vierailija
2/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän sinua kiellä niin tekemästä, sanoo vain mielipiteensä. Ja se kyllä pitää paikkansa, että lyhyttä hiusta pitää leikata muotoonsa useammin. Mutta jos lyhyet hiukset haluat, sitten ne käyt leikkaamassa. Kokemus sekin. Kyllä ne takaisin kasvaa jos haluat kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla myös kotiintuloaika?

Vierailija
4/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päättää, kenen päässä ne hiukset kasvaa.

Vierailija
5/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat ajan parturiin mieheltä salaa ja pyydät ystäviä tai virkavaltaa auttamaan muutossa.

Vierailija
6/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta että puhuit miehen hiuksista.

Vierailija
7/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan ap aina elämässä niin kuin mies sanoo niin ei tarvii vaivata omia aivoja ikinä millään rasittavalla, kuten esim. ajattelulla. Pääset paljon helpommalla!

Vierailija
8/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko selittänyt hänelle millainen on se uusi "lyhyt" tukka?

Kun miehet puhuvat lyhyestä tukasta, ajatellaan jotain siilitukkaa. Kun naiset puhuvat lyhyestä tukasta, se on yleensä juuri tuollainen polkkatukka (mikä on yleensä erittäin seksikäs :D

Mies nyt vaan ajattelee, että sinusta tulee joku hirveä feministi-jabba.

Vierailija
9/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin vajaa, ap?

Vierailija
10/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ostoksiin( esim. elektroniikka ) rahaa tuskin menee liikaa?

Vierailija
11/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitata Kouvola-tukka niin saat olla loppuikäsi mieheltä (miehiltä) rauhassa.

Vierailija
12/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kieltämistä, vaan mielipiteen ilmaisemista.

Kyllä minullekin mies on usein kertonut että hänen mielestään polkka sopisi minulle paremmin ja olisi seksikkäämpi, mutta en ole vielä leikannut koska rakastan pitkiä hiuksiani. Kyllä mies silti minusta saa kertoa mielipiteensä.

Vierailija
13/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ylipäätään pitävät pitkistä hiuksista naisella. Sun pitää jossain vaiheessa kuitenkin päättää, oletko aikuinen 2000 -luvun nainen vai 1800 -luvun pikkuvaimo, joka ei osaa ajatella ja hysteerisyys kuuluu luonteeseen. Sen vuoksi silloinen nainen ei kykenemättömänä saanut äänestää.

Vierailija
14/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kieltämistä, vaan mielipiteen ilmaisemista.

Kyllä minullekin mies on usein kertonut että hänen mielestään polkka sopisi minulle paremmin ja olisi seksikkäämpi, mutta en ole vielä leikannut koska rakastan pitkiä hiuksiani. Kyllä mies silti minusta saa kertoa mielipiteensä.

Minä taas miehenä pidän pitkistä hiuksista. IMHO ei ole hyvä ideä leikata pitkiä hiuksia polkaksi saati lyhyemmiksi.

Vierailija
15/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakoon urpoeinari itselleen pitkät hiukset. Mitä siinä on vinkumista, go urpoerinari go!

Vierailija
16/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat ajan parturiin mieheltä salaa ja pyydät ystäviä tai virkavaltaa auttamaan muutossa.

Tilaat samalla muuttoauton oven eteen sille ajalle kun tulet sieltä parturista. Ja muistakin jättää  ä m m ä  se avain siihen tiskipöydälle, kun haalaat itsesi ja sen KananPerseTukkasi ulos !

Vierailija
17/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toisinaan sanon miehelleni, että olisi kiva leikata pitkät hiukseni lyhyiksi vaihtelun vuoksi ja ne olisi helpommat. Mieheni tykkää pitkistä hiuksistani. Joka kerta, kun sanon leikkaamisesta, niin hän sanoo puoliksi huuomorilla, että leikkaa itse sitten kaljuksi. Toisaalta pidän itsekin hiuksistani pitkinä. Olen tällä hetkellä ajatellut, että jos mieheni pitää pitkistä hiuksistani niin paljon, niin miksi leikkaisin ne. Itsekään, kun en tiedä olisiko lyhyt kuitenkaan sen kivempi pidemmän päälle. Minulla on ollut aiemmin joskus lyhyet hiukset ja pitkätkin. Katsotaan. Voin kyllä joskus leikatakin.

Vierailija
18/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset naisella on varma le sbomagneetti. Ja miehiltä saa olla rauhassa. Pitkät hiukset naisella kuuluu olla.

T.Heteromies

Vierailija
19/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisitkö jos miehesi laittaisi itselleen silikonirinnat?

Vierailija
20/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ymmärryksessäsi taitaa olla paljonkin vikaa, jos olet ymmärtänyt miehen mielipiteen noin väärin.

Millä tavalla se miehelle kuuluu, vaikka alkaisit hypätä kampaajalla tästä lähtien joka viikkoa?

Entä mihin perustuu miehen käsitys, että joutuisit yhtenään ravaamaan kampaajalla - kuinka usein sinun miehesi käy parturissa? Eikö tule aika kalliiksi sekin?

Joutuisiko mies maksamaan kampaajakäyntisi, vai miksi hän niitä vastustaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän