Nainen! Millaista naista katsot että "Wau - onpa komea nainen" ?
Eroaako suhtautumisesi eri tyyppisesti kauniisiin naisiin?
Esim vaikka nyt Susanna Penttilä-tyyppinen pieni ja siro , seksikäs ja naisellinen VS. joku minttu räikkönen - pitkä, "elegantti" ? Katsotko näistä toista halveksuen ja toisesta tykkäät? :D
Millaisia naisia itse ihailet??
Musta tuntuu usein että naiset ihailee vähän miehekkäitä naisia. Isokokoisia, kenties ei paljoa muotoja, androgyynejä... Sellaisia, joista miehet ajattelee taas aika neutraalisti. Sitten jos on esim. tollanen Susanna Penttilämäinen, niin naiset nyrpistelee nokkaansa ja sanoo että se on tyrkky.
Kommentit (23)
Komeasta naisesta tulee mieleen joku Floor Jansen. Amatsoninainen. Harvemmin siis ajattelen naisesta että onpa komia
No esim. tämän hetken FLOTUS. Eli Melania Trump.
Jumalainen nainen.
STUNNING!
https://twitter.com/FLOTUS/status/1209836442811277313/video/1
Niin tai millaista naista ulkoisesti ihannoit ja kelle sanot sen ääneen?? :D
Onko se androgyyni, ei kovin naisellinen, kenties pitkä ja ylväs vai onko se herttainen, naisellisella tavalla kaunis?? :D
Mua on sanottu komeaksi naiseksi. Olen pitkä ja rintava eli isokokoinen kuitenkin hyvännäköinen.
Tomboy. Yksi oli niin karismaattinen, että en voinut olla lähes tuijottamatta hänen puhuessaan ja elehtiessään maskuliinisesti. Oli todella komea. Huippuyksilö lajissaan.
Olen itse 100% hetero nainen, mutta tuo säväytti!
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämän hetken FLOTUS. Eli Melania Trump.
Jumalainen nainen.
STUNNING!
https://twitter.com/FLOTUS/status/1209836442811277313/video/1
Tyrmäävä Melania:
https://pbs.twimg.com/media/EJ8qeubXYAA6K23?format=jpg&name=large
<3
Ihailen täysin meikittömiä naisia joilla in hyvä iho ja luonnolliset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu komeaksi naiseksi. Olen pitkä ja rintava eli isokokoinen kuitenkin hyvännäköinen.
Epäilen että kuvailemasi perusteella oli kyse sarkastisesti sanottu. Tuo yhdistelmä ei yleensä silmiä hivele.
Heh, oletko nähnyt Susanna Penttilää livenä?
Näyttää kymmenvuotiaalta pojalta :D Mutta tykkähän niistäkin monet .
Pituus on oikeasti jotain 150 cm, vaikka naistenlehtijuttuihin on jotain muuta valehdellut.
Mutta kysymykseen:
En sano koskaan naisesta komea, se titteli on miehiä varten. Pitkä, tyylikäs nainen on näyttävä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että kuvailemasi perusteella oli kyse sarkastisesti sanottu. Tuo yhdistelmä ei yleensä silmiä hivele.
Ei ollut sarkasmia. Komea ei mielestäni ole imarteleva adjektiivi, mutta minkä sille voi jos muut näkevät minut nimenomaan komeana naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan isokokoinenkin olla hyvännäköinen, kauniit kasvot.
Floor Jansen on aika komea.
Tulee mieleen viikinkinainen. On Ääntä, Näköä, Kokoa.
Näyttävä, pitkä ja ylväs. Kaunis, mutta ei klassisella tavalla. Ei miesmäinen.
Ihailen 40-60 vuotiaita naisia jotka ovat liikunnalla pitäneet itsensä hyvässä kinnossa siis hoikkia ja lihaksikkaita. Nuorena se on helppoa, mutta vanhempana vaatii luonnetta.
Todella junttia käyttää naisesta sanaa komea!
Minulla menee just toisin päin; ihailen naisellisia naisia ja ne maskuliinisemmat ei pahemmin herätä minussa mitään ajatuksia.
Ihailen hoikkia, huoliteltuja ja tyylikkäitä naisia. Sellaisia joilla värimaailma niin hiuksissa, meikissä kuin vaatteissakin on harmoniassa ja tyyli sopii kasvonpiirteisiin ja kehon malliin.
Komea? Tarkoitetaanko tässä nyt tomboy-naisia?