Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on whatsapp tuki loppunut tai on loppumassa

Vierailija
04.01.2020 |

Millä olette korvanneet whatsapin? Ja nyt en kaipaa sellaisilta vastauksia jotka ei käytä kyseistä palvelua vaan nimenomaan haluan vastauksia niiltä jotka sitä on käyttänyt ja joilta tuki on loppunut tai tulee loppumaan. Itse olen käyttänyt whatsappia koska se on nopea ja maksuton. Viestejä kirjoitetaan niin paljon että jatkossakin maksuton palvelu olisi paras mutta onko sellaisia ja mitä te käytätte? Nyt kokemuksia kertomaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tuki? O.o

Vierailija
2/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alusta on edes kyseessä? Onko sille edes oikeita vaihtoehtoja 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Whatsappia käyttää myös selaimella vaikka PC:llä.

Mutta miten niin Whatsappin tuki loppumassa? Onko sulla joku iänikuisen vanha käyttis puhelimessa?

Vierailija
4/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuki ja mikä alusta mistä tiedät että loppuu?

Vierailija
5/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tuki? O.o

Tietyissä android ja ios puhelimissa loppui tammikuussa whatsap ja helmikuussa menee lisää.

Vierailija
6/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tuki? O.o

Tietyissä android ja ios puhelimissa loppui tammikuussa whatsap ja helmikuussa menee lisää.

Niin, jos on joku iänikuinen käyttöjärjestelmä käytössä, ei sen kummempaa. Että marsmars uuden puhelimen ostoon, mikäli ei käyttiksen päivitys uudempaan onnistu.

Vierailija
7/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin on loppumassa tässä kuussa. Pystyykö WhatsappWebiä todella käyttämään ilman että Whatsapp toimii puhelimessa? Se olisi hienoa, muuten on pakko ostaa uusi puhelin koska ikävä kyllä sosiaalisissa ympyröissäni 90% viestinnästä tapahtuu nykyään Whatsappin kautta. :/ Ja luuri on muuten vielä ihan toimiva, vaikka vanha onkin.

Vierailija
9/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi puhelin.

Vierailija
10/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin on loppumassa tässä kuussa. Pystyykö WhatsappWebiä todella käyttämään ilman että Whatsapp toimii puhelimessa? Se olisi hienoa, muuten on pakko ostaa uusi puhelin koska ikävä kyllä sosiaalisissa ympyröissäni 90% viestinnästä tapahtuu nykyään Whatsappin kautta. :/ Ja luuri on muuten vielä ihan toimiva, vaikka vanha onkin.

Ei pysty. Pitää toimia puhelimessa, jotta toimii webissä.

Vierailija
11/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta uusi puhelin.

Vuosi sitten ostettu joten en todellakaan osta.

Vierailija
12/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis loppuuko multa whatsapp?!? Mulla on Iphone 6s.

Vierailija
13/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu,kaikki on whatsapissa.

Vierailija
14/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kipinkapin nyt kauppaan ostamaan se iphone 11 pro max 512gb. Hanki ne kalliimmat macbook pro, iwatch ja ipad samalla.

T. Timppa

Vierailija
15/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kipinkapin nyt kauppaan ostamaan se iphone 11 pro max 512gb. Hanki ne kalliimmat macbook pro, iwatch ja ipad samalla.

T. Timppa

En hanki.

Vierailija
16/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt sitten pihistellä ja olla ostamatta joku 30e käytety huawei jäte tori.fi stä??

Noh, varmaan saat iltapäivän kulumaan siinä kun yrität saada kaikki kaverit käyttämään jotain telegramsignal tms.

Vierailija
17/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt sitten että millä android puhelimilla loppuu? Tuleeko siitä ilmoitus puhelimeen?

Vierailija
18/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei huh ei onneks koske mua. Mulla on iphone xs max

Vierailija
20/42 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt sitten että millä android puhelimilla loppuu? Tuleeko siitä ilmoitus puhelimeen?

1. helmikuuta 2020 alkaen Android 2.3.7 ja sitä vanhemmat versiot jätetään tuen ulkopuolelle. Sama pätee iPhonen iOS-käyttöjärjestelmän versioon 7 ja sen edeltäjiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi