Onko joillekin teinitytöille kova pala jos toinen kaunis tyttö uskaltaa näyttäytyä julkisesti ihovirheineen ilman niiden peittämistä?
Olen kauniiksi kehuttu nuori nainen ja kävin eilen kaupassa enkä peittänyt ihovirheitäni, joita minulle oli juuri tullut. En käytä mitään ihomeikkejä, ainoastaan kosteusvoidetta. Siispä en nytkään käyttänyt, koska minun ei tarvitse näyttäytyä täydellisenä. Ihoni on pääsääntöisesti kaunis, silloin tällöin tulee jokin pieni allerginen reaktio tai näppylä.
No, asiaan... Tutkin siinä ruokakaupassa tuotteita ja huomasin kun vierestä käveli teinityttö kaverinsa kanssa ja oikein käänsi päätään minua kohti kävellessään läheltä minua. Tuli ihan mieleen joku alakouluaikojen kiusaamistilanne. Ihan uskomatonta, että joku kokee oikeudekseen käyttäytyä noin tuntematonta ihmistä kohtaan kaupassa. Mietin, että jos olisin ollut joku seinäruusu, ei tuo tyttö olisi edes kiinnittänyt huomiota ihovirheisiini. Uskoisin että monet kauniit tytöt eivät uskalla näyttäytyä virheellisenä, vaan peittävät heti kaikki epätäydellisyydet ihostaan ja siksi tämä tyttö alkoi käyttäytyä niin hyökkäävästi minua kohtaan. Halusi selvästi että olisin huomannut hänen ilkeän katseensa ja loukkaantunut. Tuli jotenkin todella inhottava olo, koska tuo tyttö vain uskalsi näyttää niin selvästi kateellisen pahansuopuutensa, mutta se ettei muut näytä samalla tavalla ei tarkoita etteikö tällaisia olisi paljonkin, jotka saavat mielihyvää kun näkevät kilpasiskonsa epätäydellisenä tai vaikka jopa pyörätuolissa toisen jalkansa menettäneenä.
Kommentit (20)
Joskus sellaista sattuu, että joku jää katsomaan pitkäksi aikaa. En tiedä mistä se johtuu. Voi olla että ajatuksissaan jää tuijottamaan, harvemmin kai ilkeyksissään.
Oisko sulla lievää yliajattelun vikaa? Ihmiset nyt katselevat toisiaan, välillä ihan ajatuksissani saatan minäkin tuijottaa kaukaisuuteen ja vahingossa samalla johonkin ihmiseen.
Olisin ehkä enemmän huolissani siitä, että ajattelet heti negatiivisesti toisesta ihmisestä ja myös siitä, että korotat itse itsesi ylempään luokkaan. Aito kauneus on sisällä, opiskele sitä.
"Olen niin kaunis että minua kateellisena tuijotetaan ja tulen teillekin kertomaan miten kaunis olen ja miten muut ovat minulle siitä kateellisia." :D
Uskon että kyse oli kauniiden naisten kollektiivin iskusta, eli sinut haluttiin laittaa ruotuun. Miksi? Siksi koska muut kauniit mutta virheensä peittäneet muijat kokevat tuollaisen ruodusta poikkeamisen uhkana omalle presenssilleen. Tämä on fakta vaikka muutama mamma tulisikin huutelemaan vainoharhaa.
No must oli hassuu, ku oon siis luonnonkaunis, suurin osa sanoo et kauniimpi ilman meikkiä, ja iho on hyvä. Nii ku sanoin vähän negatiivisesti mun ja erille ku käytii junpas et "en ees jaksanu meikata.." nii kaveri tuijotti mua kai tahalteen vähän sellanen etova katse päällä loppupäivän 🙈😂😂😂😂 hän itse meikkaa aina jumppaan. Ja siis ku tiiän itekki et näytän hyvältä ilman meikkiä. Et miks se tolleen oli.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kyse oli kauniiden naisten kollektiivin iskusta, eli sinut haluttiin laittaa ruotuun. Miksi? Siksi koska muut kauniit mutta virheensä peittäneet muijat kokevat tuollaisen ruodusta poikkeamisen uhkana omalle presenssilleen. Tämä on fakta vaikka muutama mamma tulisikin huutelemaan vainoharhaa.
Harvoin tulee lukeneeksi mitään näin kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tulee lukeneeksi mitään näin kummallista.
Mikä siinä mielestäsi on kummallista?
Vierailija kirjoitti:
"Olen niin kaunis että minua kateellisena tuijotetaan ja tulen teillekin kertomaan miten kaunis olen ja miten muut ovat minulle siitä kateellisia." :D
Huoh. Olen siis nyt ihan järjettömän itserakas, kun totesin että minua on kehuttu kauniiksi? Totesin tämän siksi, ettette tulisi ehdottamaan tuon tytön käytöksen syyksi huomiotaherättävää rumuuttani. Minä en kohtele muita huonosti olivatpa he rumia tai kauniita. Siksi minua ihmetyttää, miten joku voi oikeasti kehdata käyttäytyä sillä tavalla kuin tuo minua sentin päästä ivallisesti tuijottava teini.
Ap
Tää on tosi huono. Keski-ikäinen tantta yrittää esittää olevansa joku teinityttö. -5/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Olen siis nyt ihan järjettömän itserakas, kun totesin että minua on kehuttu kauniiksi? Totesin tämän siksi, ettette tulisi ehdottamaan tuon tytön käytöksen syyksi huomiotaherättävää rumuuttani. Minä en kohtele muita huonosti olivatpa he rumia tai kauniita. Siksi minua ihmetyttää, miten joku voi oikeasti kehdata käyttäytyä sillä tavalla kuin tuo minua sentin päästä ivallisesti tuijottava teini.
Ap
Jos sinulla olisi oikeasti itsetunto niin kohdillaan, kuin haluaisit, et miettisi kahta sekuntia enempää sen tytön tuijotusta. Taisi siis upota maaliinsa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin uskon. Tämä tyttö oli itsekin kaunis, meikannut ja ilmeisesti kovat ulkonäköpaineet hänellä. Minä en halua kuulua näihin nykyisten täydellisen ulkonäön tavoittelijoihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos sinulla olisi oikeasti itsetunto niin kohdillaan, kuin haluaisit, et miettisi kahta sekuntia enempää sen tytön tuijotusta. Taisi siis upota maaliinsa. Miksi?
Huono käytös on huonoa käytöstä. Kyllä minusta tuntuu ikävältä että jotkut käyttäytyvät noin. En ota kantaa siihen onko minulla huono itsetunto, voi ollakin, en ole asiaa ajatellut enkä ajattele, koska ei sillä ole merkitystä.
Ap
Outoa että suurin osa on sitä mieltä, että vain kuvittelen. Jos itse olisitte olleet kyseisessä tilanteessa ajattelisitte varmasti samoin kuin minä.
Ap
No must oli hassuu, ku oon siis luonnonkaunis, suurin osa sanoo et kauniimpi ilman meikkiä, ja iho on hyvä. Nii ku sanoin vähän negatiivisesti mun ja erille ku käytii junpas et "en ees jaksanu meikata.." nii kaveri tuijotti mua kai tahalteen vähän sellanen etova katse päällä loppupäivän 🙈😂😂😂😂 hän itse meikkaa aina jumppaan. Ja siis ku tiiän itekki et näytän hyvältä ilman meikkiä. Et miks se tolleen oli.
No entä mites tää??
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi huono. Keski-ikäinen tantta yrittää esittää olevansa joku teinityttö. -5/5
Äh, en ole keski-ikäinen, en tosin teinikään.
Ap
Ja kyllä mä myönnän, että tuosta tuli paha mieli. En kai muuten olisi tapahtuneesta avautunut. Olen aika herkkä, mutta sitähän ei saisi näyttää. En ole täydellinen, en sisältä enkä ulkoa. Minusta on kivaa olla juuri tällainen kuin olen.
Ap
Näihin tulee aina yhtä vähätteleviä kommentteja..ihan kuin kukaan ei koskaan joutuisi kokemaan tällaista?
Luulosairauteen kannattaa hakea apua, jos kanssakulkijoiden katseista alkaa lukemaan paljon erilaisia merkityksiä.