Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereelta Ihkun vessasta löytyi vainaja

Vierailija
04.01.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11144670
Tamperelaisen yökerhon vessasta löytyi viime yönä kuollut.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa katsomaan Tampereen rautatieasemalle , Hämeenkadulle, Keskustorille ja tullintorille Tampereen huumeongelmaa.. kadulla liikkuu aineita niin paljon että ne leviää helposti ja nopeasti katukauppaan ja hankinta viihdekäyttöön on naurettavan helppoa. Sitten kohta ollaanki kuolleena yökerhon vessassa. Mutta ei se mulle sattus, mä osaan käyttää, amatööri osti paskaa, sanoo nää viihdekäyttäjät ja jatkaa samaa rataa. Viihdekäyttäjistäkin 1/8 osa putoaa addiktiksi, 1/8 syrjäytyy mielenterveyshäiriön takia ja 2/8 kantaa loppuelämän mukanaan siitä huumeen tuomaa haamua, minkä jäljen huumeet jättää aivoihin. Sen kaipuun mitä ei mikään täytä mutta elämäntilanne ja järki pitää erossa huumeista. 4/8 eli puolet on sit niitä kenellä viihdekäyttö loppuu hyvin ja ongelmitta, saadaan hyvä työ ja valmistutaan insinööriksi, perustetaan perhe ja naukkaillaan kallista punaviiniä ja viskiä viikonloppuisin ilman oman tunnin tuskia.

- sosiologi

Olen täällä kymmeniä kertoja kirjoittanut tänne että Tampereella on Keskustorin liepeillä, Hervannassa ja Tesomalla pahimmat huumeongelmat. Se on trollausta ja huume vastaisuutta muiden palstalsisten mielestä. Samalla asenteella asiaan suhtautuu kaupungin päättäjät. Ongelma räjähtää käsiin muutamassa vuodessa.

Asun olosuhteiden pakosta Hervannassa (opiskelu) ja minua ihan oikeasti pelottaa liikkua täällä yksin noiden kaikkien sekopäiden takia, enkä edes yleisesti ottaen ole mikään erityisen pelokas.

Ymmärrän sinua oikein hyvin. Toivottavasti pääset muuttamaan sieltä mahdollisimman pian pois.

Hervanta on ihan siisti asuinalue. Sellainen hipsteripaikka. Ei poikkea muista paikoista Tampereella.

Vai että hipsteripaikka. Kokemuksesta voin sanoa, että useimmat hipsterit kaikkoavat sieltä aika nopeasti jos muuttavat opiskelemaan TTY:lle. Itse olen varmaan jonkunlainen hipsteri ja kestin neljä vuotta, sitä ennen kaikki opiskelijakaverit olivat jo ehtineet muuttaa muualle Tampereelle. 

Hervanta on kuitenkin laaja alue, suomalaisen kaupungin kokoinen. Siellä on hyviä ja huonoja alueita, myös keskiluokkaisia uusia kerrostaloja. Ankeaa silti kun katselee sitä menoa joka päivä siellä ja se alkaa vaikuttaa omaan mielialaankin ja tehdä kaltaisekseen. 

Vierailija
42/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Tampere on pilalla se pilaaminen on aloitettu jo joskus 70 luvulla. Hervanta ja Tesoma on huimausainehelvettejä. Kummassakin paljon ja halpoja omistus ja vuokra asuntoja. Noihin ne ongelma ihmiset muuttaa.

Siskoa oli yritetty huitaista teräaseella syksyllä Keskustorin liepeillä kun olivat olleet menossa TT:lle. Soittivat poliisille poliisi ei tullut.

Tampereella ei ole aikomustakaan tehdä huumeongelma lle yhtään mitään. No kohta sille ei ole mitään tehtävissäkään.

Odotan sitä ihmettä että Tampereella todetaan että nuo ongelma ihmiset olisi kannattanut sijoittaa muualle kuin Tampereelle Tesoma lle ja Hervantaan. Ne olisi voitu lähettää vaikka Ylöjärvelle, Hämeen kyröön tai vaikka Utsjoelle jossa olivat saaneet tuhota rauhassa aivonsa huimausaineillaan.

Rauhassa? Yläjärvellä ja Utsjoella asuu myös ihmisiä.

Utsjoella on huomattavasti vähemmän ihmisiä kuin Tampereella. Utsjoella asuu vähemmän ihmisiä kuin täällä Tampereella ja siellä välimatkat on pidempi. Huimaisaineen nautiskelija ei välttämättä edes haittaisi ketään olemassa olollaan toisinkuin Tampereella suomen kolmanneksi suurimmassa kaupungissa

Yksi tällainen häirikkö sijoitettiin Utsjoelle, jossa hän tappoi lukiolaispojan. Tämä tapahtui lokakuussa 2014.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervanta on keskusta-alueen osalta todella epäviihtyisä alue, puhumattakaan jengistä jota siellä liikkuu. Tampere muutenkin menee alaspäin kuin lehmän häntä. Tänne on muuttanut viimeisen vuosikymmenen aikana ihan liikaa hämäräperäistä porukkaa. Jotta kaupunki voi kukoistaa, se tarvitsee työpaikkoja ja maksukykyistä väkeä, Tampere ei ole viime vuosina onnistunut houkuttamaan kumpaakaan.

Vierailija
44/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassa asui jo vuosikymmen sitten yli 70 eri kansallisuutta. Tiedä sitten paljonko eri kansallisuuksia Herwoodissa on tänään. Siihen joukkoon mahtuu jos jonkinlaista kengänkuluttajaa.

Vierailija
45/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko poliisi tiedottanut jos kyseessä olisi ollut sairaskohtaus? Annetaanko kriisiapua ihan siitäkin, että on nähnyt luonnollisesti kuolleen ihmisen?

Vierailija
46/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä palstaa, kaikki faktat poistetaan, muualla saa keskustella. Ampui itseään päähän, nuori nainen, pienet lapset. Jos valikoi tuollaisen paikan, niin tuskin tarvitsee salailla

Vierailija
47/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko poliisi tiedottanut jos kyseessä olisi ollut sairaskohtaus? Annetaanko kriisiapua ihan siitäkin, että on nähnyt luonnollisesti kuolleen ihmisen?

Varmasti annettaisiin jonkintasoista kriisiapua myös luonnollisesti kuolleen jälkeen, ei se ole kaikille mikään itsestäänselvyys nähdä ruumista.

Vierailija
48/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että kyseessä on ollut jokin sairaskohtaus. Rikostakaan kun ei epäillä. Ikävä tapaus kyllä.

Itsemurha ei ole rikos. 

Vierailija
49/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että kyseessä on ollut jokin sairaskohtaus. Rikostakaan kun ei epäillä. Ikävä tapaus kyllä.

Itsemurha ei ole rikos. 

Sairaskohtauksen oheisrikokset? Haloo?

Vierailija
50/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervanta on keskusta-alueen osalta todella epäviihtyisä alue, puhumattakaan jengistä jota siellä liikkuu. Tampere muutenkin menee alaspäin kuin lehmän häntä. Tänne on muuttanut viimeisen vuosikymmenen aikana ihan liikaa hämäräperäistä porukkaa. Jotta kaupunki voi kukoistaa, se tarvitsee työpaikkoja ja maksukykyistä väkeä, Tampere ei ole viime vuosina onnistunut houkuttamaan kumpaakaan.

Tämähän on ihan höpön löpöä. Olen Hervannasta kotoisin ja voin sanoa,että ne kauhun vuodet oli joskus ysärillä.

Ei siellä enää hirveästi ole mitään hämäräporukkaa tai hulluja, nyt on jäljellä enää vanhat alkoholistit ja ma_mut. Yölläkin ainoa elävä jonka näkee on kettu.

Tampereen keskustassa en ole nähnyt joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta juurikaan narkkeja enkä ikinä huumekauppaa. Hämeenkatu on täynnä kameroita ja poliisivalvintaa tehostettu. Arkiöinä ei näy sielläkään ketään.

Kannattaisi varmaan itse kävellä Hämeenkatu läpi eri vuorokauden aikoina, niin näkisi ja sitten voisi päteä.

Vierailija
51/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan höpön löpöä. Olen Hervannasta kotoisin ja voin sanoa,että ne kauhun vuodet oli joskus ysärillä.

Ei siellä enää hirveästi ole mitään hämäräporukkaa tai hulluja, nyt on jäljellä enää vanhat alkoholistit ja ma_mut. Yölläkin ainoa elävä jonka näkee on kettu.

Tampereen keskustassa en ole nähnyt joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta juurikaan narkkeja enkä ikinä huumekauppaa. Hämeenkatu on täynnä kameroita ja poliisivalvintaa tehostettu. Arkiöinä ei näy sielläkään ketään.

Kannattaisi varmaan itse kävellä Hämeenkatu läpi eri vuorokauden aikoina, niin näkisi ja sitten voisi päteä.

Silmät auki :D Poikkeapa vaikka Tullintorilla tai Koskikeskuksessa, siellä näkee nappikauppaa keskellä päivää.

Vierailija
52/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oheisrikos on todennäköisesti huumeiden myynti. Olisiko tottumaton käyttäjä ottanut överit? Kokkeli?

Vierailija
53/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä pitää aika sokea olla jos ei muka Tampereen keskustassa näe narkkeja. Se että itse ei näe, ei tarkoita etteikö asiat ole todellisia.

Vierailija
54/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oheisrikos on todennäköisesti huumeiden myynti. Olisiko tottumaton käyttäjä ottanut överit? Kokkeli?

Kokkeli överit? :D Kuin pihalla sä olet?

Vierailija
55/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin Ihkun vessassa pari viikkoa sitten, kuuntelin parin naisen juttelua siellä, kuinka huumeita parjataan vaikka koksulla ja pirillä saa itselleen mukavan pirteän olon, ei tule sellaista pöhnää kuin alkoholista.

Ehkä oon sitten liian vanha (tai fiksu) tajuamaan, mutta jos valita pitää niin mieluummin se pieni pöhnä...

Treen keskustassa olen asunut yli 10v eikä huumeidenkäyttäjät ole suureksi häiriöksi olleet. Ihku on mukava paikka käydä bändejä katsomassa, omasta mielestä asiakaskunta paras kun on kaikenikäistä, ei ihan teiniä eikä viimeisenpäälle pintaliitoa. Aina mätiäkin omenia joka joukkoon kuitenkin mahtuu.

Vierailija
56/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mätiäkin omenia joka joukkoon kuitenkin mahtuu.

Tässä ravintolassa niitä on poikkeuksellisen paljon taviksien lomassa.

Vierailija
57/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteri, Tampere 😂

Vierailija
58/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ei kerro oheisrikoksesta, koska se voisi paljastaa kuolemansyyn tutkinnasta jotain mikä kuuluu yksityisyyden suojaan. Ja oheisrikoksesta pidätettiin kaksi paikan asiakasta. Eli jostain valvontakamerat tai todennäköisemmin kuolleen ystävältä on tullut tieto henkilöistä jotka ovat toimittaneet kuolleelle sen millä hän on kuollut. Vaikea uskoa, että aseen toimitus kävisi noin julkisesti ja ja jos henkilö olisi saanut aseen, niin varmaan veisi aikaa ennen kuin sillä mitään tekisi.

Mielestäni kuulostaa, että henkilö ja ystävät ovat ostaneet huumeita ravintolassa ja jostain syystä yksi heistä on menettänyt henkensä. Poliisi on ottanut kiinni huumeiden välittäjät.

Loogisin.

Vierailija
59/64 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkeli överit? :D Kuin pihalla sä olet?

Entä itse? Kai sä tiedät että kokkelia käytettäessä sydän saattaa pettää, tai hengitys lamaantua?

Vierailija
60/64 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä pitää aika sokea olla jos ei muka Tampereen keskustassa näe narkkeja. Se että itse ei näe, ei tarkoita etteikö asiat ole todellisia.

Ihminen näkee sitä mitä haluaa. En mä kulje tuolla keskustassa silmä kovana kyttäämässä narkkeja ja huumekauppaa.

Se, että sä näät narkkeja joka kulmalla, kertoo enemmän sun kiinnostuksen kohteista kuin oikeasta narkkimäärästä.

Ketju on lukittu.