Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereelta Ihkun vessasta löytyi vainaja

Vierailija
04.01.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11144670
Tamperelaisen yökerhon vessasta löytyi viime yönä kuollut.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin.

Teksti löytyi enkö usko että kukkua on.

"13.5.1990 syntynyt kahden pienen lapsen äiti Iida kyseessä. Ottanut aseen mukaan laukkuunsa baariin lähtiessään ja ampunut vessassa itsensä. Tämä on omaisten FB:ssakin kertoma fakta, sattuu olemaan kaverin FB-tuttava"

Oikeesti, miettisit nyt jumalauta mitä tänne kirjoitat, ihan noiden lastenkin takia. Sairas olet kyllä päästäsi kun näin yksityiskohtaista tietoa (paskapuhetta) levittelet ja vielä omaisten faktana. Pistää niin vihaksi, häpeä.

Ei ole paskapuhetta vaan valitettavasti totta ja asiasta on kerrottu läheisten toimesta juuri niiden väärien juorujen leviämisen estämiseksi. Ei totuus loukkaa omaisia vaan se että levitetään asiasta vääriä spekulaatioita (kuten esim huumekuolema), siksi parempi kertoa heti totuus tapahtumista.

Vierailija
22/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin.

"13.5.1990 syntynyt kahden pienen lapsen äiti Iida kyseessä. Ottanut aseen mukaan laukkuunsa baariin lähtiessään ja ampunut vessassa itsensä. Tämä on omaisten FB:ssakin kertoma fakta, sattuu olemaan kaverin FB-tuttava"

Oikeesti, miettisit nyt jumalauta mitä tänne kirjoitat, ihan noiden lastenkin takia. Sairas olet kyllä päästäsi kun näin yksityiskohtaista tietoa (paskapuhetta) levittelet ja vielä omaisten faktana. Pistää niin vihaksi, häpeä.

Olen pahoillani mutta kaikki paikalla olleet puhuvat että aseella on tehty.

Jos näin ei ole, niin olisi hyvä katkaista huhuilta siivet. Täällä palstalla nimettömänä se ei onnistu, koska emme voi tietää valehteletko sinä.

Jos oikeasti tunsit henkilön, niin olen todella pahoillani tästä hirveästä tapahtumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok keskustella bäi asioista koska ihminen luonnollisesti haluaa kuulla vastauksia tälläisiin järkyttäviin tapahtumiin.

Muistakaa nyt kui että kyseessä on oikea ihminen. Jonkun tytär, ystävä, koulukaveri ja ennen kaikkea Äiti.

Toivon pelkkää hyvää hänen omaisilleen, etenkin lapsille. En tiedä kenestä on kyse, eikä se minulle kuulu, mutta toivon että voisin jotenkin näitä lapsia auttaa.

Vierailija
24/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa katsomaan Tampereen rautatieasemalle , Hämeenkadulle, Keskustorille ja tullintorille Tampereen huumeongelmaa.. kadulla liikkuu aineita niin paljon että ne leviää helposti ja nopeasti katukauppaan ja hankinta viihdekäyttöön on naurettavan helppoa. Sitten kohta ollaanki kuolleena yökerhon vessassa. Mutta ei se mulle sattus, mä osaan käyttää, amatööri osti paskaa, sanoo nää viihdekäyttäjät ja jatkaa samaa rataa. Viihdekäyttäjistäkin 1/8 osa putoaa addiktiksi, 1/8 syrjäytyy mielenterveyshäiriön takia ja 2/8 kantaa loppuelämän mukanaan siitä huumeen tuomaa haamua, minkä jäljen huumeet jättää aivoihin. Sen kaipuun mitä ei mikään täytä mutta elämäntilanne ja järki pitää erossa huumeista. 4/8 eli puolet on sit niitä kenellä viihdekäyttö loppuu hyvin ja ongelmitta, saadaan hyvä työ ja valmistutaan insinööriksi, perustetaan perhe ja naukkaillaan kallista punaviiniä ja viskiä viikonloppuisin ilman oman tunnin tuskia.

- sosiologi

Olen täällä kymmeniä kertoja kirjoittanut tänne että Tampereella on Keskustorin liepeillä, Hervannassa ja Tesomalla pahimmat huumeongelmat. Se on trollausta ja huume vastaisuutta muiden palstalsisten mielestä. Samalla asenteella asiaan suhtautuu kaupungin päättäjät. Ongelma räjähtää käsiin muutamassa vuodessa.

(Edellisen alapeukuttajat voisivat kommentoida omaa näkemystää asiasta.)

Onneksi naapurikuntalaisena ei tarvitse oikeastaan yhtään asioida keskustassa. Niinkuin kaupunkien keskustojen autioitumista käsittelevässä todettiin; Ravintoloita ja kahviloita vierivieressä.

Toivotaan, että olet väärässä tuon ongelman käsiinräjähtämisen suhteen.

Hämeenkatu muuttuu vielä enemmän villiksi länneksi kun raitsikka tulee ja vielä varmemmin sieltä liikkeet katoaa. Tavan Ihmiset kulkee siitä vain ohi ja ongelma imiset jää. Tästä se lopullinen Tampereen alamäki alkaa.

Se ratikka varmaan siihen villeyteen paljon vaikuttaakin 🤣. Terv. Helsinkiläinen

Vierailija
25/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan jostain ratikasta ja narkkareista? Ei ne nyt liity tähän mitenkään.

Ja kuka tuota jotain omaisten tekemää Facebookpäivitystä mainostaa? Käsittääkseni sellaista postausta ei ole tehty.

Vierailija
26/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huhuja oikaisemista haluavat läheiset, voisivat sitten antaa haastattelun lehteen. Sillä se olisi selvä.

Vierailija
27/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Tampere on pilalla se pilaaminen on aloitettu jo joskus 70 luvulla. Hervanta ja Tesoma on huimausainehelvettejä. Kummassakin paljon ja halpoja omistus ja vuokra asuntoja. Noihin ne ongelma ihmiset muuttaa.

Siskoa oli yritetty huitaista teräaseella syksyllä Keskustorin liepeillä kun olivat olleet menossa TT:lle. Soittivat poliisille poliisi ei tullut.

Tampereella ei ole aikomustakaan tehdä huumeongelma lle yhtään mitään. No kohta sille ei ole mitään tehtävissäkään.

Odotan sitä ihmettä että Tampereella todetaan että nuo ongelma ihmiset olisi kannattanut sijoittaa muualle kuin Tampereelle Tesoma lle ja Hervantaan. Ne olisi voitu lähettää vaikka Ylöjärvelle, Hämeen kyröön tai vaikka Utsjoelle jossa olivat saaneet tuhota rauhassa aivonsa huimausaineillaan.

Rauhassa? Yläjärvellä ja Utsjoella asuu myös ihmisiä.

Utsjoella on huomattavasti vähemmän ihmisiä kuin Tampereella. Utsjoella asuu vähemmän ihmisiä kuin täällä Tampereella ja siellä välimatkat on pidempi. Huimaisaineen nautiskelija ei välttämättä edes haittaisi ketään olemassa olollaan toisinkuin Tampereella suomen kolmanneksi suurimmassa kaupungissa

Milläs ne huumeet siellä Utsjoella rahoitetaan? Eiköhän sille ole syynsä, että narkkarit pyörivät isommissa kaupungeissa...

P.S. Yhdyssanat!

28/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa katsomaan Tampereen rautatieasemalle , Hämeenkadulle, Keskustorille ja tullintorille Tampereen huumeongelmaa.. kadulla liikkuu aineita niin paljon että ne leviää helposti ja nopeasti katukauppaan ja hankinta viihdekäyttöön on naurettavan helppoa. Sitten kohta ollaanki kuolleena yökerhon vessassa. Mutta ei se mulle sattus, mä osaan käyttää, amatööri osti paskaa, sanoo nää viihdekäyttäjät ja jatkaa samaa rataa. Viihdekäyttäjistäkin 1/8 osa putoaa addiktiksi, 1/8 syrjäytyy mielenterveyshäiriön takia ja 2/8 kantaa loppuelämän mukanaan siitä huumeen tuomaa haamua, minkä jäljen huumeet jättää aivoihin. Sen kaipuun mitä ei mikään täytä mutta elämäntilanne ja järki pitää erossa huumeista. 4/8 eli puolet on sit niitä kenellä viihdekäyttö loppuu hyvin ja ongelmitta, saadaan hyvä työ ja valmistutaan insinööriksi, perustetaan perhe ja naukkaillaan kallista punaviiniä ja viskiä viikonloppuisin ilman oman tunnin tuskia.

- sosiologi

Olen täällä kymmeniä kertoja kirjoittanut tänne että Tampereella on Keskustorin liepeillä, Hervannassa ja Tesomalla pahimmat huumeongelmat. Se on trollausta ja huume vastaisuutta muiden palstalsisten mielestä. Samalla asenteella asiaan suhtautuu kaupungin päättäjät. Ongelma räjähtää käsiin muutamassa vuodessa.

Asun olosuhteiden pakosta Hervannassa (opiskelu) ja minua ihan oikeasti pelottaa liikkua täällä yksin noiden kaikkien sekopäiden takia, enkä edes yleisesti ottaen ole mikään erityisen pelokas.

Ymmärrän sinua oikein hyvin. Toivottavasti pääset muuttamaan sieltä mahdollisimman pian pois.

29/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sosiologi

(Edellisen alapeukuttajat voisivat kommentoida omaa näkemystää asiasta.)

Onneksi naapurikuntalaisena ei tarvitse oikeastaan yhtään asioida keskustassa. Niinkuin kaupunkien keskustojen autioitumista käsittelevässä todettiin; Ravintoloita ja kahviloita vierivieressä.

Toivotaan, että olet väärässä tuon ongelman käsiinräjähtämisen suhteen.

Hämeenkatu muuttuu vielä enemmän villiksi länneksi kun raitsikka tulee ja vielä varmemmin sieltä liikkeet katoaa. Tavan Ihmiset kulkee siitä vain ohi ja ongelma imiset jää. Tästä se lopullinen Tampereen alamäki alkaa.

Se ratikka varmaan siihen villeyteen paljon vaikuttaakin 🤣. Terv. Helsinkiläinen

Tulee tod näk vaikuttamaan. Hämeenkadusta tulee vain läpikulku paikka. Liikkeet tulee katoamaan Hämeenkadun varrelta. Kun ei ole muita ihmisiä haittana niin sinnehän ne kaman vetäjät pesiytyy

Vierailija
30/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yhteiskunta on sellaisessa tilassa ettei tälläisen ainakaan tule vähenemään

Maa jossa luokitusten mukaan on mahdollista olla maailman onnellisin

Mutta vaikka paratiisissa voi korttinsa aina pelata väärin

Ja tänä päivänä noita vääriä kortteja suolletaan ihmisille ikkunoista ja ovista.

Vierailija
31/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huhuja oikaisemista haluavat läheiset, voisivat sitten antaa haastattelun lehteen. Sillä se olisi selvä.

Mietipä ihan sekunti pari kuinka innokas sinä olisit antamaan haastatteluja kun äitisi/lapsesi/puolisosi kuolee äkisti. Puoli porukkaa katsoo oikeudeksi keksiä päästään mitä haluaa sillä tekosyyllä että heillä on joku ylimaallinen oikeus tietää, puolet haukkuu huomioh**raamisesta jos päätyy lehteen. Vähän kunnioitusta kiitos!

Vierailija
32/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä ihan sekunti pari kuinka innokas sinä olisit antamaan haastatteluja kun äitisi/lapsesi/puolisosi kuolee äkisti. Puoli porukkaa katsoo oikeudeksi keksiä päästään mitä haluaa sillä tekosyyllä että heillä on joku ylimaallinen oikeus tietää, puolet haukkuu huomioh**raamisesta jos päätyy lehteen. Vähän kunnioitusta kiitos!

Olen sattumoisin ollut tilanteessa. Tuo kommentti oli niille, jotka selittävät, että omaiset haluavat oikaista huhuja. Itse en kriisissä kiinnittänyt huomiota huhuihin tai antanut haastatteluja. Minulle oli ihan sama luuliko ihmiset syynä olleen huumet vai mikä tahansa.

Mutta jos asian oikaiseminen on niin tärkeää, kuin jotkut täällä selittävät, niin oikea osoite on lehdet. Millään huhuilla FB päivityksistä se ei ei oikene.

Ja vaikka esim.oman mieheni asioista on yli 30 vuotta, niin edelleen pulpahtaa vääriä huhuja julkisuuteen. Jos olisin antanut haastattelun tms. niin varmaan tuokin olisi erilailla. Toinen someaikana tapahtunut unohtui parin viikon huhumyllyn jälkeen.

Vierailija
33/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sosiologi

Asun olosuhteiden pakosta Hervannassa (opiskelu) ja minua ihan oikeasti pelottaa liikkua täällä yksin noiden kaikkien sekopäiden takia, enkä edes yleisesti ottaen ole mikään erityisen pelokas.

Ymmärrän sinua oikein hyvin. Toivottavasti pääset muuttamaan sieltä mahdollisimman pian pois.

Hervanta on ihan siisti asuinalue. Sellainen hipsteripaikka. Ei poikkea muista paikoista Tampereella.

Vierailija
34/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas iso luuta käynyt ketjussa..

Vierailija
35/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas taas iso luuta käynyt ketjussa..

Joo o. Se on sellasta se sanavapaus suomessa :D

Vierailija
36/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervanta on ihan siisti asuinalue. Sellainen hipsteripaikka. Ei poikkea muista paikoista Tampereella.

Juu niin on. Siisti on. Sua ei ainakaan voi syyttää huumorin puutteesta. Vähän mustaa huumoria kyllä, haittaaxe?

Vierailija
37/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkyttävä tapaus. Lapsia käy sääliksi :( Voimia heille, pienet reppanat.

Vierailija
38/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohiksena, mutta kaikki jotka haaveilevat Tampereelle muutosta, miettikää vielä kerran. Tämä ei todellakaan ole mikään ovi auvoiseen tulevaisuuteen. Huumeongelma on lähtenyt käsistä, koska jostain syystä siihen ei haluta puuttua isolla kädellä. Päättäjiä kiinnostaa vain syytää rahaa isoihin investoihin, kuten ratikkaan, rahaa ei sitten muuten tahdota antaa perusasioihin kuten terveydenhoitoon. Lapsiperheille erityisesti Suomessa on paljon viihtyisämpiä ja turvallisempia paikkoja. Työpaikkoja ei myöskään ole lähellekään riittävästi tulijamäärään nähden. Tampere kurjistuu koko ajan, joskus tämäkin oli hieno kaupunki, mutta ei enää. Olen itse asunut täällä yli 30 vuotta, ja aion muuttaa heti pois, jos saan töitä muualta.

Vierailija
39/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niin on. Siisti on. Sua ei ainakaan voi syyttää huumorin puutteesta. Vähän mustaa huumoria kyllä, haittaaxe?

Hervanta on aivan karsea paikka. Se nyt vaan on ihan fakta, Hipsterialueet löytyy ihan muualta, ja pääosin muualta kuin Tampereelta.

Vierailija
40/64 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin.

Olen pahoillani mutta kaikki paikalla olleet puhuvat että aseella on tehty.

Jos näin ei ole, niin olisi hyvä katkaista huhuilta siivet. Täällä palstalla nimettömänä se ei onnistu, koska emme voi tietää valehteletko sinä.

Jos oikeasti tunsit henkilön, niin olen todella pahoillani tästä hirveästä tapahtumasta.

Ketä nämä "kaikki paikalla olleet" ovat? Monestako ihmisestä kyse?

Ketju on lukittu.