Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko paha ihminen jos eroan tässä tilanteessa?

Vierailija
03.01.2020 |

AP:lla taustalla masennusta ja vaikea lapsuus + väkivaltainen suhde.

Olen ollut nykyisen kanssa neljä vuotta ja asutaan yhdessä. Kumppani ei ole yhdessä asumisen aikana (n. Kolme vuotta) tehnyt lainkaan kotitöitä, ei siivoa eikä kokkaa. Ei myöskään hoida yhdessä hankkimaamme koiraa.

Olen koittanut lähteä aiemmin, mutta ero kaatuu aina siihen ettei mulla ole mitään paikkaa minne mennä. Mies käskee poistumaan yhteisestä kodista ja viemään koiran mukanani. Mulla ei ole paikkakunnalla yhtään ystävää. En tiedä miten ihmeessä saan itselleni tärkeät tavarat pois täältä enkä tiedä päästääkö mies mua edes hakemaan omaisuuttani eron jälkeen.

Mulla ei ole autoa eikä ajokorttia. Olen opiskelija ja riippuvainen lääkityksestä johon uppoaa kuukaudessa n. 70€, en myöskään pysty kantamaan painavia taakkoja sairauteni takia.

Tää tilanne on aivan hirveä. Oon aivan yksin. Mitä minä teen?

Viimeisimmän erokeskustelun jälkeen mies lupasi parantaa tapansa, mihin myönnyin vaikka en sitä todellisuudessa halunnut. Pelkäsin vain ettei mulla ole mitään paikkaa minne mennä...

On nyt n. Viikon käyttäytynyt asiallisesti, mutta en tiedä... Miehellä on alkoholiongelmia ja peliriippuvuus.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto sinne turvakotiin nyt. Päivystävät varmasti 24/7. Loppu on ihan susta itsestäsi kiinni. Tsemppiä.

Vierailija
22/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nollalinja.fi/turvakoti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuorempi versio ammattivalittajasta vaivoinesi. Lapsen on tilalla koira.

Vierailija
24/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jankutus jatkuu kuukaudesta toiseen ja mitään ei saa itse aikaiseksi. Rasittavaa.

Vierailija
25/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhoa parisuhdettanne itsekeskeisyydelläsi. Rakkaudellasi voit parantaa puolisoasi vaivaavat menneisyyden haavat, kunhan annat sille mahdollisuuden!

Vierailija
26/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä sairaus sinulla on? Onko mahdollista, että sen avulla saisit järjestettyä reseptin vahvoilla opiaateille? Se olisi keino lähentää puolisoasi sinuun ja saada hänet arvostamaan sinua aikaisempaa enemmän.

Vierailija
27/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö voi olla vähemmän minäkeskeinen ja itsekäs? Ei koko maailma pyöri sinun pikkumaisten tarpeidesi ja pahantahtoisen juoruilusta ympärillä, joista läheisesi ja etenkin puolisosi on joutunut kärsimään.

Vierailija
28/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on NIIN totta!

Vierailija
29/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että yrität vielä? Jos mies kerran on koittanut tsempata. Reilua lähteä menemään kun toinen koittaa parhaansa

Vierailija
30/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääpä sieltä prinsessa unelmistasi. Ei se vaihtamalla parane. Harkitse nyt tarkkaan onko järkeä hankaloittaa elämäänsä pikkujuttujen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi