Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies flirttaili ja jätti

Vierailija
03.01.2020 |

Miten suhtautuisitte:

Mies (varattu, parin vuoden suhde takana: tämä selvisi minulle vasta kun minut oli heitetty sivuun...) flirttaili ja antoi ymmärtää vaikka mitä, yhtäkkiä pakitti ja löi kaikki kylmäksi, ei halua olla tekemisissä kuin asiassa jossa pakosti joudumme olemaan ja näkemään. Aikaa tästä 3 kk.

Itse otin tuosta niin pahasti itsetunnolleni, sain näpeilleni oikein kunnolla, niin että meni 1,5 kk ennen kuin pystyin olemaan jotenkin normaalisti, syömään ja nukkumaan kuten ennen... vieläkin harmittaa... ja kohta on edessä se kun joudumme tapaamaan ensi kertaa tuon jälkeen... Viestitse olemme olleet yhteydessä.

Pahinta on, että hän on ollut muuten ihana, mutta tuo yllättävä teko vei toki pohjan kaikelta, mihin uskoin. Nyt elää parisuhdettaan ja on minulle kohteliaan asiallinen.

Miten kohtaan hänet? Ja on joo pakko, en pääse tästä millään verukkeella irti... :/

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi olla tyytyväinen, että paljastui noinkin nopeasti olevansa varattu ? Et sinä olisi loppupeleissä pettävästä miehestä mitään elämän helmeä muutenkaan saanut. 

Vierailija
22/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästit siis panemaan? Oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästit siis panemaan? Oma vika.

En. Nyt vain pohdin, miten tästä eteenpäin kun joudun häntä näkemään.

Ap

Vierailija
24/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään miten voisit antaa ymmärtää että et välitä hänestä vaikka joudut näkemään häntä? Ignoraa?

Vierailija
26/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele työvuorosi eri vuoroihin.

Vierailija
27/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittele työvuorosi eri vuoroihin.

Jos ei ole työvuoroja vaan 8-16...

Vierailija
28/37 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja, miten kohdata tällainen tapaus?

T. Toinen jolla hieman samantyylinen tilanne

Vierailija
29/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileän asiallisesti vaan, niin kuin mitään ei koskaan olisi tapahtunutkaan.

Elämä vie kyllä eteenpäin :)

Vierailija
31/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä mitä tässä on tapahtunut, mutta arvailen, että olet tavannut miehen töihin tai harrastukseen liittyen, mies on käyttäytynyt mukavasti sinua kohtaan, flirttailut mielestäsi. Olette ilmeisesti tavanneet myös muuten, ehkä käyneet kahvilla tms.

Kaksi vaihtoehtoa: joko mies on tietoisesti vedättänyt sinua tai olette ymmärtäneet tilanteen eri tavoin.

Jos olet aivan vakuuttunut siitä, että hän antoi ymmärtää olevansa ihastunut ja salasi parisuhteen, kohtele häntä viileän asiallisesti ja vältä kaikkea ylimääräistä kontaktia.

Jos on pienintäkään epäilystä, että olet voinut ymmärtää tilanteen väärin, ole hänelle ystävällinen ja käyttäydy normaalisti.

Vierailija
32/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja minulle kävi noin, tajusin innostuneeni liikaa sinkun työkaverin kanssa ja piti laittaa homma jäähylle. Flirtti oli mukavaa mutta huomasinkin kehittäneeni tunteita ja koin pettäväni kumppaniani, vaikken ollut mitään fyysistä onneksi antanut tapahtua. Ehkä tajusi vaan mitä oli tekemässä.

Vierailija
33/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se sama mies joka söi räkäänsä tossa toisessa ketjussa?

Vierailija
34/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää se sama mies joka söi räkäänsä tossa toisessa ketjussa?

Hyi! Ei ole!😂

-ap

Vierailija
35/37 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu ja minulle kävi noin, tajusin innostuneeni liikaa sinkun työkaverin kanssa ja piti laittaa homma jäähylle. Flirtti oli mukavaa mutta huomasinkin kehittäneeni tunteita ja koin pettäväni kumppaniani, vaikken ollut mitään fyysistä onneksi antanut tapahtua. Ehkä tajusi vaan mitä oli tekemässä.

Millaiset välit teillä on nyt?

Vierailija
36/37 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi