Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos peniksen koko näkyisi kaikille kuten rintojen koko

Vierailija
03.01.2020 |

Olisikohan maailma kovin erilainen paikka?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset käyttää toppauksia rintzikoissa sitten varmaan miestenkin kannattaa tunkea sukkaa housuihin

Kurkku on oma valintani. Nachkahousüt ja kurkku.

Vierailija
22/35 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi miehillä. Jos vaikka kalujen lepopituus olisi sama kuin seisokissa ja näkyvästi esillä, saisivat ne harvat isokaluiset kuonoonsa kateellisilta miehiltä. Pienillä isokaluisilla olisi tukalat olot, naiset ja miehet kimpussa mutta eri syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peniksen esittely tulisi muotiin, niin ainakin itse valitsisin mielumin vaikka sen pienipeniksisen miehen jonka elin olisi katseilta piilossa, kuin isopeniksisen esittelijän, jonka ainut valtti naismarkkinoilla olisi kikkelinsä.

Vierailija
24/35 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso näyttävä kalu on sen omistavalle miehelle iso dilemma. Sellaista miehisyyden aarretta ei saa edes rahalla hankittua. Silti sitä ei voi julkisesti kenellekään esitellä, ettei leimattaisi juntiksi. Muille miehille eikä kavereille esitellä, eikä muille naisille kuin omalle ja hänellekin sitä nöyrästi kehumatta. Ettei nyt taas leimattaisi. Tokihan mies on omastaan salaa ylpeä jos jumala on ollut antelias.

Vierailija
25/35 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Iso näyttävä kalu on sen omistavalle miehelle iso dilemma. Sellaista miehisyyden aarretta ei saa edes rahalla hankittua. Silti sitä ei voi julkisesti kenellekään esitellä, ettei leimattaisi juntiksi. Muille miehille eikä kavereille esitellä, eikä muille naisille kuin omalle ja hänellekin sitä nöyrästi kehumatta. Ettei nyt taas leimattaisi. Tokihan mies on omastaan salaa ylpeä jos jumala on ollut antelias.

Saa siitä ylpeä olla ja varmaan kivalta yhdynnässä tuntuu, mutta ei iso penis ole yhtä kuin hyvää seksiä.

Vierailija
26/35 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Saa siitä ylpeä olla ja varmaan kivalta yhdynnässä tuntuu, mutta ei iso penis ole yhtä kuin hyvää seksiä.

Riippuu naisesta. Minusta mulla on vähän iso ja pitkä vaimolle, muttei vaimon mielestä. Hänestä kalun pitää tuntuakin jossain.

Vierailija
27/35 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tykännyt isonenäisistä miehistä.

Ei korreloi millään lailla kullin kanssa. Esim. hyvin pieninenäiset afrikkalaiset ovat suurimpien kalujen kantajia, se on jopa ihan tutkittu tosiasia.

Itselläni on empiiristä tutkimusaineistoa esim. siitä, että kaikilla isojalkaisilla on melko varmasti keskivertoa suurempi penis. Esim. miehellä 44-46 jalka, niin heistä ei montaa pienipippelistä löydy.

Samoin näillä "isonaamaisilla/hevosnaamaisilla" miehillä, siis suurehko suu/huulet, hieman lättäänpäin nenä, ei siis pysty ja ohutrunkoinen nenä jne, vaikea selittää, niin heilläkin on järjestäen suurempi kalu housuissa.

Vierailija
28/35 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korreloi millään lailla kullin kanssa. Esim. hyvin pieninenäiset afrikkalaiset ovat suurimpien kalujen kantajia, se on jopa ihan tutkittu tosiasia.

Itselläni on empiiristä tutkimusaineistoa esim. siitä, että kaikilla isojalkaisilla on melko varmasti keskivertoa suurempi penis. Esim. miehellä 44-46 jalka, niin heistä ei montaa pienipippelistä löydy.

Samoin näillä "isonaamaisilla/hevosnaamaisilla" miehillä, siis suurehko suu/huulet, hieman lättäänpäin nenä, ei siis pysty ja ohutrunkoinen nenä jne, vaikea selittää, niin heilläkin on järjestäen suurempi kalu housuissa.

Kiva olla tässäkin poikkeus sääntöön. 44-45 jalka ja housuista löytyy ohut ja lyhyt.

Vierailija
29/35 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva olla tässäkin poikkeus sääntöön. 44-45 jalka ja housuista löytyy ohut ja lyhyt.

Niinpä. Meni sentit jalkoihin. 😕

Vierailija
30/35 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa on ollut heimoja joilla näkyy. Miten lie vaikuttanut matriarkaalisissa yhdyskunnissa miehen valintaan ja sitä kautta perimän kehittymiseen.

Vierailija
31/35 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 44 numeron jalka,olen aika roteva , kaluni on 17-18 cm ja se on kuulemma vaimon pitkän pari kertaa viikossa kokemuksen mielestä ihan sopivan iso hänen sisälleen antamaan nautintoa. Joku muukin nainen on ollut samaa mieltä yhdynnän jälkeen tai sen aikana ...ihan kysymättä.

Vierailija
32/35 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kengän numero 45 ja seisokki 20 cm. Voipi muuten olla jotain perää tuossa senttien kertymisestä kolmeen jalkaan. Tuohon nenän malliin ja kokoon en kyllä minäkään usko. Kyllä minun kavereilla on hyvin erikokoisia neniä, eikä ne kyllä osu alapään kohdalle mitenkään. Itseasiassa kaveripiirissämme on yksi tod. isokaluinen, reilusti isompi kuin minullakin ja nenä on sellainen juurikin pienehkö nöpönenä ja kengän numero hänelläkin samaa luokkaa kuin minulla.

Vierailija
33/35 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kymmensenttinen ohut nysä housuissani, joka kylläkin laajenee kumppanin suussa 17/14 senttiseksi. Hänellä on puseron alla rintsikat isoilla toppauksilla ja D-kupilla. Kadulla kesällä niitä huudellaan silikonitisseiksi kun hän on vain 160-senttiä pitkä. Luomut ne ovat. Kun riisun häneltä vaatteet, rinnat roikkuvat velttoina lähellä rintakehää ja selinmakuulla valuvat kainaloihin. Kuitenkin sovimme mielestämme toisillemme täydellisesti.

Niiin, mitä kysyitkään? Väitän, että tosi tieto ei näy pukeutumisen alta.

Vierailija
34/35 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkoiset mitat mitään kerro. Olen pienikokoinen 167m ja 42 jalka. Kaikki muut ruumiinosat ovat sopivassa suhteessa paitsi kalu on suhteettoman iso.

Vierailija
35/35 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin siis 167cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi