Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtön/kouluttamaton voi kertoa itsestään baarissa

Vierailija
03.01.2020 |

Jos ei ole mitään kerrottavaa elämässä eikä oikein osaa sanoa mitään. Mistä saa keskusteluun alkuvauhdin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele. Itse olen työtön 31v nainen ja keksin päästä milloin mitäkin. Mistä se ihminen tietää kun ei sinua tunne.

Vierailija
2/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaanainoastaan työ ja koulutus määrittele. En yleensä puhu niistä baarissa mitään. Kerron harrastuksistani, mielenkiinnon kohteista, hauskoja sattumia milloin mistäkin aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, kysele muilta. Kaikki tykkäävät puhua itsestään.

Vierailija
4/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Kouluttaudu, pääset työhön ja puhumista riittää.

Ja vaikka olisi kouluttamaton ja työtön voi silti olla ajan tasalla elämässä ja seurata aikaansa ja ajankohtaisia asioita..

Mutta ilman koulutusta tai työtä, olet valitettavasti luuseri, elämäsi loppuun saakka.

Nouse sieltä pohjalta ja lähde opiskelemaan jokin perustutkinto.

Näet, että elämänlaatu nousee huimasti.

Zemppiä!

Vierailija
5/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain elämälläsi. Eikä työ ja koulu ole ainoa polku mitä voi kulkea.

Vierailija
6/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuta keskustelukumppaniasi. Pane hänet puhumaan itsestään.

Ja kai sulla nyt jotain ajatuksia on? Mielipiteitä, vitsejä, puuhia, kiinnostuksen kohteita. Miksi ihmeessä pitäisi puhua koulutuksestaan tai työstään. Ei muutkaan niin tee, se on tylsintä ikinä.

Voithan myös keskittyä vain olemaan nätti ja karismaattinen, jos puhe ei luista.

Vierailija
7/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan puhu työstäni tai koulutuksestani. Teen vapaa-ajallani niitä asioita jotka oikeasti kiinnostavat ja määrittelevät minut.

Vierailija
8/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet työtön ja kouluttamaton.

Vierailija
9/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kehittele jotain elämääsi? harrasta jotain, pyri opiskelemaan tai töihin. Siinä olisi tekemistä, ja niissä merkeissä voisit tavatakin jonkun, eikä tarvitsisi valehdella.

Vierailija
10/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ole minulle millään tavoin kysymys elämässä vaan harrastelen ja matkustelen vapaasti ja teen mitä elämässä mitä todella haluan. Minä olen siinä asemassa ettei töitä tarvitse tehdä paitsi itseään kehittääkseen. Tämän sanottuasi vastapuoli odottaa sinun olevan upporikas.

Vierailija
11/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä hooveeltä saa runsaasti jutun juurta. Aina voi kivasti testailla ihmisten ominaisuuksia keskustelun merkeissä.

Tuiterissa, paarissa missä ei kuule omaa sisäistä ääntään.

Vierailija
12/12 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen järkyttynyt, sata opintopistettä teoriaa! Yli puolet "tutkinnosta" jotain muuta ja nämä yrittävät puhua korkeakoulusta. Muualla maailmassa tutkinto on yliopistotasoinen ja mukana hoitoTIEDETTÄ! Tuo niiden aivan pähkähullu vaatimus toisi näille kiristäjille yli neljän tuhannen euron keskipalkan muutamassa vuodessa.

Järki käteen nyt! Myös koulutuksen kuuluu näkyä palkkatasossa. Sanon kuten Sanna Marin; Hävetkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme