Jos peniksen koko näkyisi kaikille kuten rintojen koko
Kommentit (35)
esim baletissa näkyy tai niillä miehillä jotka juoksee lenkkejä trikoot jalassa.
Luuleeko joku oikeasti että rintojen oikea koko näkyy päälle päin ihmisen ollessa pukeissa?
Mun mielestä kaikilla miehillä pitäisi kalu olla ulkona pöksyistä.
Mitä hlvettiä, eihän nuo nyt ole mitenkään toisiaan vastaavat ruumiinosat!!
Peeniksen lepokoko ei kerro sen mitasta toiminnassa. Peenis voi kasvaa ereektiossa jopa viisinkertaiseksi suhteessa lepokokoon...
Monet naiset käyttää toppauksia rintzikoissa sitten varmaan miestenkin kannattaa tunkea sukkaa housuihin
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti että rintojen oikea koko näkyy päälle päin ihmisen ollessa pukeissa?
Ainakin mun kaikkien kavereiden tissit on topattuja tai leikattuja, ja itse käytän minimizereita. Silti saan joiltain moitteita, kuinka härskiltä näytän isoine LUOMUtisseineni. Sellaiset kaverit tosin lähtee heti mustalle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, niitä yritetään feikata suuremmiksi koska se koko näkyy ulospäin. Yksi huomattava ero tilanteessa olisi ainakin se, että sitä jalkoväliäkin topattaisiin ja koitettaisiin saada näyttämään suuremmalta
Eiköhän ennemmin sun lihaksien koko eikä melkku.Eihän naisillakaan näy p koko vaan tissit.Vertaatko mu... tisseihin.Outoa.
Mikä estää laittamasta sellasia housuja, joissa on oma lahje sille, jos haluaa esitellä. Ei kai se ole siveetöntä, jos se ei oo paljaana.
Mä olen aina tykännyt isonenäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Peeniksen lepokoko ei kerro sen mitasta toiminnassa. Peenis voi kasvaa ereektiossa jopa viisinkertaiseksi suhteessa lepokokoon...
Siihen voisikin tatuoida sen mitan maksimivolyymilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen voisikin tatuoida sen mitan maksimivolyymilla.
Tai otsaan, säästäisi vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
No näkyyhän se nyt suunnilleen ainakin, jos on pienet eikä käytä mitään suuria toppauksia. Eikä isojakaan varmaan kovin hyvin pysty peittämään.
Ehkä topatut kalukukkarot tulevat vielä muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Teoreettinen kysymys siitä JOS peniksen koko näkyisi kaikille ulospäin niinkuin rintavarustuksen - selität kuinka peniksen koko ei näy :D
Olet varmaan mahtavan mielikuvituksellista keskusteluseuraa.
Laitat lapaseen ja tuuppaat housuun; huomattavasti näkyvämpi pullotus. Huijausmuna!
Vierailija kirjoitti:
No höh nyt naiset eivät voi enää käyttää katkarapu haukkuma sanaa.
olisi tosiaan.