Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kiinnostus loppuu, kun mieheltä häviää tukka

Vierailija
03.01.2020 |

Esim. keski-iän takia. Niin se vain on. Naisten rakkaus on loppupeleissä todella pinnallista.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen ei haittaa, jos mies vaan hyväksyy sen, eikä ala mihinkään epätoivoisiin peittely-yrityksiin tms. Comb-overille on naureskeltu vuosikausia ja silti jotkut nuoretkin miehet edelleen yrittää kampailla harvoja hapsiaan kaljun päälle. Kaikki hiukset vaan pois, eikä jätetä mitään spede-rinkulaakaan jäljelle.

Vierailija
22/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kaksi kaljua miestä. Kekkonen ja Willis. Muut tukattomat ovat, noh, jotain geenivammaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että joku miesvihaaja tekee tällaisia aloituksia kaljuista miehistä.

Vastaavia aloituksia tekee myös naisvihaaja jatkuvalla syötöllä esimerkiksi ylipainoisista,

pitkistä ym naisista.

Ethän sinä ole se, joka tulee usein noihin ketjuihin vaahtoamaan kaljuista, lyhyistä ja lihavista miehistä?

En todellakaan. Pidän miehistä, kaikenlaisista, olen siis itse nainen. Minä olen se, joka puolustaa aina niin miehiä kuin naisia. Ilkeyttä ja negatiivisuutta vaan inhoan, niin miehiin kuin naisiin kohdistuvaa.

Vierailija
24/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tapasin oikein mukavan ja viehättävän kaljun miehen, takana oli vähän sängeksi ajettua tummaa tukkaa. Ei haittaa mua onko tukkaa vai ei, muut asiat on tärkeämpiä.

Vierailija
25/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kaljuja miehiä, mutta en mä kyllä tuollaisen takia lähtisi esim. 20 vuoden avo/avioliiton jälkeen kävelemään, jos suhde olisi muuten kunnossa.

Vierailija
26/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
27/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaljat miehet ovat seksikkäitä.

Vierailija
28/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Pitkä paksu hyväkuntoinen tukka on yksi tärkeimmistä valintakriteereistäni miehelle;) ;)

Vierailija
29/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta sitten ihastuin ja rakastuin kaljuun mieheen. Ei tuolle ole vieläkään tukka kasvanut, hiusten harveneminen alkoi kuulema jo teininä, perinnöllistä kun on. Kuuma se on silti.

Muutama ex on jossain vaiheessa seurustelua ajanut kaljuksi, ei ole hetkauttanut mihinkään suuntaan.

Vierailija
30/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäpä kaljun peittäminen lippalakilla...yrittää olla samalla nuorekas. Totaalinen turn off

Vierailija
31/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Kävin aikanaan erittäin kuuma na mieheen, joka kaljuuntui n. 20-vuotiaana.

Vierailija
32/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen hulluna ihastunut mieheen joka kalju, ollut kans aika nuoresta lähien. Tosi kuuma on.

Vierailija
33/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on nyt paljon kuumempi kaljuna parraakkaana keski-ikäisenä, kuin nuorena hiusten ja siloposkien kanssa.

Vierailija
34/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi, vaan ennemmin että naisten kiinnostus loppuu kun tulet lihavaksi. Tietyssä luvussa miehen rasvaprosentti (sen suuruus) aiheuttaa muutoksen, että jokin "maskuliininen reuna" katoaa.

Hiuksista viis, kunhan pidät itsesi mieluiten alle 12% rasvaprosentissa.

T: Mies.

Tämä on kaljuuntuvalle tärkeä ohje. Harvat hapset koneella pois ja kroppa kuosiin.

Kyllä kaljuille nallekarhuillekin voi löytyä ottajansa, mutta vähärasvainen atleettinen kalju pelaa varmemman päälle.

Vierailija
35/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän se komistuminen alkaa kun ajaa pään kaljuksi

Vierailija
36/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Kävin aikanaan erittäin kuuma na mieheen, joka kaljuuntui n. 20-vuotiaana.

Mutta lisätään että kaikki pitää sitten kyllä ajaa pois.

Vierailija
37/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin heikko provo ettei tosikaan. Monet naiset himoitsevat kaljuja miehiä. Omani kaljuuntui 23-vuotiaana ja sen kun komistui entisestään.

Vierailija
38/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sille mitään mahda. Onhan miehilläkin kaikilla omat preferenssinsä, entä sitten?

Vierailija
39/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Pitkä paksu hyväkuntoinen tukka on yksi tärkeimmistä valintakriteereistäni miehelle;) ;)

Taidat olla mies.

Vierailija
40/45 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas niin heikko provo ettei tosikaan. Monet naiset himoitsevat kaljuja miehiä. Omani kaljuuntui 23-vuotiaana ja sen kun komistui entisestään.

Ketjun aloittaja on joku miesvihaaja, joka yrittää lyödä palstan miehiä vyön alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme