Millaisen lapsikaksikon haluaisit?
Vaikket haluaisi lapsia tai haluaisit enemmän/vähemmän lapsia, niin vastaa silti tähän.
Meillä 5v tyttö ja sukulaiset odottaa kovasti meille poikaa. Ärsyttää, koska ensinnäkin mitä asia heille kuuluu ja toiseksi he eivät edes tiedä että olemme alkaneet suunnitella toista lasta. Mehän voisimme esim kärsiä lapsettomuudesta.
Joka tapauksessa minä haluaisin ehdottomasti toisen tytön. En usko että poika ja tyttö tekisivät näin suuren ikäeroa vuoksi mitään yhdessä. Ystävälläni on kaksi poikaa 3 vuoden välillä ja hän sanoi myös olevansa tyytyväinen että ovat molemmat poikia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tyttöä. Poikalasta en huoli missään tilanteessa. Jos odottaisin poikaa, tekisin abortin.
Trolololoo. Henkarilla vai? Ei terveydenhuolto sitä ainakaan tarjoaisi viikolla 20+
Ihan sama. 6 vuotta vanhempi siskoni olisi ihan hyvin voinut olla vaikka poika, ei me mitään yhdessä leikitty tms koskaan vaikka molemmat tyttöjä oltiinkin. Ja nykyään me emme tule muista syistä toimeen keskenämme.
Ja itse leikitin 8 vuotta nuorempaa serkkupoikaa todella paljon lapsena. Ei sillä sukupuolella niin väliä ole.
Olen vela, mutta mieluiten ottaisin kaksi poikaa.
Adoptoisin.
Ja ne saisi olla kaksoset.
Ialtaan siina 17,5-vuotiaita.
Minulla on poika ja tyttö 5 vuoden ikäerolla ja ovat todellakin läheisiä, heillä on aivan ihana suhde! Eivät he samalla tavalla jatkuvasti leiki keskenään kuin 1-2 vuoden ikäerolla olevat, mutta en usko että se on sukupuolesta kiinni vaan just siitä ikäerosta. Teilläkin tulee esikoisella olemaan jo omien kaverien ja mahdollisten harrastusten kanssa omat menot kun nuorempanne on päässyt taaperovaiheesta.
treffit kirjoitti:
Adoptoisin.
Miten te velat jaksatte päivästä toiseen vinkua vauva-palstalla?
Kaksostytöt, joiden nimeksi laittaisin Sylvia ja Rebekka.:)
Ne olisi tosi söpöjä.
Yksi tyttö on jo, mutta jos pitäisi ottaa kaksi lasta lisää niin ottaisin kaksostytöt.
Poika olisi myös kiva, unelmaperheessäni olisi neljä lasta joista 3kpl tyttöjä ja yksi poika.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Adoptoisin.
Miten te velat jaksatte päivästä toiseen vinkua vauva-palstalla?
En mitenkaan mielestani erityisesti taalla "vingu".
AP sanoi etta myos lapsettomat saa vastata, eli en nyt ihan ymmarra tata negatiivissavyista palautettasi mun kommenttiin.
AV-palsta on erittain viihdyttava keskustelufoorumi, siksi kai me taalla "vingutaan". Kylla ma luen Top Gear -lehteakin vaikka ei mulla mitaan erityisautoakaan ole.
Olisi kiva jos vähintään toinen olisi poika, toinen voisi olla kumpi tahansa. Toisaalta en pettyisi sittenkään vaikka molemmat olisivat tyttöjä :)
Ei ole viisasta yrittää lasta ylipäänsä, jos haluaa ehdottomasti tiettyä sukupuolta.
En pettyisi mihinkään kokoonpanoon.. Mutta olisi kiva kokea sekä pojan että tytön odotus ja äitiys :) Toki lapsi saisi olla persoonaltaan ja luonteeltaan juuri sellainen kuin on, ilman mitään rasavilli poika ja rauhallinen tyttö ennakkoasennetta.
Tutkimuksen mukaan onnellisin on perhe jossa 2 tyttöä.
"Kaksi tyttöä on paras lapsiyhdistelmä, jos vanhemmat haluavat taata onnellisuutensa ja rauhallisen elämän.
Brittitutkijat tulivat tulokseen tutkittuaan useita eri sisarusyhdistelmiä yli 2000 perheessä, joissa on alle 16-vuotiaita lapsia, kertoo Telegraph-lehti.
Kaikissa tapauksissa kaksi tyttöä takasi rauhallisimman elon, sillä nämä välttivät todennäköisimmin riitelyä, käyttäytyivät muutenkin hyvin, olivat suhteellisen hiljaa ja uskoutuivat vanhemmilleen."
Haluaisin kaksi poikaa. Olen vasta 22v joten lapsenteko ei kuuluu elämääni vielä vuosiin. Silti olen jo pikkutyttönä ajatellut että haluaisin kaksi poikaa tai kolmekin kävisi. Pojat ovat niin suloisia!
Aivan sama kumpaa sukupuolta, terveys tärkeintä. Ajattelen, että voimakkain siittiö voittaa kilpauinnin tai jos jo venailevat munasolua munanjohtimessa, joka tapauksessa elämänhaluisin siittiö porautuu munasoluun. Tervetuloa elämä!
Mulla on 2 tyttöä ja allekirjoitan tuon tutkimuksen. Kyllä meillä on ollut paljon rauhallisempaa tuttujen poikaperheisiin verrattuna. Tokihan joku voi tykätä enemmän vilskeestä ja melskeestä. Mulle kuitenkin sopii nää lukutoukkatytöt rauhallisine leikkeineen.
Kiva olisi tyttö ja poika. Sitten voisi tehdä tyttö- ja poikajuttuja lapsien kanssa :) Leikkiä legoilla ja mennä lettikurssille.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan onnellisin on perhe jossa 2 tyttöä.
"Kaksi tyttöä on paras lapsiyhdistelmä, jos vanhemmat haluavat taata onnellisuutensa ja rauhallisen elämän.
Brittitutkijat tulivat tulokseen tutkittuaan useita eri sisarusyhdistelmiä yli 2000 perheessä, joissa on alle 16-vuotiaita lapsia, kertoo Telegraph-lehti.
Kaikissa tapauksissa kaksi tyttöä takasi rauhallisimman elon, sillä nämä välttivät todennäköisimmin riitelyä, käyttäytyivät muutenkin hyvin, olivat suhteellisen hiljaa ja uskoutuivat vanhemmilleen."
Ihme juttu, kun jossain tutkimuksessahan todettiin, että poikalasten vanhemmat eroaa harvemmin. Jotenkin ristiriidassa nämä tutkimukset toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 tyttöä ja allekirjoitan tuon tutkimuksen. Kyllä meillä on ollut paljon rauhallisempaa tuttujen poikaperheisiin verrattuna. Tokihan joku voi tykätä enemmän vilskeestä ja melskeestä. Mulle kuitenkin sopii nää lukutoukkatytöt rauhallisine leikkeineen.
Meillä taas kaksi poikaa ja on tosi paljon rauhallisempaa kuin serkkujen tyttöperheessä :)
Tyttö ja poika. Tyttö voisi touhuta naistenjuttuja äitinsä kanssa, ja poika miestenjuttuja minun kanssani (tai naisen uuden miehen kun ero kuitenkin tulee). Tyttö todennäköisesti löytää elämäänsä miehen ja lisääntyy, toisin kuin minun geenit saanut poika, joka majailee minun nurkissani melkein kolmikymppiseksi ja kirjoittelee epämääräisyyksiä pitkin nettifoorumeita. Pieni sauma pojallani on kuitenkin seurata isänsä jalanjäljissä ja lisääntyä, mutta ainoastaan mikäli hänkin onnistuu liukastumaan syystalvella huonosti hiekoitetulla jalkakäytävällä jonkun pahaa aavistamattoman hameeseen pukeutuneen naisen peräpuoleen. Mahdollisuus toki sekin.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ja poika. Tyttö voisi touhuta naistenjuttuja äitinsä kanssa, ja poika miestenjuttuja minun kanssani (tai naisen uuden miehen kun ero kuitenkin tulee). Tyttö todennäköisesti löytää elämäänsä miehen ja lisääntyy, toisin kuin minun geenit saanut poika, joka majailee minun nurkissani melkein kolmikymppiseksi ja kirjoittelee epämääräisyyksiä pitkin nettifoorumeita. Pieni sauma pojallani on kuitenkin seurata isänsä jalanjäljissä ja lisääntyä, mutta ainoastaan mikäli hänkin onnistuu liukastumaan syystalvella huonosti hiekoitetulla jalkakäytävällä jonkun pahaa aavistamattoman hameeseen pukeutuneen naisen peräpuoleen. Mahdollisuus toki sekin.
Terveisin Naispelko26
Mun lapsuus meni majoja ja puroihin patoja tehdessa, kalastaessa/pilkkiessa, moottorikelkkaillessa, rofee ja polee leikkiessa ja omenavarkaissa. Tykkasin myos tehda linnunponttoja ja kerailin elainten luurankoja, legot oli ihan jees mutta playmobil kuitenkin mieluisammat. Lempilelut oli jaakiekkopeli ja autorata seka taikurin laatikko.
N44
(S.o. ei ole mitaan "tyttojen ja poikien juttuja".)
Kaksi tyttöä. Poikalasta en huoli missään tilanteessa. Jos odottaisin poikaa, tekisin abortin.