Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos apteekkien ja rautakauppojen myyjät vaihdettas päittän

Vierailija
03.01.2020 |

Sais apteekissa rauhassa katsella ja rautakaupassa oltais jo ovella vastassa, että mitä haluat ja neuvottaisiin kysymättä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tietämyksen tasossa eroja? Apteekeissa ei ne ainakaan mitään tiedä. Lukevat itse purkeista tai menevät katsomaan tietokoneelta. Eli miksi ovat "neuvomassa"?

Vierailija
2/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun rautakaupassa vertailisi esim. ovenkahvoja, myyjä seisoisi koko ajan vieressä ja katselisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi loistava ratkaisu!

Vierailija
4/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutiskillä reseptin (remppatarvikelistan) kanssa asioimassa niin rautakaupan setä kuiskuttelee.. "Oletko ennen käyttänyt Valtti-Coloria) Maalaa vasta  aterian jälkeen runsaan nesteen kera ja vältä maitotuotteita"

Vierailija
5/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaihdettaisiin rautakaupan myyjät ja kauppakeskusten liittymä ja sähkösopimus tyrkkymyyjät. Juoksisivat rautakaupassa asiakkaiden perässä kärryt täynnä työkaluja ja huutaisivat että onko sinulla jo meidän kaupan vasara.

Vierailija
6/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihdettaisiin rautakaupan myyjät ja kauppakeskusten liittymä ja sähkösopimus tyrkkymyyjät. Juoksisivat rautakaupassa asiakkaiden perässä kärryt täynnä työkaluja ja huutaisivat että onko sinulla jo meidän kaupan vasara.

Näen tästä ensi yönä painajaisia.

Vierailija
7/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla vatsanpuruja kun hakisi rautatabletteja.

Vierailija
8/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että siitäkin nillitetään, että apteekeissa saa palvelua. Paremmin ne farmaseutit kuitenkin oman työpaikkansa tuotteet tietävät kuin asiakkaat, joten helpommalla pääsee, kun kysyy reippaasti vaan sitä mitä tarvitsee.  

Ihmiset ovat aina niin tietävinään muka paremmin kuin asioita opiskelleet ja sitten haluttaisiin välttämättä vetää jotain Finrexiniä ja Buranaa samaan aikaan. Kun joku puuttuu hölmöyksiin, vedetään pussillinen herneitä nenään.

Vierailija
9/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että siitäkin nillitetään, että apteekeissa saa palvelua. Paremmin ne farmaseutit kuitenkin oman työpaikkansa tuotteet tietävät kuin asiakkaat, joten helpommalla pääsee, kun kysyy reippaasti vaan sitä mitä tarvitsee.  

Ihmiset ovat aina niin tietävinään muka paremmin kuin asioita opiskelleet ja sitten haluttaisiin välttämättä vetää jotain Finrexiniä ja Buranaa samaan aikaan. Kun joku puuttuu hölmöyksiin, vedetään pussillinen herneitä nenään.

Niinpä. Se on kumma, että ihmiset kuvittelevat itse kyllä osaavansa ja tietävänsä parhaiten, kun on kyse tuotteista, joilla saa helpostikin terveydelleen aiheutettua todella pahaa vahinkoa - pahimmillaan pysyvän vaurion tai kuoleman - mutta sitten alkaa hirveä nillitys, jos joku ei ole heti kertomassa, kannattaako lattialistaan käyttää nauloja vai ruuveja ja kumpi vasara on parempi.

Vierailija
10/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan ärsytä, jos apteekin kassalla varoitetaan, ettei noita voi käyttää yhtä aikaa. Sen sijaan se ärsyttää, että vaikka yritän kävellä ovelta täyttä vauhtia määrätietoisesti juuri sille hyllylle, jossa haluamani tuote on, hyökkää joku eteeni estämään kulkuni ja tyrkyttämään väkisin palvelua.

Vierailija
11/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noh, rautakaupassakaan ei ole enää niin outo palvelukulttuuuri kuin aikanaan Speden sketsissä.

Bauhausissa saa jopa ihan ystävällistä palvelua.

Vierailija
12/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😊😂😂😂😂😂😂

Vierailija
13/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rautakaupan ja gigantin myyjät vaihdettaisiin päittäin

mitään eroa ei olisi.

Vierailija
14/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan niin kansainvälisiä että kuin Amerikassa konsanaan. Sosiaalinen taju ja hienovaraisuus ei ole kehittynyt yhtä nopeasti.

Vierailija
15/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhah loistava aloitus provo😁

Vierailija
16/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Vierailija
17/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tietämyksen tasossa eroja? Apteekeissa ei ne ainakaan mitään tiedä. Lukevat itse purkeista tai menevät katsomaan tietokoneelta. Eli miksi ovat "neuvomassa"?

Rautakaupassa myyjä on aina tietävinään, oli tietoa tai ei.

Vierailija
18/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautakaupassa myyjä on aina tietävinään, oli tietoa tai ei.

Apteekissakin joristaan samoja hokemia. Auta armias, jos kysyt jotain yllättävää 🤭

Vierailija
19/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ottaa aivoon että joka kerta ostaessani reseptilääkkeitä kerrotaan samat asiat eikä edes ihan lyhyesti. Vuosia käyttämäni lääkitys on todellakin tuttu ja olen perehtynyt sen käyttöön, ja lääkärin suositus on nimenomaan käyttää lääkkeitä ympäri vuoden.

Joka kerta kysytään sopiiko lääke, no sopii varmaan jos olen sitä 6 vuotta käyttänyt... Ja joka kerta saan samat lisävinkit aiheeseen liittyen, näitäkin olen noudattanut sen saman 6 vuotta vasta. Ja sitten päästään aiheeseen että talvella voi kokeilla pitää taukoa, tässä kohtaa en yleensä edes jaksa vastata kuin että niinpä ja kiitos hei.

Vierailija
20/33 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin noh, rautakaupassakaan ei ole enää niin outo palvelukulttuuuri kuin aikanaan Speden sketsissä.

Bauhausissa saa jopa ihan ystävällistä palvelua.

Mutta saako (baukkarissa) osaavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän