Olen niin kauhean ihastunut julkkikseen
Miten tästä pääsisi nyt eteenpäin. En pysty ajattelemaan mitään muuta. Tapasin hänet aivan sattumalta vuosi sitten. Ihastumonen ei ollut silloin vielä niin pinnalla. Oikeastaan siitä ihanasta lyhyestä katseesta, kauniista katseesta tämä hullutus on lähtenyt käyntiin. Mietin sitä nyt koko ajan. Miten voisin ymmärtää että kumppanikseni kelpaa joku muukin. Tällä hetkellä se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta. Ihan järjellä ajatellen olisi viisaampaa kohdistaa ihastumiset niihin, jotka voi saada.
Kommentit (27)
Voi jyvät hyssykät, voiko noin dorka joku olla.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä menin ihastumaan Tom Cruiseen jostain syystä näin kolmivitosena. Olen nähnyt jo parina yönä untakin hänestä (ei seksi unia). Minulla on melko huonot mahdollisuudet Tomppaan, kun hän on dumpannut kaikki 3 vaimoaankin näiden täytettyä 33 vuotta.
Kun perehtyy Tompan skientologia-puuhasteluihin, niin menee se ihastus ohi aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne.
Itse ihastuin ensin "julkkisnaisen" osaamiseen sitten siihen melko aidon tuntuiseen ihmiseen joka hänestä välittyi jotenkin hieno yhdistelmä jonkinlaista älyä ja idioottia. Hiljalleen myös hänen fyysiset ominaisuutensa visuaalisesti tarkasteltuina alkoivat mielyttää. Erityisesti minulla on kummallinen "intohimo" tämän peppuun, se on hieman outoa ja huolestuttavaa- vaikka perse onkin hyvä- niin toivoisin kuitenkin hänen pysyvän kokonaisvaltaisesti kiinnostavana kuten tähänkin asti.
Hän saattaa muuten olla ensimmäisiä naisia jota kohtaan olen tuntenut tällaista hieman epätervettä kiinnostusta, en muistaakseni koskaan ennen ole kiinnostunut jostain julkkiksesta ja tiedostan toki, että jos tuntisin hänet paremmin niin hän saattaisi olla aivan jotain muuta kuin mistä pitäisin naisessa. Ihan huvittavaa silti, koska kuvittelin olevani melko immuuni tällaiselle "ihastumiselle". Pahoitteluni. Sen siitä saa kun julkkistaa aina joltain vähän napsahtaa
Marin tms?
Vierailija kirjoitti:
Hei se kattoo kaikkia fanejaan samalla tavalla. Se ei ole muistanut sua seuraavan sekunnin aikana enää. Sillä on 100 tyyppiä jotka kuvittelevat saaneensa jonkun speciaalikatseen.
Auttoiko yhtään?
OLi niinkuin Sami Babitsin lauloi minulle Rovaniemellä. Olet kaikkein kaunein nainen päällä maan, niitä tulee koko ajan uudestaan. ....Näin kun olin kyttäämässä kun he pakkasivat soittimia Työväentalolle talvipakkasessa. No muisto sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä menin ihastumaan Tom Cruiseen jostain syystä näin kolmivitosena. Olen nähnyt jo parina yönä untakin hänestä (ei seksi unia). Minulla on melko huonot mahdollisuudet Tomppaan, kun hän on dumpannut kaikki 3 vaimoaankin näiden täytettyä 33 vuotta.
Kun perehtyy Tompan skientologia-puuhasteluihin, niin menee se ihastus ohi aika nopeasti.
Mulla on kaikki julkkisihastumiset kosahtanut juuri siihen, että saan tietää siitä tyypistä jotain ja tajuan sen olevan ihan idiootti. Tosin ei ne fanaattisimmat fanit varmaan välitä mistään, nehän on itsekin ihan yhtä sekopäitä.
Muista, että et ole asiasi kanssa yksin. Meitä on paljon muitakin, jotka olemme käyneet Frederikin keikalla ja se on ollut menoa sitten samantien. Tiedän, että varmaan pyörii perhosia vatsassa, etkä pysty enää ajattelemaan ketään muita miehiä samalla tavalla. Mitä jos kirjoittaisit hänelle vaikka fanipostia?