Onko sinullakin vaikeuksia muistaa että Ruotsin prinsessan nimi ei ole Estrella, vaan Estelle?
Kommentit (37)
Mä puhun nykyään Estelle sipseistä :D Olen unohtanut niiden sipsien nimen.
Miten se nimi muuten pitäisi lausua?
Ei, koska tunnen yhden Estellen joka kertoi minulle munasarjansa kasvaimesta avoimesti. Sitten samassa hässäkässä paljastuikin, että hän on raskaana. Koska olen mies ja naisten sisuskalujen toiminta on jokseenkin tuntematonta, olin hiukan hämmästynyt näin hyvänpäiväntutun uskoutuessa.
Kurjaa, että Estellen sääriluu murtui lasketteluonnettomuudessa.
Eikö Estrella olekaan autolautta?
Estelle on korostetun reipas, kuten narsistin esikoinen usein.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska tunnen yhden Estellen joka kertoi minulle munasarjansa kasvaimesta avoimesti. Sitten samassa hässäkässä paljastuikin, että hän on raskaana. Koska olen mies ja naisten sisuskalujen toiminta on jokseenkin tuntematonta, olin hiukan hämmästynyt näin hyvänpäiväntutun uskoutuessa.
Ihan normaalia naisille. Se reikä haarojenvälissä päättää viikonlopun tekemiset, elämän kulun ja sen pystyykö mihinkään vai ei. Siksi naisten keskusteluista suuri osa on sen reiän armoilla elämisestä keskustelemista ja ihan jokapäiväistä. Reiän tuomiin ongelmiin kuuluu myös kohtu ja munasarjat sekä hormonitoiminta. Elämä on yhtä kipua ja vuotamista sekä loputonta väsymystä. Ihme kun naisten itsemurhaluvut ei ole suurempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa olisin jo huolissani ja tilaisin ajan lääkärille mahdollisen muistisairauden varalta.
Ruotsin prinsessalla on ilmeisesti tärkeä rooli elämässäsi.
Mitä alapeukutettavaa tässä on? Jos joku käyttää ihmisen nimen unohtamista muistisairauden indikaattorina, täytyy kyseessä olla läheinen ihminen.
Niinku vaikka Viktuuria tai Silvia?
Muistan nimen Estelle Gettystä, hän näytteli Tyttökullat-sarjassa Sophiaa. Ihan kiva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa olisin jo huolissani ja tilaisin ajan lääkärille mahdollisen muistisairauden varalta.
Ruotsin prinsessalla on ilmeisesti tärkeä rooli elämässäsi.
Mitä alapeukutettavaa tässä on? Jos joku käyttää ihmisen nimen unohtamista muistisairauden indikaattorina, täytyy kyseessä olla läheinen ihminen.
Niinku vaikka Viktuuria tai Silvia?
Silvialla on suvussa Alzheimeria, joten hänen kannattaa tarkkailla asiaa. Tosin en usko hänen palstailevan suomeksi, kun ei ole vielä ruotsiakaan kovin hyvin oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Muistan nimen Estelle Gettystä, hän näytteli Tyttökullat-sarjassa Sophiaa. Ihan kiva nimi.
Minun mielestäni aika leimallisesti 1900-luvun alkupuoliskolla syntyneiden nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni aika leimallisesti 1900-luvun alkupuoliskolla syntyneiden nimi.
Sittenhän se sopii uudelleen muotinimeksi, kun nimissä on yleensä sellainen vajaan 100 vuoden sykli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän se sopii uudelleen muotinimeksi, kun nimissä on yleensä sellainen vajaan 100 vuoden sykli.
No joo, varmaan sopii jollain retrolla tavalla muotinimeksi, mutta kuninkaalliseksi nimeksi sitten vähän heikommin.
Mutta käsittääkseni Victorian ja Madeleinenkin kermakakkunimiä silloin aikanaan kauhisteltiin - tyyliin että miten ihmeessä Ruotsin kuningatar voi olla Victoria. Ja onhan tuohon totuttu.
Miten niin Estrella? Estellehän se on.
Ei ikinä, älyttömän helppo muistaa. Jos olisi joku perus Malin,Astrid tai Anna, unohtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia naisille. Se reikä haarojenvälissä päättää viikonlopun tekemiset, elämän kulun ja sen pystyykö mihinkään vai ei. Siksi naisten keskusteluista suuri osa on sen reiän armoilla elämisestä keskustelemista ja ihan jokapäiväistä. Reiän tuomiin ongelmiin kuuluu myös kohtu ja munasarjat sekä hormonitoiminta. Elämä on yhtä kipua ja vuotamista sekä loputonta väsymystä. Ihme kun naisten itsemurhaluvut ei ole suurempia.
No mutta ihanaa että miesten luvut ovat tässä korkeat, se on pääasia
Mitenkäs vaikka Anne? tai Tilde? Miten joku Lykke edes ääntyy ranskalaisittain?