Kiinnostaako uusi Kimpassa-ohjelma? Eikö toi Kuustosen naama ole jo liian kulunut?
Tuo nyt uuden vaimonsa isosti esille. Kumpi kiinnostaisi, ex:n ja Mikon tarina vai nyksän ja Mikon ihanuus. Mä kuuntelisin mieluummin Maritan tarinan ja Mikon laittaisin teeveestä eläkkeelle.
Kommentit (360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tanssija voi olla noin jäykkä ja jähmeä? Todella kylmän oloinen nainen ja hymytkin oli lähinnä irvistyksiä.
Mielestäni oli hyvinkin tanssijan kroppa ja kävelytyyli. Jännitys lisännee muuta jäykkyyttä. Mutta ehkä te muut 50v olette elastisempia :)
Missä tanssija-koreografi on pätevöitynyt television viihde- tai edes puheohjelmaan, täh?
Niin koska miss Suomi titteli pätevöittää paremmin alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nimi Brotherus? Omaa sukua oleva nimi tai eksän nimi tuo ei ole?
Äidin tyttönimi.
Mutta entäs lapsensa? Kuka mies haluaa antaa lastensa sukunimeksi anoppinsa tyttönimen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riinis on pikkuisen laittanut lisäfyllinkiä huuliin ja naamakin oli kumman kiree.
Katsoin ihan samaa, oli jotenkin outo ja kiree, kun muistelin millaiselta näytti siinä ohjelmassamissä Kallen kanssa isännöivät julkkisvieraita..
Riinamaijalle oma talkshow Primetime aikaan!! Takuuvarma hitti, kun täräyttelisi kärkeviä ja epäkorrekteja kuitteja. Sitä media ja katsojat haluaa. Provokaatiota keskustelua herättämään.
Eikö tää Hanna B oo vähän ku Hanna G ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin tyttönimi.
Mutta entäs lapsensa? Kuka mies haluaa antaa lastensa sukunimeksi anoppinsa tyttönimen???
Niinpä. Ei vissiin ollut sananvaltaa asiaan...
[/quote]
Surullisempaa ja luonnottomampaa se on, että yli 5kymppiset ja vanhukset panee, kuin se että eivät pane.
[/quote]
Suomalaiset elää liki 90-vuotiaiksi. Jos sukupuolielämän aloittaa 20-vuotiaana ja pitää se lopettaa 50-vuotiaana, niin vaan 30 vuotta on sukupuolielämää ja 60 vuotta ei....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin tyttönimi.
Kai sitä yhdessä vielä silloin ollaan, kun lapsi syntyy ja sen sukunimestä päätetään. Vai eivätkö silloin enää olleet ”kimpassa”....
[/quote]
Missä tanssija-koreografi on pätevöitynyt television viihde- tai edes puheohjelmaan, täh?[/quote]
Niin koska miss Suomi titteli pätevöittää paremmin alalle.[/quote]
Laihuus naisen pätevöittää telkkariin ja yleensä katseen kohteeksi. Nimeltään yksikin lihava naisjuontaja!!! Ylipainoisia miehiä on kaikki kanavat pullollaan. Mutta kaikki mediatilaa saavat naiset ovat laihoja. Kauneus on lisäbonus, mutta laihuus on se ehdottomiin kelpoisuusvaatimus.
Kanavat pullistelevat Lihavista miesjuontajista...😂😂. Mutta tottahan tää on. Lihava nainen ei pääse esille kuin suurin pudottajatyylisissä kisoissa Läskin-roolissa. Lihava mies voi olla juontaja, TV-meteorologi, uutistenlukija, talkshow-juontaja -ihan mitä tahansa. Lihava nainen ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin tyttönimi.
Kai sitä yhdessä vielä silloin ollaan, kun lapsi syntyy ja sen sukunimestä päätetään. Vai eivätkö silloin enää olleet ”kimpassa”....
Olivat. Vaihtoi nimensä äitinsä tyttönimeen kun avioituivat ja lapset 4 kpl tulivat äidin nimelle.
Hanna on todella laiha. Maria Veitola, Susanna Laine, Kymppiuutisten Maija, Eva Polttila, Sannikka ym. jäävät kakkosiksi. Vaikka ovat todella kuivassa kunnossa jokainen
Ukkola&Sannikka -ohjelma loppui ja juontajaparista laiha sai jatkoa ja oman ohjelman. BMI oli ilmeisesti pätevyyskriteerinä
Lihava ja perusyhteydet - se riittää kanaville boikottikriteeriksi.
Hannan hoikka varsi korostuu tyylikkäässä mekoissa ja Marimekko-koltuissa. Tukka, meikki -ihana stailaus.
Naista puunattu viimeisen päälle. Mies kelpaa ihan minä tahansa kuustosena lököfarkuissa ja kulahtaneessa T-paidassa. Miksi ei voisi olla elähtänyt,ylipainoinen 60-vee naisihminen kivaa läppää heittämässä ja nuori mies -vailla grammaakaan ylimääräistä vartalossa ja tukka väkerrettynä- pyörittelisi silmiään ja tuijottelelisi intensiivisesti silmiin haastateltaviaan....
Vierailija kirjoitti:
Hanna on todella laiha. Maria Veitola, Susanna Laine, Kymppiuutisten Maija, Eva Polttila, Sannikka ym. jäävät kakkosiksi. Vaikka ovat todella kuivassa kunnossa jokainen
Vanhemmiten noi laihat alkavat muistuttaa kuivan kesän oravaa. Olen nähnyt tosi monta iäkästä naista ja ovat niin kuivia ja kurttuisia joita ei kukaan kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten noi laihat alkavat muistuttaa kuivan kesän oravaa. Olen nähnyt tosi monta iäkästä naista ja ovat niin kuivia ja kurttuisia joita ei kukaan kadehdi.
Ja lihavat ovat niin vitaalisen näköisiä vanhoina😂😂😂 tämä on kyllä niin kulunut läppä ettei ole tosikaan!
Vanhana saakin olla kurttuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin hoikka ja kurttuinen silti kuin lihava. Sori vaan. Huono yritys.
Vierailija kirjoitti:
Missä tanssija-koreografi on pätevöitynyt television viihde- tai edes puheohjelmaan, täh?
Niin koska miss Suomi titteli pätevöittää paremmin alalle.
Laihuus naisen pätevöittää telkkariin ja yleensä katseen kohteeksi. Nimeltään yksikin lihava naisjuontaja!!! Ylipainoisia miehiä on kaikki kanavat pullollaan. Mutta kaikki mediatilaa saavat naiset ovat laihoja. Kauneus on lisäbonus, mutta laihuus on se ehdottomiin kelpoisuusvaatimus.
Puoli seiskassa Susanna Lainetta tuuraa joskus vähän pyöreämpi nuori nainen, en muista nimeä. Mutta tosiaan vain tuuraa silloin tällöin. Puvustaja tai stailaaja, kai siellä joku semmoinen on, pukee väljiin kirjaviin mekkohin.
Kyllä mä olen tätä tykännyt muutaman jakson katella. Pääosassahan on se toinen pari. Kuustonen jää aika sivuhahmoksi.
Ehkä kaksi minuuttia olen nähnyt tuota ohjelmaa. Ei kiinnosta, eikä kiinnosta just siksi kun siinä on Kuustonen.