Miesten ihastuminen isokokoisiin naisiin - mistä johtuu?
Isokokoisuuden voi tietysti käsittää monella tavalla. Todella pitkä tai massiivinen muulla tavalla.
Hallituksi tai suojelluksi tulemisen tarve? Yli 180 cm ja 100 kg nainen ei ole mikään pikku keijukainen :D
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja sopivasti lihava on kaunis ja seksikäs. Pitkät ei viehätä.
Makuasia. Mä olen heikkona pitkiin naisiin, no olen pitkä isekin..
Muodokas saa olla mutta ei pitkä. Alle 165 cm on maksimi.
Pitkä ei tarvitse olla mutta runsasta voi rakastella rintojenkin väliin.
Voihan sellainen amatsooni olla upea näky mutta akaksi en ottaisi.
Jos nainen on mielestäsi liian pitkä, olet vain omasta mielestäsi liian lyhyt.
Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että niillä on hyvä maku.
Tykkäisin kiekonheittäjänaisesta. 185cm ja 80kg amatsoni joka voisi ottaa minut käsivarsilleen 😍
M33
Pieni on seksikäs, erityisesti jos on isot rinnat ja hyvä pylly. M39
Mikään lyhyt ihrapallo ei kiinnosta, en ole talitintti. Pitkä, sopivasti lihaksikas ja roteva nainen on kyllä näky vailla vertaa.
Kaikkien hyvä ei ole sama.
Itse pidän isokokoisuutta seksikäänä ja kauniina. En ole ikinä osannut sanoa mistä se johtuu.
Ihastun ihmisessä kuitenkin muuhun kuin ulkonäköön eli ulkonäkö on kiva plussa. Vähän kuin suklaakonvehtirasian kansi. Jos kansi on kivannäköinen niin onhan se mukavaa, mutta kyllä ne konvehdit on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Mikään lyhyt ihrapallo ei kiinnosta, en ole talitintti. Pitkä, sopivasti lihaksikas ja roteva nainen on kyllä näky vailla vertaa.
Taidat olla kaappihomo?
Pienistä naisista tykkäävät miehet on heikompi itsetuntoisia. Pitää olla pikkunen nainen, jotta "mies" voi tuntea itsensä isoksi vahvaksi mieheksi hänen rinnallaan. Turha ruveta alapeukku-ilotulitukseen, sillä tämä on ihan true story.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kaappihomo?
Ja sinä epävarma omasta seksuaalisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Pienistä naisista tykkäävät miehet on heikompi itsetuntoisia. Pitää olla pikkunen nainen, jotta "mies" voi tuntea itsensä isoksi vahvaksi mieheksi hänen rinnallaan. Turha ruveta alapeukku-ilotulitukseen, sillä tämä on ihan true story.
Tämä totta. Tokihan voi "rakastuakkin" siihen vähän itseään isompaan naiseen, mutta tosipaikan tullen juostaan karkuun.
Kyllä ne on yksi miljoonassa sellaiset miehet jotka punkerosta naisesta eritysesti syttyvät. Moni saattaa suhteeseen pääsyä siitä huolimatta jos naisen persoona on muuten kultainen. Ei se mikään plussa silti ole.
Vaikka täällä palstalla usein päinvastaista väitetään...
Lyhyt ja sopivasti lihava on kaunis ja seksikäs. Pitkät ei viehätä.