Minkä ikäinen olit huomatessasi Aku Ankan olevan täysi luuseri?
Itse huomasin jo aika pienenä Aku Ankan olevan täysi luuseri. Aku on tyhmä ja laiska. Hänellä on kolme kakaraa huollettavana, mutta kakakat joutuvat huolehtimaan Akusta. Aku epäonnistuu kaikessa. Aku on todella nolo ja surkea tapaus.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Välillähän Akulla on vakituinen työ margariinitehtaassa, välillä hän on tyhjätasku työn vieroksuja, välillä milloin mikäkin pienyrittäjä.
Toisinaan Aku on hyvinkin fiksu, välillä tyhmä kuin saapas.
Taikaviittana Aku on erittäin fiksu!
Taikaviitta on puhdasta mielikuvituksen tuotetta. Oikea Aku on Ankkalinnan kansalainen ja Teuvo Tulpun naapuri.
Tämä. Taikaviitta-hahmo on tyypillistä luuserin fantasiaa. Super-Hessu olisi periaatteessa sama juttu, mutta epäilen Hessu Hopon kykyä sen tasoiseen mielikuvitukseen.
Hessu ottaa höpöpähkinää ja mielikuvitus alkaa laukata
Vierailija kirjoitti:
Akuhan on kaikkea muuta kuin luuseri. Omistaa talon, on 3 lapsen yksinhuoltaja, matkustelee milloin missäkin setänsä kanssa jne.
Juuri näin. Itselläni on yli 100t vuositulot ja en pystyisi rahoittamaan Akun elintasoa vastaavaa. Pulivari-koirakin vielä.
Aku on mun mielestä kaikkea muuta kuin luuseri. Kolmen lapsen yksinhuoltaja, vieläpä niin etteivät ole biologisesti omia. Aika pientä tuon rinnalla on, jos joskus menee hermo.
Aku ansaitsisi kyllä itselleen omistautuvan tyttöystävän - Iineksen pelaus Hannun ja Akun välillä ei kyllä ole tyylikästä.
Roope-hynäsetäkin voisi kettuilla vähemmän ja antaa siimaa. Itse on lapseton upporikas porho, vaikka tokikin self-made man.
Hannusta nyt puhumattakaan.
T. Miten niin olen aina samaistunut vahvasti A. Ankkaan? :D
Mikä luuseri se Aku on? Asuu omassa talossa, töitäkin löytyy tarvittaessa, matkustelee ympäri maailmaa jne.
Aku Ankan diagnoosi voisi olla ehkä ADHD, mutta ei hän "luuseri" ole siltikään: hänellä on paljon kavereita, tyttöystävä, hän huolehtii fiksuista siskonpojistaan, hän onnistuu löytämään aina uusia töitä ja pitää optimistisen asenteensa.
Aku Ankan veljenpojilla saattaa olla lievä Aspergerin oireyhtymä, sen verran pikkuvanhan sanakirjamaisesti he välillä juttelevat.
Touho-Ankka sen sijaan vaikuttaa paljon laiskemmalta tapaukselta, tulee mieleen sellainen punaviherkuplan Kallio-hippi.
Roope Ankalla valitettavasti on narsistisia piirteitä, mikä on auttanut omaisuuden kartuttamisessa.
Karhukoplan jäsenet ovat impulssikontrolliongelmaisia, todennäköisesti osin sosiopaatteja, sillä kykenevät tunteettomasti toistuviin rikoksiin.
^Edellinen jatkaa: Hannu Hanhi on narsisti ja
...Milla Magia on hieman neuroottinen rajatilapersoona.
En missään nimessä sanoisi Aku Ankkaa tyhmäksi. Todennäköisesti hänen tyyppinen hahmo olisi keskivertoa älykkäämpi, sillä hän omaksuu uusia ammatteja ja taitoja melko nopeasti. Hänen impulsiivisuutensa lähinnä aiheuttaa sen, että hän sössii asiat. Hän hätäilee ja hutiloi, mutta tyhmä ei edes tajuaisi monen asian hienouksia siihen pisteeseen saakka, jonka Aku saavuttaa hyvinkin nopeasti (tunneista muutamaan päivään).
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akuhan on kaikkea muuta kuin luuseri. Omistaa talon, on 3 lapsen yksinhuoltaja, matkustelee milloin missäkin setänsä kanssa jne.
Juuri näin. Itselläni on yli 100t vuositulot ja en pystyisi rahoittamaan Akun elintasoa vastaavaa. Pulivari-koirakin vielä.
Jaxuhali \ö/
Luin juuri Aku Maankiertäjänä-pokkarin ja siinä tuli turpasaunaa ja kilareita oikealta ja vasemmalta jatkuvasti. Aikamoinen raivopää ja maanikko.
Olin vielä lapsi kun aloin ohittamaan aku ankoissa mikki tarinat. Ihan liian putipuhdas hahmo vailla mitään särmää. Lisäksi ärsyttävä besservisseri. Aku on reilusti elämän makuinen hahmo. Joskus nenee huonosti ja toisinaan paremmin. Lisäksi mielialat vaihtelee kuten oikeassa elämässä.