Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko urpoa poistaa tinder mätsi, jos on keskusteltu jo mutta aina itse olet se joka aloittaa jutustelun?

Vierailija
02.01.2020 |

Pitääkö siellä kertoa, että on aikeissa poistaa mätsin vai mikä on etiketti?
Se ei kyllä ole kovin hauskaa, jos itse olet aktiivinen ja sinut vain poistetaan, mutta miten toisinpäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä kai ole merkitystä mitä se toinen ajattelee. Todennäköisesti et voi tilannetta millään parantaa.

Matchin poistaa se joka tuntee negatiivisuutta. Eli koska tunnet, ettei kiinnostus ole molemminpuolista, poistat matchin. Välinpitämätöntä ei edes kiinnostaisi poistaa. Etenkin kun on itse aloittanut keskusteluitakin. Sillä tavalla itse tulkitsisin.

Vierailija
2/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistamisen syyksi käy ihan mikä vaan, sen kun poistat vaan jos ei nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä kai ole merkitystä mitä se toinen ajattelee. Todennäköisesti et voi tilannetta millään parantaa.

Matchin poistaa se joka tuntee negatiivisuutta. Eli koska tunnet, ettei kiinnostus ole molemminpuolista, poistat matchin. Välinpitämätöntä ei edes kiinnostaisi poistaa. Etenkin kun on itse aloittanut keskusteluitakin. Sillä tavalla itse tulkitsisin.

Niin voisi kait sen tulkita ettei ole kovin kiinnostunut jos ei kirjoittele viestejä. Toki aina kun itse laitan niin vastaus tulee suht nopeaa.

En vain haluaisi loukata ketään.

Vierailija
4/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se toinen ei edes huomaa että olet poistunut listoilta. Poistaa ihmiset profiileitaankin, syystä tai toisesta. Anna mennä vaan.

Vierailija
5/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin niin, että lopettaisin viestien laittamisen. Jos toinenkaan ei niitä sitten laittaisi, niin viikon kuluttua voisin jo hyvillä mielin poistaa matchin sen enempiä miettimättä.