Kauraliemen hinta on vuosisadan kusetus.
Tuplasti kalliimpaa kuin maito.
Raaka-aine on käytännössä ilmaista.
Pakkaus on helpompaa ja kuljetusketju lastenleikkiä kun on käytännössä pilaantumaton tuote. Hävikki lähes nolla.
Kommentit (11)
No mitäs se sua rapsuttaa jos joku siitä maksaa haluaa? Mä ostan purkin viikossa "kahvi aidoksi" eikä mun talous siihen kaadu.
Valio antaa vasikoille rehujuomaksi sellaista tuotetta, jossa on palmuöljyä ja kookosrasvaa. Mutta tästähän ei saa puhua.
Plus keskustalaisetpa näitä hintoja polkee ylös kasviperäisille tuotteille.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs se sua rapsuttaa jos joku siitä maksaa haluaa? Mä ostan purkin viikossa "kahvi aidoksi" eikä mun talous siihen kaadu.
Vaan muapa se rapsuttaa. En viitsi ostaa kaikenlaisia soija-kauralitkuja kun maksaa hunajaa.
Ei suakaan varmaan rapsuttais, jos vuokrat, polttoaineet, sähköt ynnämuu kallistuisi ?
Sinccis
Ihmisellä on _oikeasti_ aika pieni mahdollisuus näihin vaikuttaa ostokäyttäytymisellään.
Vierailija kirjoitti:
Valio antaa vasikoille rehujuomaksi sellaista tuotetta, jossa on palmuöljyä ja kookosrasvaa. Mutta tästähän ei saa puhua.
-->> mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Plus keskustalaisetpa näitä hintoja polkee ylös kasviperäisille tuotteille.
Palmuöljy ja kookos on terveellistä ;)
Sinccis
Mikään ei ole mielestäni niin hyvää, kuin kahvi kauramaidolla. Voin hyvin maksaa siitä ilosta. Käyttämäni Rainbown kaurajuoma maksaa noin 1,5€ litra, en koe sitä ylitsepääsemättömäksi. Lisäksi en juo muuta kuin vettä, (ja sitä kahvia...) joten lehmänmaito ei edes säilyisi avattuna niin kauan, kuin minulla menee käyttää se litra. Kauramaidossakin kai on suositus, että 3-4 päivää avattuna, mutta käytän kahviin jopa reilun viikon avattuna ollutta. Vieraille en ehkä tarjoaisi, mutta itselleni ei ole tullut mitään ja olen näin kuitenkin toiminut jo useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-->> mistä tämä tieto?
[PDF]
Startti Maitojuoma Juottorehu vasikoille / Mjölknäring för kalvar
https://www.lantmannenagro.fi › files › startti_maitojuoma_etiketti_b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan muapa se rapsuttaa. En viitsi ostaa kaikenlaisia soija-kauralitkuja kun maksaa hunajaa.
Ei suakaan varmaan rapsuttais, jos vuokrat, polttoaineet, sähköt ynnämuu kallistuisi ?
Sinccis
Ihmisellä on _oikeasti_ aika pieni mahdollisuus näihin vaikuttaa ostokäyttäytymisellään.
No älä osta, helppoa. Tee itse, sehän on helppoa niin täällä on monta kertaa neuvottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-->> mistä tämä tieto?
Etiketti / Etikett 4/2016 Startti Maitojuoma Juottorehu vasikoille / Mjölknäring för kalvar Koostumus / Innehåll: Rasvaton maitojauhe / Skummjölk Kasvirasva-vitamiini- ja hivenaine-esiseos / Växtfett-vitamin- och spårämne-förblandning (Palmuöljy/Kookosrasva, Palmolja/Kokosfett) Herajauhe/Vassle Kirnumaitojauhe / Kärnmjölk
Kuramaidostako sä puhut?