Jos ei ole poika, eikä mies niin miksi voi kutsua itseään?
Jos jalkojen välissä sattuu roikkumaan kivekset ja peenis. Olen identiteettikriisin äärellä kun en voi kutsua itseäni oikein mieheksi, ja olen vähän liian vanha pojaksikaan vaikka poikuus onkin tallella. Joku minua vanhempi voi sanoa pojaksikin, mutta enhän esim. minä pojittele ketään 26-vuotiasta.
Olen tähän mennessä käyttänyt termiä "mies", ja se on periaatteessa suht ok. Olen miettinyt, että voisinkohan olla sellainen m ieslapsi, mutta kun ne laitaa olla aikaslailla linkittyneitä animeen ja videopeleihin, joihin taas minulla ei ole juurikaan mitään yhteyttä. Perskele, että on vaikeaa ja ongelmallista tämä elämä!
Terveisin Naispelko26
Kommentit (27)
Olen 37 ja vieläkin pilkkaavat pojaksi. Mitä tehdä?
Johnnie Walker drinking man kirjoitti:
Eivätkö sellaiset tavallisimmat substantiivit kelpaa kuin esim. heppu, häiskä, sälli, kaiffari ja jopa hyyppäri tai veijari?
Mikä on hyyppäri? Ilmeisesti se nyt kuitenkin jotenkin miessukupuoleen liittyy. Jannua, hemmoa ja heppua tai heppulia olen joskus harvoin tainnut käyttääkin.
Terveisin Naispelko26
Eivätkö sellaiset tavallisimmat substantiivit kelpaa kuin esim. heppu, häiskä, sälli, kaiffari ja jopa hyyppäri tai veijari?