Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini ahdistuvat hiljaisuudestani.

Vierailija
02.01.2020 |

Kun olen kotona, en juurikaan aina halua kuunnella radiota tai katsella televisiota. Luen kirjaa ja olen paljon netissä. Katselen netistä pääosin englanninkielisiä videoita, sarjoja ja elokuvia, joten käytän tavallisesti bluetooth-kuulokkeita saadakseni paremmin selvää puheesta. Muutamaa naapuriani tämä hiljaisuuteni tuntuu kuitenkin häiritsevän, kun he alkavat kopautella rytmikkäästi omassa asunnossaan tai aiheuttavat voimakkaita yksittäisiä iskuääniä talon rakenteisiin. Olen ihmetellyt tätä jo jonkin aikaa. MIksi hiljaisuuuteni ahdistaa naapureitani niin paljon, että heidän on yritettävä häiritä minua metelöimällä? Ymmärrän, että he ovat kerrostalokyttääjiä, mutta luulisin, että he häiriytyisivät enemmän siitä, jos olisin äänekäs asukas. Onko muilla vastaavia kokemuksia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kyse on siitä että ahdistuvat hiljaisuudestasi. He metelöisivät samoin vaikka sinä pitäisit kuinka meteliä.

Aika maailmannapa-meininki sulla, ap.

Vierailija
2/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kyse on siitä että ahdistuvat hiljaisuudestasi. He metelöisivät samoin vaikka sinä pitäisit kuinka meteliä.

Aika maailmannapa-meininki sulla, ap.

Hienoa, että ensimmäinen kommentti aloitukseeni tulee älyllisesti alamittaiselta typeryksestä, joka syyttää minua jostain minulle hieman epäselväksi jääneestä maailmannapa-meiningistä. Taidat olla yksi näistä ahdistuneista naapureistani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuus on yleistä. Mietipä sitä.

Vierailija
4/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti päivystykseen, AP! Olet psykoosissa!

Vierailija
5/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole se hiljainen lukija vaan se metelöivä hakkaaja, jota häiritsee hiljainen lukutoukka naapuri. 

Vierailija
6/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh ootko joku terroristi? Ei normaali ihminen toimi nöin

Vierailija
7/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaverini aikoinaan kyllä vahtasi ja vaklasi naapuriaan ja naureskeli ja kertoi meille millainen nynny siellä asuu, kun ei kuulema uskalla elää vaan on hiljaa ja hissuttelee. Kyllä pidin outona tätä kyylää.

Vierailija
8/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietipä hetki.... oletko hiukkasen luulosairas.

Tuskin olet niin kiinnostava ihminen, että naapureillasi olisi aikaa ja intoa seurailla juuri sinun elämääsi.

Jokaiselle on tärkeä vain oma elämänsä ja siihen kuuluvat asiat.

Joten rauhoitu hyvä ihminen, rauhoitu.

Vierailija
9/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän ahdistuvat.

Vierailija
10/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloitukseni onnistu keräämään joukon juuri näitä kerrostalokyttääjiä kommentoimaan. Tarkoitan näitä vainoharhaa ja luulosairauksia epäileviä kommentoijia, jotka samaan hengenvetoon vakuuttavat, että kukaan ei kyttää ja ahdistu hiljaisuudestani. Lol.

Vierailija
11/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle on tärkeä vain oma elämänsä ja siihen kuuluvat asiat.

Olisikin näin...

-eri

Vierailija
12/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ap luulee maailman pyörivän hänen ympärillään?

Vierailija
13/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
14/15 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurisi eivät kolistele sinun takiasi. kolina aiheutuu heidän normaaleista kotiaskareistaan, mitä ne sitten ikinä ovatkaan. äänet eivät liity sinuun. ok? 

Vierailija
15/15 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n oudoimmat aloitukset vol. 33030

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi