Rocklegenda hyökkää Greta Thunbergiä vastaan: hänet on aivopesty
https://www.is.fi/musiikki/art-2000006360371.html
Sanoisin, että aika hyvin osui kaverin arvio Gretasta kohdalleen.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Oleeteko ihan sokeita? Suomessa ei ole lunta tai on vain vähän lunta ja jäätä. Se on ilmastonmuutoksen tulosta. Olen kuitenkin sen ikäinen, että nuoruudessani jopa syyslomalla saatettiin hiihtää, jos ei hiihdety niin ainakin oli pakkasia ja sateli jo lunta. Nyt ei tiedä pääseekö hiihtämään kun ladut sulaa ja on lumessa vuoroviikoin. Ihan omin silmin pystyy ilmastonmuutoksen toteamaan. On 6 astetta keskitilämpötiloja lämpimämpää.[/
Vuosina 1911-2018 lumettomia jouluaattoja on ollut kaikkiaan 36.1928-1930 peräkkäistä joulua oli lumetonta. Myös 50-luvulla ja myös sen jälkeen.
Katsoin linkin, ihmetyttää miksi kommenttiosuus puuttuu. Onko niin että ilmastojumala Gretan nimeä ei saa turhaan lausua joten IS on poistanut kommentointimahdollisuuden yleisöltä.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
72 vuotias varakas papparainen jolla alkaa jo pukata dementiaa sen verran että kutsuu itseään seksijumalaksi. Melko persua.
Mies voi olla seksijumala vielä 72 vuotiaana, mutta nainen vain alle 25 vuotiaana. Mies ei rusinoidu toisin kuin nainen.
Keskitypä sitten niihin himoitsemiisi 72 vuotiaisiin seksipommeihin.
Meat Loaf voisi säveltää Gretasta biisin. Ei taida enää kaverilta irrota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleeteko ihan sokeita? Suomessa ei ole lunta tai on vain vähän lunta ja jäätä. Se on ilmastonmuutoksen tulosta. Olen kuitenkin sen ikäinen, että nuoruudessani jopa syyslomalla saatettiin hiihtää, jos ei hiihdety niin ainakin oli pakkasia ja sateli jo lunta. Nyt ei tiedä pääseekö hiihtämään kun ladut sulaa ja on lumessa vuoroviikoin. Ihan omin silmin pystyy ilmastonmuutoksen toteamaan. On 6 astetta keskitilämpötiloja lämpimämpää.
Vuodesta 1911 alkaen (jolloin alettiin tilastoida) on joka kolmas joulu ollut lumeton etelä-Suomessa.
Että se siitä.
Muistan lapsuudesta useita vesisateisia jouluja, mutta samalla alueella asunut kaveri ei muista yhtäkään, väitti mulle, että "ennen oli AINA lunta jouluna" ja hermostui, kun sanoin ettei pidä paikkaansa, vaan joka kolmas ollut lumeton.
Oletko tyhmä? Tottakai ilmanstonmuutos on fakta ja ennen oli aina jouluna lunta ja monesti kovat pakkaset jo marraskuussa, Etelä-Suomessa ei ehkä ollut, mutta muualla kyllä. Ja se, että lumettomia joulua on ollut ennekin ei poista sitä tosiasiaa, että maapallon keskilämpötila on noussut ja se on ihmisten toimien aiheuttamaa.
Vierailija kirjoitti:
Oleeteko ihan sokeita? Suomessa ei ole lunta tai on vain vähän lunta ja jäätä. Se on ilmastonmuutoksen tulosta. Olen kuitenkin sen ikäinen, että nuoruudessani jopa syyslomalla saatettiin hiihtää, jos ei hiihdety niin ainakin oli pakkasia ja sateli jo lunta. Nyt ei tiedä pääseekö hiihtämään kun ladut sulaa ja on lumessa vuoroviikoin. Ihan omin silmin pystyy ilmastonmuutoksen toteamaan. On 6 astetta keskitilämpötiloja lämpimämpää.
Rakastan tällaista ilmastonmuutosta! Minua ei paljon hiihtelyt kiinnosta. Ihanaa, että Helsingissä on lämmintä ja lumetonta ja aurinko paistaa ♡
Hiihtäjät voivat mennä Lappiin. Jokaiselle on jotakin tarjolla ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Reetta Tuhnu voisi mennä sinne peruskouluun ja sitten täysi-ikäisenä kohkata ilmastonmuutoksesta.
Greta Thunberg on suorittanut peruskoulunsa ja siten oppivelvollisuutensakin lain silmissä. Ruotsissa istutaan peruskoulussa täysi-ikäisyyspäivään saakka eikä anneta armoa 16-vuoden iässä. Siellä ei ole kotikoulua vaan nimenomaan oppivelvollisuus tarkoittaa yhdeksänvuotisen peruskoulun suorittamista alkaen sinä vuonna, kun täyttää seitsemän.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin linkin, ihmetyttää miksi kommenttiosuus puuttuu. Onko niin että ilmastojumala Gretan nimeä ei saa turhaan lausua joten IS on poistanut kommentointimahdollisuuden yleisöltä.
Ai kauheeta! Mutta onneksi voit sössöttää täällä niin paljon kuin haluat. :D
Lopetin lukemisen nimeen Meat Loaf. Urpo ukko joka suhteessa, että ei paljon sen ajatuksia kannata lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Greta vielä neitsyt? Ihan hyvännäköinen nainen. Rakastelisin kanssaan mielelläni.
Minusta olisi kiva nähdä Meat Loaf imemässä Trumpin siitintä ja sitten ratsastamassa Trumpilla miestisut pomppien.
Ja taustalla pauhaisi Jari Sillanpään ”On kesää vielä jäljellä” -hitti.
Vierailija kirjoitti:
Ihrapasteija kritisoi.
Hänen ja bändinsä nimi suomennettuna on jauhelihamureke 🤣.
Hänellä on oikeus mielipiteeseensä, vaikka eri mieltä asiasta olenkin. Ja mielipide ei hyviä biisejä pilaa.
Kyllä huvittaa miten haudan partaalla keikkuvat valkoiset setämiehet jaksaa pahoittaa mielensä, ähistä ja öyhöttää nuoren tytön puheista.
Hyvä hyvä. Jos oikein onnistaa, saavat vielä aivoverenvuodon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 1911 alkaen (jolloin alettiin tilastoida) on joka kolmas joulu ollut lumeton etelä-Suomessa.
Että se siitä.
Muistan lapsuudesta useita vesisateisia jouluja, mutta samalla alueella asunut kaveri ei muista yhtäkään, väitti mulle, että "ennen oli AINA lunta jouluna" ja hermostui, kun sanoin ettei pidä paikkaansa, vaan joka kolmas ollut lumeton.
Oletko tyhmä? Tottakai ilmanstonmuutos on fakta ja ennen oli aina jouluna lunta ja monesti kovat pakkaset jo marraskuussa, Etelä-Suomessa ei ehkä ollut, mutta muualla kyllä. Ja se, että lumettomia joulua on ollut ennekin ei poista sitä tosiasiaa, että maapallon keskilämpötila on noussut ja se on ihmisten toimien aiheuttamaa.
Itse olet tyhmä. Joulun lumipeitteestä ja lämpötiloista on olemassa ihan oikeita tilastoja. Katso sieltä ja lopeta valehtelu. Kukaan ei ole missään vielä todistanut, että ihmisen toiminta olisi nostanut maapallon keskilämpötilaa.
Onnea Meat Loafille ja Donaldille! Olette näyttävä pari.
Miksi Meat Loaf jahtaa varattuja? Donaldhan on naimisisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että se siitä.
Voi mussukkainen. Ilmasto on muuttunut niin kauan kuin maapallo on ollut olemassa ja tulee muuttumaan vastakin :)
Tämä järjetön väestöräjähdyskin voi vaikuttaa mutta toivotaan, että luonto korjaa. Kammottavaa ajatella, että vain 50 vuodessa väki on lisääntynyt neljällä miljardilla! Flora ja fauna ei kestä tällaista yhden lajin räjähdysmäistä kasvua. Meret saastuu, maaperä saastuu :(
Rakkauden ihme saattaa kohdata myös iäkkäämmän parin ja kun lempi leimahtaa se on oksat pois! Onnea Donaldille ja Meat Loafille!
Lumitilastoja löydät ilmatieteenlaitoksen sivuilta. Niitä ihan oikeasti mitattuja juttuja, ettei tarvitse turvautua sinun henkilökohtaiseen kokemukseesi. Luulen kyllä, ettei sinulle kelpaa tilastot, koska olet pelkkä tiedevastainen hörhö :)