Jos mies vitsailee ironisesti olevansa ihastunut johonkin naiseen, niin onko hän ihastunut? Vai onko tuo vain pelkkä huono vitsi?
Tämä tapahtuu porukassa niin että molemmat ovat paikalla ja useita muita ihmisiä.
Kommentit (5)
Ainakin helkkarin huonoa käytöstä on, että muiden läsnäollessa tuollaista vitsiä heittää.
Ei arvosta sinua.
En katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin helkkarin huonoa käytöstä on, että muiden läsnäollessa tuollaista vitsiä heittää.
Ei arvosta sinua.
En katselisi.
Siis olettaen, että olet yhdessä tän miehen kanssa.
Minkälaista mahtaa olla ironinen vitsailu?
Paha sanoa. Joku mies voi heittää sarkastiseen tyyliin sen vaikka olisi ihastunut, joku taas saattaa heittää niin ettei tarkoita sillä mitään. Jos joku vaikka kysyy minulta olenko ihastunut johonkin naiseen, niin vastaan todella suurella todennäköisyydellä "Joo, oon tosi ihastunut" sarkastisella äänensävyllä, olin sitten ihastunut tai en. Tai sitten töksäytän, että "en ole" vaikka olen. Ota nyt sitten siitäkin joku selko saakeli!
Terveisin Naispelko26
Voi olla ihastunut oikeasti, miehet eivät välttämättä pysty suoraan tällaista toteamaan, vaan se pitää jotenkin tuoda huumorin kautta ulos, esimerkiksi.
Toisaalta, voi kyse olla siitäkin, että mies vain pitää naisesta, ja jos se on harvinaista, että joku nainen on jollakin tavalla tämän mieleen, niin hän ilmoittaa tämän asian vähän liioitelluin sanamuodoin.