Miksi muhamettilaiset rakastavat puhtautta
En ole koskaan nänhyt likaista muslimia. Enkä pahalle haisevaa. L
Kommentit (9)
"ylistä Herraasi,
puhdista vaatteesi"
kehottaa Koraani luvussa 74. Päivittäisiä rukouksia varten pestään niin käsivarsia kuin jalkateriä ja opettaa noin muutenkin puhtauteen ja hygieniaan.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit ei juo alkoholia. Suomalaisten pitäisi ottaa oppia islamista ja olla ryyppäämättä. Alkoholi pilaa ulkonäön ja samalla terveyden. Islamissa on sekin etu ettei mua pidetä objektina vaan naisessa nähdään sisin. Paljon vapaammaksi koen itseni verrattuna niihin naisiin jotka haluaa pukeutua minihameisiin ja alistuvat miesten natseille ja arvostelulle.
Oletko Kalifaatin Sanna? On totta, että sinua ei pidetä objektina. Se olisi liian hienoa, koska sinua pidetään koiraa alempiarvoisena.
Heidän sohvansa eivät varmaan haise perseeltä?
Mun mielestä niillä on joku outo imelä haju luonnostaan. Siihen päälle fruide lookki.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit ei juo alkoholia. Suomalaisten pitäisi ottaa oppia islamista ja olla ryyppäämättä. Alkoholi pilaa ulkonäön ja samalla terveyden. Islamissa on sekin etu ettei mua pidetä objektina vaan naisessa nähdään sisin. Paljon vapaammaksi koen itseni verrattuna niihin naisiin jotka haluaa pukeutua minihameisiin ja alistuvat miesten natseille ja arvostelulle.
Mistä lähtien muslimmit ei juo alkoholia?
-Meneppä baariin vkl katsomaan, siellä kittaavat kaljaa ihan samalla tavalla kuin muutkin.
Ai että islamissa naista ei pidetä objektina? -No ei pidetäkään, vaan aasista seuraavaksi tärkeimpänä, mitään naisen sisintä ei nähdä, koska naisella ei ole mitään oikeutta siihen, tai mielipiteisiin, vaatetukseensa, yhtään mihinkään.
Mitään vapauttahan muusliminaisella ei ole, vaan mies määrää jopa koska saa lähteä ulos kotoa, jos pääsee lainkaan. Ja silloinkin harvoin pitää olla puettuna kokopeittävään kaapuun, muuten naisen saa raiiiskata, jos on väärät vaatteet.
-On ne muuuslimimiehet niin ihquja!
Miksi monissa maissa heillä on kuitenkin kaksi roskista, tien oikea ja vasen puoli?
Esim Libanon.