Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako sinua nainen paljastella itseäsi?

Vierailija
01.01.2020 |

Kerro kokemuksistasi, jos niitä löytyy.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voi olla yksinäisen miehen päivän piristys, jos joku nainen vähän antaa katsella itseään.

Vierailija
22/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vaan omalle miehelle. Muka vahingossa jää paidan nappeja auki tms :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta vaan omalle miehelle. Muka vahingossa jää paidan nappeja auki tms :)

Juu mäkin yhdelle miehelle. Mut se ei halua mua siten kuin mä haluisin.

Vierailija
24/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö joku muu kiva mies tai jopa miehiä, joiden kanssa voisit toteuttaa itseäsi ja naiseuttasi. Ihmettelen, jos ei joku kiva sinuakin miellyttävä mies löydy, joka haluaisi katsella sinua ja kiihottuu siitä.

Vierailija
25/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö joku muu kiva mies tai jopa miehiä, joiden kanssa voisit toteuttaa itseäsi ja naiseuttasi. Ihmettelen, jos ei joku kiva sinuakin miellyttävä mies löydy, joka haluaisi katsella sinua ja kiihottuu siitä.

Ei. Koska seksi vaatii minulta tunteita, jos aion nauttia ja tällä hetkellä sellaisia tunteita on tasan tarkkaan yhteen suuntaan.

Vierailija
26/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä kyykkypisulla farkkujen kaa. En tiedä se vaan kiihottaa minua ja kuvittelen jonkun komistuksen katselevan kalu pystyssä ja hyväilevän itseään. En tee sitä näkyvillä paikoilla, mutta vaikka metsässä, vähän pimeässä kadunkulmassa etc. on tullut tehdyksi.

Vierailija
27/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä kyykkypisulla farkkujen kaa. En tiedä se vaan kiihottaa minua ja kuvittelen jonkun komistuksen katselevan kalu pystyssä ja hyväilevän itseään. En tee sitä näkyvillä paikoilla, mutta vaikka metsässä, vähän pimeässä kadunkulmassa etc. on tullut tehdyksi.

Kulttuurissamme naisen ekshibitionismi on sallitumpaa kuin miehen, joten sitä on enemmän kuin miehillä, mutta sitä ei usein kutsuta sillä nimellä. Se näkyy paljon vähempänä pukeutumisena. Erityisen hyvä mahdollisuus naisella on näyttää kauneintaan aivan paljaana kyykkypisulla, jossa jalat ovat hyvin levällään ja kaunein tietysti auki. Kun on aina kasvokkain miehiin päin, eivät miehet kysele miksi. Kuitenkin tietää olevansa IHAILUN kohteena. Kyllä se tuntuu hyvältä.

Toinen hyvä tilaisuus on ottaa edullinen asento yhteissaunan löylyissä, alasti uidessa, tai jopa vain mökkeillessä alasti. Kaikkia näitä olen saanut seurata. Kyllä naiset selvästi nauttivat ihailusta, aivan syystäkin.   Kynis.mi

Vierailija
28/28 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurissamme naisen ekshibitionismi on sallitumpaa kuin miehen, joten sitä on enemmän kuin miehillä, mutta sitä ei usein kutsuta sillä nimellä. Se näkyy paljon vähempänä pukeutumisena. Erityisen hyvä mahdollisuus naisella on näyttää kauneintaan aivan paljaana kyykkypisulla, jossa jalat ovat hyvin levällään ja kaunein tietysti auki. Kun on aina kasvokkain miehiin päin, eivät miehet kysele miksi. Kuitenkin tietää olevansa IHAILUN kohteena. Kyllä se tuntuu hyvältä.

Toinen hyvä tilaisuus on ottaa edullinen asento yhteissaunan löylyissä, alasti uidessa, tai jopa vain mökkeillessä alasti. Ka

Koska useimmat naiset eivät ole uskaltaneet avata elimiään ystävällisyyden osoittamiseksi miellyttävälle miehelle, eivät monet edes usko, että se on mahdollista. Mutta kyllä se on. Fiksu mies poikkeuksetta ymmärtää sen ERITYISEN ystävyyden osoitukseksi, joten hän osoittaa kaikessa ylenpalttista ystävyyttä naiselle, joka on herttaillut sukupuolielimillään.  Kynis.mi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän