Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa hyvän taloyhtiön?

Vierailija
01.01.2020 |

Mun mielestä siitä ettei sietlä tule paljon asuntoja myyntiin ja nekin harvat menee heti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson myytävästä kohteesta aina tarkkaan tehdyt ja suunnitellut remontit. Siitä saa kuvaa onko ylläpito ollut jatkuvaa vai onko tulossa kauhea "pommi" kun ei voidakaan enää tehdä ennakoiden.

Vierailija
2/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson myytävästä kohteesta aina tarkkaan tehdyt ja suunnitellut remontit. Siitä saa kuvaa onko ylläpito ollut jatkuvaa vai onko tulossa kauhea "pommi" kun ei voidakaan enää tehdä ennakoiden.

Joo, tottakai nuo myös. Lähinnä tarkoitin että asukkaat näyttää viihtyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että asukas voi itse säätää asunnon lämpötilaa kesällä ja talvella, eikä vedä raoista. Suora sisäänkäynti ulkoa sisälle, esim luhtitalo, koska käytävissä yleensä levotonta kerrostaloissa. Hyvä sijainti, ei levotonta, suht siistiä ja ei tien vieressä.

Vierailija
4/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat hoikkia

Autot uusia

Ei ostaria eikä koulua eikä liikuntakenttää ihan vieressä (keräävät nuorisoa iltaisin riehumaan)

Vierailija
5/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään tietää koko totuutta ellei jotenkin saisi kysyttyä nykyisiltä tai entisiltä asukkailta.

Esimerkiksi taloyhtiön hiljaisuus on aivan pakollinen ominaisuus jos haluaa asua rauhassa. Kalliskin voi olla meluisa jos surkeat naapurit.

Vierailija
6/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos ei ole juuri vaihtuvuutta, voi meno olla sitten suoraan vuodelta '95.

Vierailija
7/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaa siitä että kaikki eivät vihaa Laura Huhtasaarta ilman selkeitä, omakohtaisia perusteluja.

Hyvä puhe, kannattaa kuunnella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi