Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää, että Trumpin vastustaminen oli suurimpia virheitä joita olen tehnyt. Vaikuttanut elämään niin negatiivisesti :( Muita?

Vierailija
01.01.2020 |

Olisi kai pitänyt ajoissa muuttaa mielipidettään tai jotain, kun itsepäisesti vain jatkoin tätä vastustusta vaikka muut omissa ympyröissä ovat muuttaneet mieltään. Pakostakin on tippunut ulos piireistä, on muodostunut omia sisäpiirejä jonne jaetaan hauskoja meemejä jne, siis ovat muodostaneet omat whatsapp ryhmät joista minä olen ulkona. Esimiehestä alkaen kaikki tuntuu pitävän hänestä (talous talous talous, eli portfolion iso kasvu, tietenkin), vaikuttanut jopa töissä etenemiseen. Aina kun sanon hänestä jotain negatiivista, sieltä kuuluu se ignoroivalla äänensävyllä sanottu "Trump is the man" ja olen ulkona. Plääh. Nielisikö jo tappionsa, vaikka kasvonsa menettääkin. Voisipa aloittaa jossain uudestaan puhtaalta pöydältä ja heti olla mukana siinä "in ryhmässä".

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, toivottavasti nämä Trumppilaiset saa rahaa tästä. Muuten voi olla karu herätys, kun todellisuus kutsuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi