Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos turvatarkastaja Hennica ivailusta, eipä tarvitse matkustella vastedeskään

Vierailija
01.01.2020 |

https://www.is.fi/matkat/art-2000006357963.html

Olen varsin vähän matkustellut, ja muutenkin epävarma, enkä todellakaan osaisi kulkea maailmalla ja lentokentillä kuin kala vedessä. Juuri tuota jännitän, että ihmiset hermostuvat ja vielä pahempaa naureskelevat tumpuloinnilleni satojen silmäparien katseen alla.

Sitten saa lukea tuollaisia entisten turvatarkastaja Hennicoiden profilointeja matkustajista, juuri minun kaltaisteni epävarmojen kutsumista keltanokka hoomoilasiksi.

Eipä tällaiset artikkelit kannusta avartamaan maailmankuvaa matkustelemalla. Ihmisten naureskelua kun juuri pelkää ja sitä tuntuu olevan tarjolla.

-keltanokka hoomoilanen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennica?😃

Vierailija
2/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo is jutun otsikko. Todistaa sen, että nykyisin matkustelua tulkitaan status-symbolina. Jos et ole "travelleri", niin olet alhaisemman statuksen ihminen.

Surullista, että tällaista promotoidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin otsikko olisi kuinka nainen, tästä tunnistat kokemattoman miehen (neitsyys miehessä negatiivinen asia)

Onko se reissaaminen nyt oikeasti niin status symboli?

Vierailija
4/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu oli hauskaa nuorempana, silloin kun se ei vielä ollut niin mainstream ilmiö.

Nyt varsinaisesti ei kiinnosta matkustella, varsinkin kun se on niin mainstreamia. Onneksi reissailin jo silloin kun sitä harva teki. Nyt matkustelu on pilattu, lähinnä suurilla turistimäärillä ja tietysti inflaatio on pilannut paljon. Samalla rahalla ei enää saa sellaisia kokemuksia mitä joskus.

Vierailija
5/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä entisen turvatarkastajan juttuja noin itteensä ottaa?

Vierailija
6/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa. Sit ihmetellään kun ihmiset pysyvät vain kotona. Niin noloa ja lapsellista että oletetaan että ihminen on valmis olento joka sutjakkaasti osaa kaikki maailman jutut robottimaisesti.

Ei IKINÄ saa nauraa tai arvostella toisen yritys oppia ja kokea.

Vierailija
7/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samassa kategoriassa bodari-Barbi(e)n naureskeluille liittyen miesten salipukeutumiseen. On tosi mukava ja hyödyllinen harrastus tuo salilla käyminen/matkustelu, mutta älkää nyt aivan mitä tahansa päälle vedä/tee tai toimi. Ja mikä kakkamedia päivästä toiseen näitä jonninjoutavuuksia viitsii julkaista.

Vierailija
8/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu oli hauskaa nuorempana, silloin kun se ei vielä ollut niin mainstream ilmiö.

Nyt varsinaisesti ei kiinnosta matkustella, varsinkin kun se on niin mainstreamia. Onneksi reissailin jo silloin kun sitä harva teki. Nyt matkustelu on pilattu, lähinnä suurilla turistimäärillä ja tietysti inflaatio on pilannut paljon. Samalla rahalla ei enää saa sellaisia kokemuksia mitä joskus.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Matkustelin paljon nuorena ja asuinkin silloin useita vuosia ulkomailla ja nyt osa niistä matkakohteista on täysin pilattuja. Enää en ole kiinnostunut edes matkustelusta ja varsinkaan mistään ihmisten tekemistä ja pilaamista nähtävyyksistä, vaan minulle riittää vaikka joku laadukas paikasta kertova ohjelma. Minun ei ole mikään pakko lähteä sitä itse paikan päälle hölmistelemään.

Ja tällaiset Hennicat ovat vain tavallisia pulliaisia, ei mitään muuta. Ei heitä tarvitse nöyristellä.

Vierailija
9/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän on taas meidän paremmat mielensäpahoittajat vauhdissa.

Vierailija
10/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa matkustajaryhmä, joiden pitäisi ehdottomasti pysyä kotona, eikä lähteä Suomen rajojen ulkopuolelle mokailemaan.

Vierailija
11/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lentoasemalla tetissä vuosia sitten ja eräänä päivänä sain olla turvatarkastuksessa. Siellä tosiaan naureskelivat matkustajille ja heidän tavaroilleen. Inhottava työilmapiiri.

Vierailija
12/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lentoasemalla tetissä vuosia sitten ja eräänä päivänä sain olla turvatarkastuksessa. Siellä tosiaan naureskelivat matkustajille ja heidän tavaroilleen. Inhottava työilmapiiri.

Niillä palkoilla siis naureskelivat muille.....? Oookei........... :D

Vierailija
13/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei ollut mitään pahaa. Pikemminkin hän kuvaa näitä amatöörimatkustajia sympaattisiksi, ei siitä tarvitse loukkaantua.

” Matkustajatyyppi hoo moilanen ei kuitenkaan aiheuttanut muille minkäänlaista harmia, päinvastoin.

– He olivat rauhallisia ja ottivat avosylin ohjeistusta vastaan, Hennica muistelee.”

Vierailija
14/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän sanoo, että ne hoomoilaset on ihan ok, kun ne ottaa vastaan neuvoja. Eli on ihan hyviä asiakkaita.

Vierailija
15/19 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan tuossa sanottu mitään pahaa.

Vierailija
16/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up ( ei ap )

Vierailija
17/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen semmonen hoomoilanen. Koen, että se on jopa mukavaa olla tietämätön, niin kysyminen on helpompaa. Viimeksi menin suoraan laukkutiskille ja siellä hoidettiin mun puolesta check inm samalla, kun en ollut tajunnut, että tietenkin se tehdään ennen laukun luovutusta. Aspalla ei ollut kiire, eikä ollut jonoa, niin kertoi kaiken mahdollisen. Oli oikein miellyttävä kokemus ja tuli tunne, että olin turvassa.

Vierailija
18/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäätävä pissisnimi tuolla naisella.

Vierailija
19/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on itsetunto heikko, jos antaa tuollaisten iltalehtijannicoiden typeryyksien estää tekemästä jotain. Minulle on aivan turkasen yhdentekevää, mitä joku lentokenttävirkailija ajattelee minusta. Jos en tiedä miten jossain paikassa toimitaan, sanon että voisiko joku neuvoa, koska olen täällä ekaa kertaa. Ärsyttää tuollaiset hiiret, jotka ei uskalla suutaan avata ettei joku vaan katso, tai hui olkoon, naura.

Olen täysin samaa mieltä, mutta myös sitä mieltä että jos kukaan ei "pahoita mieltään" näistä turvatarkastajien kommenteista,ja kirjoita asiasta, niin saamme lukea tätä paskaa iltapäivälehdistä myös jatkossakin. Ja sitähän emme halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä