Tiesitkö, että nykyisenlainen poliittinen korrektius on tullut mukaan juuri naisten myötä?
Ja se näkyy aivan erinomaisesti tämänkin sivuston sensuurissa. Mistään vaikeasta asiasta ei saa puhua koska ketään ei saa loukata ja se taas johtuu ongelmien kumuloitumiseen. Mihinkäs muuhunkaan.
"Vihreiden puoluejohto määräsi: Eduskuntavaaliehdokkailta suut tukkoon maahan muuttajien tekemistä seksuaalirikoksista"
"Missä olivat ministerit? Eduskunta pui aloitetta seksuaalirikoksiin syyllistyneiden karkottamisesta"
Nämäkin 2 vangittiin kuukausi ennen kevään vaaleja vaan asia jullkistettiin vasta kuukausia vaalien jälkeen elokuussa. Tietenkin tarkoituksella.
https://www.hs.fi/paivanlehti/16082019/art-2000006204973.html
Kommentit (33)
Et kertonut, miten se on tullut juuri naisten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Because women are more agreeable than men:
Mutta jos naisena puhunkin liian kovia, niin se tuntuu olevan kova kolaus joillekin miehille, vaikka ensin he raivoavat täällä netissä syytellen naisia nykyisestä menosta. Mutta ei saa olla liian kovakaan... Huoh, en vain joidenkin miesten ristiriitaisia puheita ymmärrä naisista. Jos jollekin ryöstöä tai raiskausta yrittävälle maahantunkeutujalle antaisin turpaan, niin alkaisi vinkuminen naisten miesmäisyydestä. Mutta jos hoivaisin sitä, niin johan syytetään minkälainen kirous on hoivavietti naisilla. Mikään ei ole koskaan oikein, saan vihat niskaan niin miehiltä kuin naisilta. Joillekin olen tämän perusteella rekkalesbo (minkä olen itse ajatellut viittavan enemmän äijämäiseen ulkonäköön ja kaljalla käyntiin, enkä ajatusmaailmaan) tai alistettu bimbo, jolla ei ole omia aivoja. Sanon sen suoraan, vihaan poliittista korrektiutta, liittyi se mihin tahansa asiaan.
Koska naiset tulivat myötä? Olin siinä uskossa, että niitä on ollut Aatamin ajoista asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset tulivat myötä? Olin siinä uskossa, että niitä on ollut Aatamin ajoista asti.
Ennen vanhaan naiset pidettiin kurissa.
Eli poliittinen korrektius on tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan naiset pidettiin kurissa.
Juuri tuollaiset ajattelijat vie potentiaaliset naiset pois. Lyön vetoa, että sinuntyyppi pitää kritiikkiä antavaa naista hankalana, mutta samaan aikaan olet huutelemassa, että miksi naiset ei kyseenalaista haittamaahanmuuttoa yms. No sallitko naisen puhuvan kuinka lapsia ei pitäisi auttaa? Minä ainakin sanon sen ääneen, koska ne kalifaatissa eläneet lapset ovat saaneet painettua kalloonsa ISIS:n arvot. Olen nyt varmaan tämän perusteella liian miesmäinen ja liian itsenäinen, mitä kuulee joiltain ulisijoilta. Onneksi miespuolisilla kavereillani eikä edes - ystävälläkään ole itsetunto mennyt paskaksi, kun pokka riittää sanomaan ääneen tällaista.
Mitä parempi naisten asema on ja mitä enemmän he ovat mukana yhteiskunnallisessa päätöksenteossa, sitä vakaampi ja rauhallisempi kyseinen yhteiskunta on. Naiset ovat keskimäärin miehiä liberaalimpia ja pitävät sellaisia arvoja kuin tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus ja tärkeämpänä kuin miehet, joten sellainen yhteiskunnallinen kehitys, jossa kyseiset arvot toteutuvat, on pitkälti naisten ansiota. Poliittinen korrektius aiheuttaa välillä ylilyöntejä, niin kuin mikä tahansa ilmiö, mutta kokonaisuutena se on saanut aikaan enemmän hyvää kuin pahaa.
MIEHET ovat aiheuttaneet palstan sensuurin. Silloin kun tällä palstalla enemmistö oli naisia, kaikesta sai keskustella. Siihen aikaan oli todella harvinaista jos jotain poistettiin. Nyt, kun suuri osa palstalaisista on miehiä, huomattavan suuri osa viesteistä poistetaan.
Pitää olla kyllä aika sokea ja kuuro, jos ajattelee poliittisen korrektiuden olevan maailmanhistorian mittakaavassa jokin ongelma.
Kaikki paha on aina tullut maailmaan naisten kautta. Jo Eeva Paratiisissa lankesi houkutukseen syödä kielletyn puun hedelmiä.
Olen alkanut huomata sen... eihän täällä palstallakaan voi sanoa mitään ennenkuin joku loukkaantuu ja alkaa kiukutella. Poliittinen korrektius on naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus: "Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä"
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Ja lisää tarpeetonta aggressiivisuutta. Suo siellä, vetelä täällä.
No sehän sopii eliitille kun miehet istuvat passiivisena kotina juomassa kaljaa sen sijaan, että menisivät kaduille osoittamaan mieltään
Vierailija kirjoitti:
MIEHET ovat aiheuttaneet palstan sensuurin. Silloin kun tällä palstalla enemmistö oli naisia, kaikesta sai keskustella. Siihen aikaan oli todella harvinaista jos jotain poistettiin. Nyt, kun suuri osa palstalaisista on miehiä, huomattavan suuri osa viesteistä poistetaan.
Tai sitten vain kaikki olivat yhtäläisen poliittisesti korrekteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus: "Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä"
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Ja lisää tarpeetonta aggressiivisuutta. Suo siellä, vetelä täällä.
No sehän sopii eliitille kun miehet istuvat passiivisena kotina juomassa kaljaa sen sijaan, että menisivät kaduille osoittamaan mieltään
Tanskalla on ihan mahtava naispääministeri. Ei päästä kalifaatista ketään Tanskaan. Media ei ole sanonut sanaakaan asiasta. En kehuisi kaikkia miespoliitikkojakaan. Stubb oli koko kansan pelle, suoraan sanoen naurun aihe. Sitä pahempi Sipilä tuli paikalle ja alkoi toivottamaan maahantunkeutjia tervetulleiksi.
Naisena (ja erilaisena) olen itse kiitollinen, että minua valmennettiin reaalimaailmaan ollessani lapsi. Sen takia olen välttynyt suvakismilta ja tiedostanut, mitä esim. työelämä vaatii. Se ei vaadi hyviä kouluarvosanoja, vaan käytännön osaamista sekä ymmärtämistä riippuen työnkuvasta. Jotkut tietysti paheksuu, kun sain tällaisen kasvatuksen, koska onhan tuollainen sukupuolettomuutta ja feminististä, vaikka minusta saamani kasvatus on realismiin perustuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paha on aina tullut maailmaan naisten kautta. Jo Eeva Paratiisissa lankesi houkutukseen syödä kielletyn puun hedelmiä.
Kaikki suuret uskonnot ovat miesten sepittämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suuret uskonnot ovat miesten sepittämiä.
Mutta patriarkaalisuudestaan huolimatta juuri naiset niihin uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä parempi naisten asema on ja mitä enemmän he ovat mukana yhteiskunnallisessa päätöksenteossa, sitä vakaampi ja rauhallisempi kyseinen yhteiskunta on. Naiset ovat keskimäärin miehiä liberaalimpia ja pitävät sellaisia arvoja kuin tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus ja tärkeämpänä kuin miehet, joten sellainen yhteiskunnallinen kehitys, jossa kyseiset arvot toteutuvat, on pitkälti naisten ansiota. Poliittinen korrektius aiheuttaa välillä ylilyöntejä, niin kuin mikä tahansa ilmiö, mutta kokonaisuutena se on saanut aikaan enemmän hyvää kuin pahaa.
Ei pidä paikkaansa, Ruotsihan on maailman tasa-arvoisin maa ja siellä ammutaan ja räjäytellään ihmisiä kadulle viikottain.
-Koko maa on vaarallinen ja Ruotsissa on 53 NoGo-aluetta, jonne poliisikaan ei uskalla.
Siinä meni sekin trollauksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Because women are more agreeable than men:
"Agreeable" tarkoittaa vain sitä, kuinka todennäköisesti henkilö yrittää käyttäytyä diplomaattisesti välttääkseen konfliktin vs. alkaa riitelemään tai puolustamaan kantojaan. Lisäksi esim. poliitikot ovat yleensä sukupuolesta riippumatta aika valmiita riitelemään.
Poliittinen korrektius taas johtuu siitä, että demokratiassa kaikki kalastelevat kansalaisten ääniä ja kapitalismissa yritykset yrittävät tyrkyttää tavaroitansa mahdollisimman monelle. Jos tarpeeksi moni ihminen ei halua äänestää poliitikkoa/ostaa tuotetta yritykseltä, joka käyttää tietynlaista kieltä, poliitikko tai yritys voi joko hyväksyä tämän tappion tai muuttaa kieltään.
Tiesin.