Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteilla äidiltä voidaan viedä lasten huoltajuus ?

Vierailija
08.03.2008 |

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisen vanhemma alkoholismi ei siihen riitä. Paitsi jos tämä vanhempi itse haluaa antaa toiselle vanhemmalle yksinhuoltajuuden.

Vierailija
22/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei menetä huoltajuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidillä voi olla sovitut ja valvotut tapaamiset. Mutta huoltajuuttaan äiti ei menetä alkoholismin takia.

Vierailija
24/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hän ei menetä huoltajuuttaan.

Vierailija
25/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äidillä voi olla sovitut ja valvotut tapaamiset. Mutta huoltajuuttaan äiti ei menetä alkoholismin takia.

Vierailija
26/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taustalla täytyy olla todella vaikeita asioita. Muutakin kuin alkoholin liikakäyttö.

Vierailija
27/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja taustalla täytyy olla todella vaikeita asioita. Muutakin kuin alkoholin liikakäyttö.

Isä lähti aina viikonloppuisin omien vanhempiensa luo pakoon, kun kotiin tuli kymmenien ihmisten ryyppyremmi. Lapset osasivat jo kolmivuotiaana hakea äidille kaljapullon ja avata sen. Äiti häädettiin OMISTUSASUNNOSTA ja oli asunnoton. Yritti syyttää miestä insestistä ja kaikkea muuta mukavaa. Täysin sopimaton ja kelvoton äidiksi. Pitäisi ottaa valvotut tapaamisetkin pois.

Vierailija
28/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoito on uskottu isälle. Mutta äidillä säilyy kuitenkin virallinen huoltajuus lapsiin. Huoltajuus ja lasten asuinpaikka eivät ole sama asia.

Vierailija
29/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lasten hoito on uskottu isälle. Mutta äidillä säilyy kuitenkin virallinen huoltajuus lapsiin. Huoltajuus ja lasten asuinpaikka eivät ole sama asia.

Vierailija
30/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttö oli sitä luokkaa, että se vaikutti kaikkeen hänen ja lasten elämässä. Oikeus on näin päättänyt, sitä ei nyt av-oikeus valitettavasti pysty kumoamaan.

Vierailija
31/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pelkkä" alkoholismi ei ole yhteishuollon purun syy.

itse vänkäät ja väännät.

Vierailija
32/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkoholismi ei sitten tarkoita av-alkoholismia eli neljää annosta viikossa, vaan useita pulloja viinaa ja olutta päivässä.

Vierailija
33/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" pelkkä" alkoholismi ei ole yhteishuollon purun syy.

itse vänkäät ja väännät.

Minä en tässä vänkää yhtään mitään, vaan kerron niin kuin asia on. Jotkut vähä-älyiset eivät vain näytä uskovan sitä.

Vierailija
34/103 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä kaikkea. Eikä sinun tarvikkaan. Mutta huoltajuutta ei todellakaan menetetä kuin äärimmäisissä tapauksissa.

Vierailija
35/103 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse on ihan oikeasta alkoholismista, ei siis mistään av-alkoholismista.

Vierailija
36/103 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi liittyä harhoja, psyykkistä oireilua, väkivaltaa, insestiä, muuta rikollisuutta. Juridisesti voi menettää oikeudet lapsiinsa, jos ei kykene olemaan huoltaja.

Vierailija
37/103 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä et tiedä kaikkea. Eikä sinun tarvikkaan. Mutta huoltajuutta ei todellakaan menetetä kuin äärimmäisissä tapauksissa.

Todellakin tiedän tästä asiasta kaiken. Pikkasen muuten naurettavaa ja lapsellista vängätä vastaan tuollaisesta.

Vierailija
38/103 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lastensuojelussa ja alkoholistien kanssa tehnyt töitä vuosia ja voin sanoa, että alkoholistimäärityksiä on juuri niin monta kuin käyttäjääkin. Toiset pystyvät huolehtimaan asioistaan kohtuullisesti vaikka ovat hyvin alkoholisoituneita. Toisilla menee vuodessa itsehillintä ja kohtuus kaikessa. Se on sairaus siinä missä muutkin, jokaiseen kantajaan vaikuttaa eri tavalla.

Ymmärrän että olet vihainen jne. Mutta usko jo, sinä tuskin tiedät kaikkea ja todella se on ihan hyvä niin, eikö?

Vierailija
39/103 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen lastensuojelussa ja alkoholistien kanssa tehnyt töitä vuosia ja voin sanoa, että alkoholistimäärityksiä on juuri niin monta kuin käyttäjääkin. Toiset pystyvät huolehtimaan asioistaan kohtuullisesti vaikka ovat hyvin alkoholisoituneita. Toisilla menee vuodessa itsehillintä ja kohtuus kaikessa. Se on sairaus siinä missä muutkin, jokaiseen kantajaan vaikuttaa eri tavalla.

Ymmärrän että olet vihainen jne. Mutta usko jo, sinä tuskin tiedät kaikkea ja todella se on ihan hyvä niin, eikö?

Oletko ihan yksinkertainen? Tiedän tämän asian tarkkaan ja yksityiskohtaisesti. Olen lukenut oikeuden paperit ja keskustellut sukulaismiehen kanssa. En ole väittänyt, etteikö olisi sellaisia alkoholisteja, joilla huoltajuus säilyisi, mutta tällä naisella se ei säilynyt. Usko kuule sinä jo. Tai vaihda ammattia, jos tuon vertaa et tajua.

Vierailija
40/103 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille valvotut tapaamiset.